Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Vieras

15.03.2012 14:14

"Valitettavasti minulta ei paljoa liikene sympatiaa Fiksuhuudon porukalle, vaikka kuinka olisivat kärsineet tuosta oikeudenkäynnistä ja varmasti ovatkin kärsineet. Jos he haluavat selvittää asiat, niin mikseivät voi sitten vastata asiakkaiden kyselyihin mitään. Eivät ole vastanneet minun viesteihin 2 kuukauteen. "

Sain omani jo 3 viikkoa sitten vaikka olin jo unohtanut koko homman (Voitettu 11/2009), ei toki ollut arvokas tuote. Sinulta ei liikene siis sympatiaa Fiksuhuudon vaikeuksille huolimatta siitä, että tuo niitten oikeudenkäynti mahdollisesti aiheutti sen että tuotteesi on myöhässä? Eikös tuo ole vähän epäjohdonmukaista jos se ei välttämättä olekaan niiden vika?

Minun mielestäni ihan ymmärrettävää, ettei jokainen saa tuotettaan yhtäaikaa silloin kun joutuvat hankkimaan nuo tuotteet pikkuhiljaa. Vaikeaa sitä varmasti on silti tunnekuohuissaan ymmärtää. Tärkeintä on nyt ainakin se, että tavara liikkuu vaikkakaan ei kaikille yhtäaikaa. Kovan tempun ovat ainakin tehneet sitten kun ovat saaneet kaikille tavarat, vaikka siihen menisikin aikaa.

Vastaukset

Perusteellisesti petetty

#688 Re:

2012-03-15 20:12:53

MISTÄ IHMEESTÄ OLET SAANUT PÄÄHÄSI,ETTÄ TAVARA MUKA LIIKKUU???SIITÄ EI OLE AINUTTAKAAN TODISTETTA.VOI HITTO,ETTÄ TUOLLAINEN P :N JAUHAMINEN OTTA AIVOON!!!ITSE OLEN ODOTELLUT HUUTAMIANI JA MAKSAMIANI TUOTTETA 3VUOTTA.TAITAVAT TEHDÄ MUUTAMAN MAAILMAN YMPÄRYSMATKAN ENNEN MEILLE TULOA.OVAT SIIS LIIKKELLÄ,VOI S...TANA.