Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

Seija

#726 Re: Petetty

27.03.2012 11:00

#725: Vieras - Petetty

Tälläinen löytyi viestistä 625    logistics@westcampsynergy.com Laitoin kerran sinne postia saamatta mitään vastausta.Onnea yritykselle.

Pekelius .

#727 #714 Ei saa luovuttaa !!!!

28.03.2012 00:07

Pekelius .

#714 Ei saa luovuttaa !!!!
23.03.2012 15:03

Minäkin odotin tuotteitani elokuulta 2009 .. mutta nyt olen saanut tavarani osapuilleen kaikki .
Ei ihmeiden aika ole ohi . Tavarat oli lähetetty Pixmanilta Belkiasta ja osa Verkkokauppa.comista.
Rikosilmoituksen olin tehnyt ja nyt aion sen perua ....

Te jotka olette tehneet rikosilmoituksen voi tiedustella tilannetta Syyttäjänvirasto Vaasa ja
puh. 0103626813 ... Syyttäjä on Teemu Karppinen . Olen myös saanut listan ketkä ovat rikosilmoituksen tehneet 24 Kpl

lista tuli Pojanmaan käräjäoikeus puh. 0295649100 fax 0295649101

Että silai ...Syödäänkö tässä vai viedäänkö muualle ,sanoi satiainen toisella , (miehen housussa)

Eikun semppiä kaikille ja aurinkoista kevättä ..
vieras

#728 Väärää tietoa????

28.03.2012 12:38

Luulen,että meille on "syötetty" väärää tietoa tarkoituksella.Pixmania.com toimittaa tuotteita vain yksityisile asiakkaille,ei firmoille.Asia tarkistettu numerosta 09-81710380.Pixmania-pro.com on firmojen tavaran toimittaja,numero löytyy Pixmania-pro sivuilta.Maksettujen laskujen tositteita minäkin voisin laittaa tälle sivulle,vaikka kuinka paljon.Yhtään tuotetta en ole kuitenkaan saanut.Näillä sivuilla oleva Fiksuhuudon logistiikan ilmoituskin taitaa olla itse tekaistu.Siinähän kehoitetaan ottamaan yhteyttä Pixmania.com :iin,ei mitään yhteystietoja,ei puh.numeroa eikä yhteyshenkilön nimeä.(viittaan tässä lähinnä viestin 625 lähettäjään)

Vieras

#729 Re: Väärää tietoa????

28.03.2012 14:26

#728: vieras - Väärää tietoa????

Heh, Pixmania toimittaa tavarat fiksulle ja monelle muullekin senttikaupalle, joten tuo nyt on ainakin ihan puppua... Olen itsekin sentään aiemmin aina saanut tavarat Pixmaniasta, joten tuo on täysi vale.

vieras

#730 Re: Re: Väärää tietoa????

28.03.2012 15:14

Lueppa tarkemmin,mitä kirjoitin.Pixmania-pro toimittaa firmojen tuotteet EI Pixmania.com. Soita antamaani puhelin numeroon ja tarkista asia,jos et muuten usko.

Vieras

28.03.2012 16:01

Niin siis mitä ihmeen eroa on Pixmanialla ja Pixmania-proolla?? Mitähän ihmeen väliä sillä on että kumpi niistä ne toimittaa jos kerran ovat kummatkin samaa firmaa? Minulle on tärkeintä että minä ja muut käyttäjät ovat saaneet tavaroita ja aivan yhdentekevää, että mikä noista Pixmanian tytäryrityksistä tavarat lähettää. Jotain rajaa nyt noihin salaliittoteorioihin.
vieras

#732 Re:

28.03.2012 16:13

Katso jumalavit tietokoneelta,mitä eroa on Pixmania.comilla ja Pixmania -prolla ja lopeta se vaahtoaminen.Minulle on ihan yks hailee mistä tuotteesi olet saanut.
kyllästynyt

#733 vieras 731

28.03.2012 20:12

Jos olet kaikki tuotteesi saanut,niin miksi vielä kinastelet näillä sivuilla.Eipä taida olla puhtaat jauhot pussissa sinullakaan. Ihmeellinen ajatus tuo SALALIITTO TEORIASI,tosi ihmeellinen!!!!

Vieras

#734 Re: vieras 731

29.03.2012 16:49

Tilanne korjaantuu ja kaikki taas huutamaan entisellä innolla mutta ehkä kumminki hiukan varovaisemmin kuin aiemmin.

Itse aion huutaa kun vaan saan loputkin tuotteeni.Yhden tuotteen kun huudan en huuda enempää ennen kuin olen sen yhden jo saanut jne.

Suuri osa tavaroista on tullut itselleni vaikka viimesiä oon jo odotellut  yli 2vuotta!

Halvatun hoopo

#735 Re:

29.03.2012 19:34

Sillä lailla...........

Vieras

#736 Re: vieras 731

29.03.2012 22:19

#733: kyllästynyt - vieras 731

Jotkut osaavatkin tehdä muutakin kuin ruikuttaa! Jos minulle joku tällätavoin toimittaa minulle tavarat vaikka olin jo luopunut itse toivosta, niin mielestäni se on puolustamisen arvoinen teko. On niin supisuomalaista aukaista suunsa vain silloin kun on jotain valittamista tai mussuttamista.

Se siitä.

#737 Re: Re: vieras 731

30.03.2012 10:40

Mielipiteesi olet ilmaissut jo useaankin kertaan,turvautuen eri nimimerkkien alle
tiina

30.03.2012 11:39

lopettakaa nyt tuo kinastelu. tärkeintä on että tiedämme tavaran liikkuvan ja tälläinen riitely ei paranna sitä yhtään! minun naapurini sai tavaransa jokin aika sitten, mutta itse odottelen vielä pakettia. uskon sen kyllä kuitenkin tulevan kun olen omin silmin päässyt asian todistamaan.
Timppa

#739 Re:

30.03.2012 11:53

Aina samaa jauhamista tavaran liikkumisesta.Olen odotellut maksamiani tuotteita 3 vuotta.Miksiköhän se tavara ei liiku minun tuttava piirissäni.??????i Nämä sivut ovat nykyään täynnä kaikenlaista soopaa.Ei kannata vaivautua edes lukemaan,joten HYVÄÄ KEVÄTTÄ kaikille,minä poistun .Ps.tähän ei tarvitse ottaa mitään kantaa,sillä MINÄ en ainakaan palaa sitä lukemaan.
Lopen kyllästynyt

#740 Tämän päivän vastaus Fiksuhuudosta

30.03.2012 14:11

Olen lähetellyt mailia fiksuhuudon asiakaspalveluun tässä viimekuukausina aika monta ja tänään tuli ensimmäinen vastaus. Sieltä "logistiikan" osoitteesta en ole saanut mitään vastausta. Tuo vastaus ei nyt taas kerro mitään. Jos he oikeasti toimittaisivat koko ajan tavaraa niin kai heillä olisi edes jonkinlainen käsitys, että kuinka moni on saanut tavaransa ja mikä on esim. järjestys millä niitä lähettelevät.

Hyvä Asiakkaamme

Kiitos viestistänne.
Olemme teihin yhteydessä heti, kun toimitustilanteemme on korjattu.

Ystävällisin terveisin,

Anna
Fiksuhuudon asiakaspalvelu
Seija

#741 Re: Tämän päivän vastaus Fiksuhuudosta

30.03.2012 14:50

S.Koivisto

#742 Faktaa

30.03.2012 18:03

Uskon heitä,jotka ovat kertoneet saaneensa tuotteita fiksuhuudolta.Sain tänään asiasta faktaa tietoa "ylemmältä" taholta.Turha kai tätä oli edes kirjoittaa,mutta saattepahan uutta vettä myllyynne.Kiitos niille,jotka ovat pitäneet toivoa yllä,itseltäni se meinasi jo loppua.
alpo

#743 kyllästynyt

01.04.2012 23:15

2 vuotta sitten voitettuja tuotteita ei ole tullut.
Fuskaajat faktaa

#744 Faktaa muka

01.04.2012 23:17

Laitappa kaikille näkyviin todisteita jos olette saaneet jotain. 3vuotta odotettu 40 tuotetta saamatta vielä mitään.
Siinä teille fakta
Timo riihimäki

#745 Mäntylä soitti!

02.04.2012 19:36

moro! ette varmaan uskokkaan tätä mut kerron kuitenkin! ite odottanut tuotteitani 2 vuotta ja joku 20 tuotetta saamatta! tänään sain fiksuhuudolta meiliä! just samanmoisen meilin mikä tossa keskustelussa ennemmin joku muukin oli saanut! niin vastasin siihen aika jäätävää tekstiä takasin että oon tehnyt rikosimoituksen yms. ja miksi en oo saanu ainuttakaan tavaraa???? niin äsken soitti itse herra Mäntylä minulle ja sanoi että tänään illalla pitäisi saada s.postia logistiigalta koskien tavaroita joita ne lähettävät minulle! koska olen voittanut useita puhelimia mitä ei enää edes valmisteta!!! ja vastapalvelukseeksi hän halusi että vedän rikosilmoituksen pois! ja aionki huomenna soittaa vaasan käräjäoikeuden syyttäjälle ja perua imoituksen! Mäntylä kertoi mistä koko sotku on lähtöisin! Oikeudenkäynti joka kesti liki kaksi vuotta tuli niin kalliiksi ja vaikka ne voittivatkin jutun niin eivät saaneet korbauksia muutakuin asianajaja kulut! hän myös sanoi että on käynyt n. 150 rahoitusneuvottelua että saisi rahoituksen kuntoon! laitan tänne vaikka sitten todisteeksi sen viestin minkä logistiigalta toivottavasti saan! näköjään auttoi rikosimoituksen teko! tunnen kyllä kovasti myötätuntoa nyt heitä kohtaan! turhaan itekki haukkunu fiksuhuutoa vaikka olis pitäny haukkua suomen valtiota tästä!!! JOS ETTE UKO MINUA NIIN AINAKIN NE USKOVAT MINUA JOTKA OVAT TEHNEET RIKOSILMOITUKSEN KOSKA KÄRÄJÄOIKEUDESTA TULLEESSA PAPERISSA LUKEE KAIKKIEN NIIDEN NIMET JOTKA OVAT TEHNEET RIKOILMOITUKSEN! NIIN MINUN NIMENI LUKEE MYÖS SIELLÄ
Timo riihimäki

02.04.2012 19:46

nyt tuli viesti!

Lähettäjä logistics@westcampsynergy.com
Vastaanottaja timo.riihimaki@netti.fi
Lähetetty 2.4.2012 19:26:28
Aihe Fiksun tuotevaihdot
Viesti Hei Timo

Saimme pyynnön Fiksuhuudon toimituksen vahvistamisesta.
Eli tuotteesi on tällä hetkelle käsittelyssä.
Osa niistä on loppu toimittajan varastosta joten vaihdamme tilalle uutta vastaavaa / parempaa mallia.

Jos on sellaisia tuotteita joihin ei vastaavaa löydy niin sopiiko sinulle että näin sähkööpostitse lähetämme sinulle mistä tuotteesta on kyse, minkä arvoinen se on ollut huudonsulkeutumis hetkellä ja www osite josta voit itse valita minkä tahansa samanarvoisen tuotteen?

Terveisin
Logistiikka

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.04.2012 20:12

Seija Koivisto

#748 Re: Mäntylä soitti!

02.04.2012 20:42

Älä nyt kuitenkaan ihan kaikkea usko,mitä Mäntylä kertoo.
Se on kyllä aivan totta,että logistiikka lähettää tuotteita fiksuhuudolta saamansa toimituslistan mukaisessa järjestyksessä.Minäkin sain ilmoituksen siitä,että minullekin on tulossa tavaraa.Minä en ole tehnyt rikosilmoitusta ja uskonkin,että rikosilmoituksen teko ei edistä toimitusten kulkua,kuten asiakaspalvelukin aikoinaan ilmoitti.
Koettakaa olla kärsivällisiä,vaikka se vaikeaa onkin.Kyllä tuo Riihimäen Timppa ihan totuutta kirjoittelee.
Timo riihimäki

#749 Re: Re: Mäntylä soitti!

02.04.2012 20:59

#748: Seija Koivisto - Re: Mäntylä soitti!

Toivotaan nyt että tavarat vaan saapuvat minulle niin saan vetää imoituksen pois! :) aika vilpittömältä Mäntylä kuulosti ja sanoi että on soittokierros vielä pahasti kesken ja työnsarkaa on! kyllä teltä ainakin vähä sympatiaa liikenee sinnekkin suuntaan! :) toivotaan että saisivat homman tomimaan taas niin voisi jatkaa huutamista! ainakin ne yrittävät koska ei ole fiksun sivuilla enää kuin muutama tuote kerralla huudettavana ja vain joitakin tunteja päivässä! ihan viisas veto jos meinaavat saada toimitukset pelaamaan! :)

petetty

#750 tulemattomat tavarat

04.04.2012 17:48

laitappa se mäntylän numero jos se kerran soitti sulle.