Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

vierailija

#776 Mäntylä

10.04.2012 00:12

Kuka muistaa milloinka Mäntylä alkoi johtaa FIKSUHUUTOA ?

Vieras

10.04.2012 15:16

Eivät ne toimitukset ole missään aikajärjestyksessä tulleet, kun kuulemma poimivat niitä lähinnä tuotemerkkien mukaisesti kenelle lähettävät milloinkin. Saavat sillätavoin optimoitua rahankäytön kun ostavat isompia eriä. Näin minulle selitti kaveri joka oli jutellut niitten logistiikan kanssa ja saanut tavaransa. Ihan järkeenkäypää ja itse ainakin uskon että nuo ovat ihan rehellisiä ihmisiä joilla menee huonosti perättömien arpajaissyytösten vuoksi.
voi tyhmiä...

#778 Re:

10.04.2012 20:27

#777: -

just... mulla on "voittoja" kaikista kategoreista, eipä oo mitään näkyny eikä yhteydenottoja ollu... .. näkää nyt kirjoitelko tänne p...skaa, jotta ihmiset ei tekisi rikosilmoituksia, vaan asiat vanhentuisivat syytetyn eduksi... herätkää... ps. kohta kolme vuotta odottanu !!

Lopen kyllästynyt

#779 En usko vieläkään ennenkuin saan paketteja

10.04.2012 20:27

Minun 50 tuotteen mukana on kyllä tuotteita melkein kaikista "tuoteryhmistä". On puhelimia, pelikonsoleita, työkaluja, ... eikä minuun olla oltu yhteydessä eikä yhtään tuotetta ole tullut. Kyllä 2 vuoden odotus on liikaa vaikka ongelmia olisi ollut. Jos ovatkin lähettämässä tavaroita niin eivät kyllä osaa milläänlailla hoitaa kommunikointia asiakkaan kanssa. Joten yhteenvetona he eivät saa vielä minun sympatioita, ennenkuin lähettävät tavaroita tai ainakin kertovat jotain todellista tilanteesta.

Jos teillä on tietoa miten moni on saanut tuotteita niin laittakaa vaikka viestiä seuraavasti: Tunnen x voittajaa, joista y on saanut tavaransa.

Minun kohdaltani: 1 voittaja, 0 saanut tavaraa

voivoi...

#780 haloo

10.04.2012 20:32

Seija Koivisto... mitä oot 2010 jälkeen saanu Fiksuhuudolta... paljon on tulematta, ja paljonko olet rahallisesti menettänyt? ja nyt liputat Mäntylän puolesta... ootko ihan ... ??? jutus vanhenee... hah... kyllä ihmiset on tyhmiä !!!
Seija Koivisto

#781 Re: haloo

10.04.2012 21:14

#780: voivoi... - haloo 

En katso olevani tilivelvollinen kenellekkään. OLEN EDELLEENKIN TYYTYVÄINEN MÄNTYLÄN TOIMINTAAN !!

voi,voi,voi

#782 Re: Re: haloo

10.04.2012 23:28

#781: Seija Koivisto - Re: haloo

Oletko Mäntylän sukua,kun puolustat tätä keinottelijaa.

Sanoisin ,että vaikka voitot ovat n. 2v. myöhässä tämä huiputtaja on vienyt ne kaikki.

Tiedätkö todella,että hän tai joku muu toimittaa tuotteet kaikille (höpö höpö ja vielä höpö)

miilu

11.04.2012 10:29

Kertokaahan että minkä ihmeen takia ne lähettelisivät tuotteita jos eivät olisi tosissaan ratkomassa ongelmia?? Tuo on niin typerää mustamaalaamista kun toiset koettavat parhaansa. kuten tämä Seijankin tapaus, niin aluksi kaikki uskoivat kun hän moitti noita ja nyt kun hän kehuu niin kukaan ei usko. Itse uskon noiden koittavan tehdä asialle voitavansa ja arvostan ihmisiä jotka uskaltavat myös kehua silloin kun on aihetta! Itselläni on vielä tavarat saamatta, mutta osa tutuistani on jo vehkeensä saanut.

Kehukin pitää osata aiheesta antaa, Hyvä Seija!

Jos olisin fiksuhuudon omistaja niin en kyllä välttämättä viitsisi kaiken käräjähöykytyksen jälkeen tuollaisten irvileukojen vuoksi yrittää noin paljoa. Itse mielummin toimin kannustavasti että saisivat ongelmansa ratkaistua.

Seija Koivisto

#784 Re: kiitos

11.04.2012 10:39

#783: miilu -  

Kiitos sinulle miilu.Sain tänään 4 tuotetta,projisova kelloradio,tutkavaroitin,internet valvontakamera sekä pieni lehti-imuri.Nämä olivat huudettu 7/2010.

Timo riihimäki

#785 tavarat tuli!

11.04.2012 11:45

nyt tuli tavarat mut 2 tuotetta jäi uupumaan! :/ vi**u!!
Ari

#786 Re: tavarat tuli!

11.04.2012 17:02

#785: Timo riihimäki - tavarat tuli!

Minulle tuli tuotteet kolmessa eri erässä kun niitä oli niin paljon erilaisia tuotteita. Eikö kannattaisi ilmoittaa heidän logistiikalleen jos jotain jäi uupumaan? Montako tuotetta sinulle tuli? Itse sain sieltä oikein ystävällistä palvelua, joten en teikäläisenä huolestuisi vielä ihan hirveästi. Mukava kuulla että muillekin odottaneille tavarat liikkuvat.

kusetusta

#787 voivoi...

11.04.2012 18:08

mitä kusetusta... mulla tavaroita tulematta 12/2009 -4/2010 noin 28kpl... eikä tule ! eikä ole tullut kaverillekaan... hassua nää kirjoitukset! miks monet saajat käyttävät sanaa logistiikka, kun sellaista ei ko. firmalla ole.. ihmeellistä !!
Ei

#788 Ei ainakaan ihan OK

11.04.2012 22:30

Firmalle rahaa huutojen myynnistä, tuotteen hinnasta + normaalia reilummat postikulut...
Varaa pitäisi löytyä siis myydyt/luvatut tuotteet toimittaa.
Jos ei löydy, niin mitä sitten edelleen myydään vuosia jälkeenpäin?!
Oikeudenkäyntien vaikutukset voi sivuuttaa. Tiedossa ei ole, että homma ei olisi siitä huolimatta pyörinyt jatkuvasti. (toiminta loppunut konkurssiin)
Ja miksi sivuilla edelleen vuosia toimitusaika on 1-5 viikkoa luvattuna ihan selkeästi, jos näin ei kuitenkaan ole.
Jos puhuttaisiin pelkästä toimitusajasta ja sen lupaamisesta selvästi virheelliseksi, niin varmaan jonkinlainen rike on itsessäänkin. Toimitettiin tuotteet tahi ei.
Lisätään asiakaspalvelun vastaamattomuus/viive vastaamiseen, jossa ei kerrota vastattaessa selkeästi: pahoittelemme, että näin pääsi käymään, hyvitämme xxx ja tuotteet ovat 2-4 päivän kuluessa perillä. Laitamme heti toimitukseen.
Seija Koivisto

#789 Re: Ei ainakaan ihan OK

12.04.2012 00:03

#788: Ei - Ei ainakaan ihan OK 

Ei kai kukaan ole väittänytkään,että fiksuhuuto on toiminut oikein asiakkaitaan kohtaan.Fiksuhuudon toiminnastahan tämä adressi sai alkunssakin.Mielestäni suurin väittelyn aihe nykyään on,että kulkevatko tuotteet vai ei.Minä itse olen osan tuotteista saanut ja olen edelleenkin tyytyväinen nykyiseen toimintaan ja toivotan malttia niille,jotka eivät ole vielä mitään saaneet.
Sari

12.04.2012 09:50

Se nyt lienee todistettu useampaan kertaan että tavara liikkuu ja itse olen menossa viimein tänään pakettia hakemaan (1 tuote vuodelta 2009). Kyllä tuola selvästi koitetaan ja siitä tuleekin kysymys että miten hienoin fiiliksin kun sakki haukkuu huijariksi.

äly hoi..

#791 ei voi olla totta...

12.04.2012 20:00

mikä näiden fiksuhuudon puolustajien motiivi on? mä voisin kertoa ihan toisenlaista juttua, poliisilta ja kuluttajaviranomaisilta kuultua... ja tietysti muilta huutajilta, mutta en nyt viitsi, kun oma prosessi kesken ko. firmaa kohtaan !! luulen, että näillä ylistävillä kommenteilla on tarkoitus luoda herrojen uudelle petosyhtiölle, huutopandalle, pohjaa !!!!

aika näyttää, kun huutopandasta tehdään näille sivuille adressi... !!!

Vieras

#792 Re: ei voi olla totta...

12.04.2012 22:52

#791: äly hoi.. - ei voi olla totta...

En minäkään ymmärrä heidän käsitystään.

Käsitykseni mukaan Fiksuhuuto toimii,niin kauan kun auto menee kaupaksi. Auto todella tuottaa heille muhkean voiton,joka on vähintään 350000 euroa,jos se nyt menisi.

Sitten siirrytään HUIPUTTAMAAN HUUTOPANDAAN,jossa seuraavat uhrit jo vesi kielellä huutavat.

Fiat lux

#793 Re: Re: ei voi olla totta...

12.04.2012 23:53

#792: - Re: ei voi olla totta... 

Quot homines,tot sententiae.
Sari

13.04.2012 09:46

Minä näen tuon puolustamisen arvoisena, koska olen nyt hakenut tavarani ja en kanna kaunaa kun lopulta toimittivat tuotteeni. Ymmärrän että tuskin he olisivat minulle toimittaneet tuotetta elleivät olisi rehellisiä ihmisiä. En ollut heihin yhteydessäkään ainakaan vuoteen, joten selvästi on nähtävissä että he pyrkivät toimittamaan kaikille. Minua ärsyttäisi suunnattomasti jos olisin vielä saamatta tuotteita ja minua häirittäisiin noilla typerillä salaliittoteorioilla. Aika vastuutonta puhetta kun tavaraa tulee meille hyvään tahtiin, toivottavasti eivät lähetä sinulle ensimmäisenä kun tuotteita odottelee sellaisetkin jotka osaavat pitää tuon oksennuksen suussaan.
Seija Koivisto

#795 Re:

13.04.2012 09:53

#794: Sari -  

Hyvä Sari.Toivottavasti menee perille !!!
eki

#796 Re:

13.04.2012 10:59

komppaan!

Huutajaakko

14.04.2012 00:14

Älkää huutako huutopandasta mitään, turha sitten valitella jälkeenpäin yhtään mitään.
Ei

#798 Re:

14.04.2012 09:28

Vastuutonta ei ole se että asiakkaat odottavat sitä mitä luvataan. Vastuutonta on se että luvatusta ei pidetä kiinni. Se on kusetusta. Tulevat tuotteet sitten vuosien päästä tai eivät. Siinä asiakas odottelee tyhjänpäällä, mikä ei ole oikein. Ymmärrettävää että yksikään "normaali" asiakas ei ole tilanteeseen tyytyväinen.
epänormaali

#799 Re: Re:

14.04.2012 11:30

#798: Ei - Re:  

Ollaan sitten epänormaaleja tyytyväisiä.
Juu

#800 Re: Re: Re:

14.04.2012 12:14

#799: epänormaali - Re: Re:  

Kannattaa lähettää tavarat takaisin ja odottaa vielä loppuelämä, niin maksimoit tyytyväisyyden toimintaan. Siinähän se tavara sit liikkuu :)