Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#38586 Re: Re: Keskisuomalainen 13.7.2014

13.07.2014 10:24

#38576: - Re: Keskisuomalainen 13.7.2014

 

 

Hei,  tämä viesti se kertoo että vanha tutu,  :)   funtti on kirjoitusetäisyydellä,  vai onko?  Olen tässä ollut itse muutamia sivuja olematta mukana,  nytkös just tulit?

Valitan,  että tämä on tällainen alapää -palsta nykyisin.  Se on varmaan se homouden syvin olemus.  Tai kirjoittajan  ajatus siellä askartelee paremminkin.

Vastaukset


Vieras

#38587 Kaikki muutoshakuisuus ei ole kehitystä parempaan

2014-07-13 10:30:44

Tällä adressilla puolustetaan nykyistä tasa-arvoista avioliittolakia, joka nykymuotoisenaan mahdollistaa tasa-arvoisesti - täysin yhdenvertaisesti ja syrjimättä - avioliiton solmimisen kaikille niille, jotka täyttävät avioliiton solmimisen edellytykset.


Eduskunnan lakivaliokunta on jo kahteen kertaan perusteellisen asiantunijakuulemisen jälkeen hylännyt aloitteet homoavioliittojen (sukupuolineutraalin avioliiton) hyväksymisestä. Avioliitto on vakioitu naisen ja miehen väliseksi liitoksi, joten nykyistä avioliittolakia ei ole mitään syytä muuttaa.


Nykyisen avioliittolain jatkumon puolesta puhujat eivät halua viedä keneltäkään oikeuksia. Samaa sukupuolta olevilla pareilla on täysi oikeus rekisteröidä parisuhteensa. Monenlaista erilaisuutta, poikkeavuuksia, epänormaaliutta ja kaikenlaisia omituisuuksia maailmaan tietenkin mahtuu ja se hyväksyttäköön. Tälllä asialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä nykyisen avioliittolain kanssa, jonka mukaan avioliitto on naisen ja miehen välinen liitto.


Vieras

#38598 Re: Re: Re: Keskisuomalainen 13.7.2014

2014-07-13 11:24:10

#38586: - Re: Re: Keskisuomalainen 13.7.2014

Heippa, ei tuo 'desmond' (tutu) taida olla ollenkaan kanssani samaa mieltä asiasta, mutta eipä haittaa...
Käväisen välillä katsomassa, mitä tänne kuuluu ja tietty sana on paikallansa, päivittäin.

Olen oikeesti hyvilläni, että lopultakin tuo syvin olemus homoudesta tuodaan täälläkin julki. Ei ollakaan enää visauden- ja älykkyyden viitan katveessa.

Se on kesä parhaimmillaan..... vieläkö kesäjuhlia on tiedossa, olet niistä paremmin perillä? Kuinkahan paljon väkeä yhteensä n. on uskisten juhlilla kävijöitä kesää kohden, oletko nähnyt lukuja?