Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#4126 Re: Re:

28.03.2013 23:06

#4124: - Re:

HIV tarttui apinoista homoihin, jotka levittivät tautia edelleen biseksuaaleihin. Biseksuaaleista tauti levisi muihin hauredentekijöihin, jotka ovat harrastaneet, miehelle ja vaimolle tarkoitettua yhteyttä avioliiton ulkopuolella.

Näin se lähti. Mikähän seuraava homojen aikaansaama tauti? Sillä synnin harjoittamiselle tulee ennemmin tai myöhemmin AINA palkka.

 

 

 

taku

#4127 Re: Tanelille/Takulle:

28.03.2013 23:11

#4125: Timppa - Tanelille/Takulle:

Kiitos sen aionkin tehdä.Tämä on tietysti sikäli lievempi että käytämme vain nimimerkkejä jos joku kirjoittelisi tuollaisia minun virallisella nimelläni minuna esiintyen voit olla varma että tekisin asiasta rikosilmoituksen mutta nyt tyydyn tuohon koska kyse oli vaan nimimerkistä

Heikki

#4128 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 23:13

#4123: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti 

 

>>Raamatussa ei synnillä ja synnillä ole mitään laatueroja.<< ____________________________________________________________________________________________ Väärin! Jeesus itse opetti, että on vain yksi synti jota ei voi saada anteeksi. Tuo synti on Pyhän Hengen pilkka. Pyhän Hengen pilkaamista on se että tekee tahallista syntiä, niin ettei edes halua tehdä parannusta synneistään, koska on sydämestään niin paatunut ( Juudaan kirje 1 luku 18 jae) ............... Eli jos joku joka on homo, väittää olevansa kristitty, ei ole koskaan Jeesusta lähtenyt seuraamaan tai sitten hän tekee tahallista syntiä , jos näin on tapahtunut: Hebr 10:26-31 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa." Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
fundis

#4129 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 23:20

#4128: Heikki - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

Olen samaa mieltä (niinkuin kirjoitinkin) että Pyhän Hengen pilkka on anteeksiantamaton synti, tosin ymmärrän sen Raamatun paikan hiukan toisin kuin sinä Heikki.

Heikki

#4130 Re: MItä tehdä?

28.03.2013 23:24

#4103: Hiljaakos - MItä tehdä? 

 

>>> Varokaa sillä kansa on jo kohta kirjoittanut 141000 nimeä seksiä tihkuvaan lakialoitteeseensa. SUOMI HERÄÄ JO!<<< Samaa toivotan minäkin, sillä ellei tähän maahan tule herätystä ja nämä ihmiset edelleen hyväksyvät homouden harjoittamisen, he ovat ansainneet kuoleman. Voi Suomi-neito parkaa kun hänet hyljätään saa tanan haltuun! _______________________________________________________________________________________________________________________________ Room 1:24-32 "Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin JUMALA HYLKÄSI HEIDÄT HEIDÄN KELVOTTOMAN MIELENSÄ VALTAAN, TEKEMÄÄN SOPIMATTOMIA. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ANSAINNEET, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan VIELÄPÄ OSOITTAVAT HYVÄKSYMISTÄ niille, jotka niitä tekevät."

Vieras

#4131

28.03.2013 23:25

Sait yllätyksen numero 7
IlmainenYllatys.com
Tarkasta saamasi yllätys tästä!

Vieras

#4132

28.03.2013 23:27

Kiitos sen aionkin tehdä.Tämä on tietysti sikäli lievempi että käytämme vain nimimerkkejä jos joku kirjoittelisi tuollaisia minun virallisella nimelläni minuna esiintyen voit olla varma että tekisin asiasta rikosilmoituksen mutta nyt tyydyn tuohon koska kyse oli vaan nimimerkistä
--

Turha meuskata; maassamme on taatusti monia saman nimisiä henkilöitä kuin sinä.
Heikki

#4133 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 23:27

#4129: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti 

 

Minä ymmärrän tämän Raamatun kohdan juuri tällä tavalla: Hebr 10:26-31 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä! Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa." Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin. Arkkipiispamme onkin johdattamassa homoja helvettiin, mutta voipi arkkipiispalla olla tukalat oltavat, kun homot tajuavat, että arkkipiispa valahteli heille sanoessaan ettei homous ole syntiä.

Vieras

#4134

28.03.2013 23:27

>>> Varokaa sillä kansa on jo kohta kirjoittanut 141000 nimeä seksiä tihkuvaan lakialoitteeseensa. SUOMI HERÄÄ JO!<<< Samaa toivotan minäkin, sillä ellei tähän maahan tule herätystä ja nämä ihmiset edelleen hyväksyvät homouden harjoittamisen, he ovat ansainneet kuoleman. Voi Suomi-neito parkaa kun hänet hyljätään saa tanan haltuun! _______________________________________________________________________________________________________________________________ Room 1:24-32 "Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin JUMALA HYLKÄSI HEIDÄT HEIDÄN KELVOTTOMAN MIELENSÄ VALTAAN, TEKEMÄÄN SOPIMATTOMIA. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ANSAINNEET, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan VIELÄPÄ OSOITTAVAT HYVÄKSYMISTÄ niille, jotka niitä tekevät."




Vieras

#4135 Re:

28.03.2013 23:28

#4132: -  

 

Kuka käyttää minun " vieras" nimimerkkiäni luvatta?
fundis

#4136 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 23:29

#4128: Heikki - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

...päästyämme totuuden tuntoon,.. tarkoittaa sitä, että Pyhän Hengen pilkkaaja on sellainen ihminen, joka on ollut jo uskossa.


Vieras

#4137

28.03.2013 23:33

Helsinkiläislapsista enää alle puolet kastetaan luterilaiseen kirkkoon, selviää kaupungin tietokeskuksen ennakkotiedoista viime vuodelta.
huh-huh

#4138 Kaksi miestä ja lapsi

28.03.2013 23:36

..voiko sitä näkyä mielessään kukaan oikeasti huolettomasti katsoa ja ymmärtää sen ristiriitaisuutta. Ajatelkaa homomyönteiset ihmiset itsenne siihen lapsen asemaan, jos voitte...
Eläsie huoli

#4139 Re: Kaksi miestä ja lapsi

28.03.2013 23:37

Heikki

#4140 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 23:41

#4136: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti 

 

Eli homo ei ole ikinä kääntynytkään kristityksi, tai sitten hän jatkaa homouden harjoittamista pilkaten Pyhää Henkeä. Näin hän on Mooseksen lain mukaan ansainnut kuoleman. Voiko kirkon papiksi päästä ihminen joka ei ole kristitty? Roomalaiskirje taas osoitaa että Jumala on hyljännyt homot heidän valitsemiensa saastaisten himojen valtaan koska eivät totelleet Jumalaa. Jumala on siis paaduttanut heidän sydämensä niin, etteivät he pysty katumaan syntiään. Samalla tavoin Jumala itse paadutti faaraonkin sydämen, kun tämä toistuvasti oli paaduttanut sydämensä Jumalan miehen Mooseksen vetoomuksilta.
fundis

#4141 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 23:44

#4133: Heikki - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

Hebr 6:4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet 6:5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia, 6:6 ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

Näissä jakeissa puhutaan samasta asiasta kuin mainitsemassasi, ne vain selventävät sitä, ketä tämä anteeksiantamattomuus koskee.


Vieras

#4142

28.03.2013 23:45

Eli homo ei ole ikinä kääntynytkään kristityksi, tai sitten hän jatkaa homouden harjoittamista pilkaten Pyhää Henkeä. Näin hän on Mooseksen lain mukaan ansainnut kuoleman.
--

Kappas, aito kristitty jakamassa kuolemantuomioita vuoden 2013 Suomessa.

Saatko jotain hoitoa ongelmaasi?
Heikki

#4143 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 23:46

#4140: Heikki - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti 

 

P.s kannattaa muuten huomata että Roomalaiskirje pitää homouden harjoittamista pahempana syntinä hyväksynnän osoittamista niille, jotka senkaltaisia tekevät. Hyväksyjät ovat tuolloin vastuussa eksyttämistään sieluista: Hesekiel 3:17-21 "Ihmislapsi, minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani. Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi. Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut. Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee - kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta - mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.,Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."

Vieras

#4144 Re: Re: Kaksi miestä ja lapsi

28.03.2013 23:46

#4139: Eläsie huoli - Re: Kaksi miestä ja lapsi

Näin vastaa vain ymmärtämätön.

 

Heikki

#4145 Re:

28.03.2013 23:49

#4142: -  

 

En ole jakanut kuolemantuomioita, vaan yritän pelastaa ihmisten sieluja varoittamalla heitä odottavasta tuomiosta. Se on minun velvollisuuteni niin kauan kuin joudun täällä maan päällä vaeltamaan.

Vieras

#4146 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 23:53


Vieras

#4147

28.03.2013 23:55

En ole jakanut kuolemantuomioita, vaan yritän pelastaa ihmisten sieluja varoittamalla heitä odottavasta tuomiosta. Se on minun velvollisuuteni niin kauan kuin joudun täällä maan päällä vaeltamaan.
--

Ja pskt. Uhkaat ihmisiä Mooseksen lain määräämällä kuolemantuomiolla. Taidat olla aktiivinenkin kristillisdemokraatti.
Heikki

#4148 Re:

28.03.2013 23:55

#4142: -  

 

Kuten tuossa em. Raamatun kohdassa Jumala ilmoitaa Hesekielin kautta, Jumala vaatii minut tilille, jos en varoita homoja ja heidän eksyttäjiään. Se on velvollisuuteni Raamatun mukaan tai. Joudun kohtaamaan saman kohtalon joka kääntymättömille on varattu.

Vieras

#4149 Re: Re:

28.03.2013 23:56

#4148: Heikki - Re:

Ketä kiinnostaa joku vtn Hesekiel?

fundis

#4150 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

28.03.2013 23:58

#4140: Heikki - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnistunut olkinukkekortti

Ei tietenkään homo ole voinut tulla uskoon ja harjoittaa syntiään sen jälkeenkin. Hän on ihan tavallinen syntinen, niinkuin me kaikki ja jos hän tulee uskoon ja uudestisyntyy, ei hän syntielämäänsä voi jatkaa, niinkuin ei kukaan uudestisyntynyt sitä voi.

Tuomita me ei kuitenkaan voida ketään, ei edes homoja, heillehän on myös mahdollista vielä tulla tuntemaan totuus.