Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#26105 Re: Re: Re: Re: Ilahduttavan selkeätä sanomaa ulkomaiselta piispalta!

18.12.2013 16:41

#26103: - Re: Re: Re: Ilahduttavan selkeätä sanomaa ulkomaiselta piispalta!

heh, johan adjetiiveja keksit...Jeesus varmaan on mielestäsi "umpitaantumuksellinen kiihkouskovainen" koska hän nimen omaan kehoitti opetuslapsiaan; " Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."(Matt. 28)

 

Vastaukset


Vieras

#26108 Re: Re: Re: Re: Re: Ilahduttavan selkeätä sanomaa ulkomaiselta piispalta!

2013-12-18 16:53:17

#26105: - Re: Re: Re: Re: Ilahduttavan selkeätä sanomaa ulkomaiselta piispalta!

Ymmärtääkseni Jeesu ei kuitenkaan opettanut: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katsokin, että sinne ei ketään homoja päästetä hillumaan!!"

Jos tätä eroa ei näe, ei ehkä ole syytä mennä minnekään ketään omaan päättömyyteensä houkuttelemaan.