Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Sanoit tärkeän totuuden

#33351 Re: Re: Re: Re: Re:

03.04.2014 20:19

#33340: - Re: Re: Re: Re:

Amen. Jeesus on paljon suurempi ja viisaampi kuin paholainen (Lusifer). Kiitos Jeesukselle että Hän ottaa meiltä synnin haisevat rääsyt ja antaa puhtaat vaatteet tilalle.

Vieras

#33352 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

03.04.2014 21:12

#33351: Sanoit tärkeän totuuden - Re: Re: Re: Re: Re:

Mahavaivaisille:  Ihmettelin,  kun aikoinaan olin ottamassa nexiumia kaapista,  ja tajuntaani tuli moniaat kerrat "älä ota." En tahtonut millään uskoa,  mutta muutaman aamun jälkeen en ottanut.  Tässä varotellaan sen vaaroista.  Ja sijaan annetaan lääkkeeksi tavallisia elämän asioita; amerikkalaiseen tyyliin pitkä,  mutta sietää katsoa.  Ei suomennosta.
Hapon estäjät vaikuttivat ainakin B 12,  kalkin,  ja jonkun muunkin imeytymiseen.  

Ensi apu yölliseen närkästykseen: omena nukkumaanmennessä! 
Liukuvaan palleatyräänkin näytti olevan konsti,  hypätessä taputus k'ädet kohotettuna.  Ja pitäisi auttaa sekunneissa.
http://refluxremedy.com/pages/vsl-v1/index2.php

Lopuksi tarjoillaan tavalliseen tapaan isoa kirjapakettia,  mutta  tuon hyppykonstin sain sieltä poimittua välistä. 
Kirjoittajan isä kärsi kovasta kivuliaasta refluxista vuosikymmenen ajan. Poikakin kärsi tilannetta katsellessa.
Tilanne vain paheni,  Lääkärit olivat keinottomia. Äiti rukoili.  Eräänä päivänä  ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen isä oli aamulla kivuton.  Hän sai selville,  mikä oli tehonnut:  OMPPU!  
Yksinkertaisesti mehukas punainen omena,  toimi paremmin kuin kalliit lääkkeet ja antoi isälle elämän uudelleen.

Siinä lueteltiin Nexiumin lisäksi ZantacLääkärien mukaan saisi käyttää vain 2 viikkoa.

Nyt isä syö illalla omenia  kuin karkkeja.  Mutta sitten ymmärsimme,  että närästys on vain oire. Muut ongelmat ovat alla:  Sain tuhansittian sp-viestejä ihmisten itse löytämistä konsteista ja sulattelin niitä yhteen.  Eräskin nainen oli kehittänyt hitaan syömisen menetelmän,  jolla lopetti 3v.kestäneen Nexiumin käytön.
Maito + seven up  -menetelmäämme hoitajat käyttävät sairaalassa,  lääkärien seläntakana. ( No Suomessa ei kyllä onnistu.)  Ohhoh ja sitten luvataan hetkessä mahavärkin tyhjentyvän aivan luonnon yksinkert.konsteilla.  Jaa?

Vieras

03.04.2014 22:04

Yhteisöllisiä mielikuvia, Sosiologi Ellel
Mielikuva vaikuttaa suoraan tunteisiin, ja se vaikuttaa tunteisiin, ja me ohjaudumme  sen mukaan.
Ollaan omaksuttu niitä tämän kultturin jäsenenä, mutta ne vievät osittain meitä harhaan.
Kristittyinä haluamme uudistua mieleltämme. Haluamme siksi tietää, mihin uskomme ja myös saattaa alitajuntaisen maailmamme kosketuksiin totuuden kanssa.
Puolimatka/Nummela http://www.tv7.fi/vod/player/?program=35555 Gafe Raamattu.

Onnellisuuden myytti.
Ihminen on tarkoitusta etsivä olento!

Viimeiakainen tutkimus on osoittanut todeksi Room.kirjeen sanan  "Se mikä Jumalasta voidaan tietää on ilomeistä kaikille. "

Myös kaikki aikuiset luontaiseti usk. Jumalaan,  vaikka ovat ateisteja.  Sen päälle on rakentunut ateistisen humanismin kerros.  Jos luovumme Jumalasta - edistymme.  ...

Keskiajanusko, - vaikka se kuvataan pimeänä oli se joka synnytti tieteellisen vallankumouksen  lopetti orjuuden, jne..
Ja synnytti yliopistot.   Keskiajalla tapahtui kaikki tämä!

Salattu tuli näkyviin

#33354 Re: Re:

03.04.2014 22:06

#33329: - Re:

Katsotaanpa mitä Jesaja asiasta sanoo. Jesaja 42.luku, jakeet 6-7 :"Minä, Herra, olen vanhurskaudessa kutsunut sinut, olen tarttunut sinun käteesi, varjellut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, pakanoille valkeudeksi,
avaamaan sokeat silmät, päästämään sidotut vankeudesta, pimeydessä istuvat vankihuoneesta."

Kaukaa viisaana ja  kaiken tietävänä Jumala sanoo Jesajan kautta että Jeesus tulee olemaan pakanoillekin valkeus. Jesajan kirja kirjoitettiin n. 600 -700 v. ennen kuin Paavali,Pietari,Jaakob ja Johannes olivat edes syntyneetkään.

Toinen Jesajan kohta, luku 65, jae 1, jatkaa : "Minä olen suostunut niiden etsittäväksi, jotka eivät minua kysyneet,
niiden löydettäväksi, jotka eivät minua etsineet; minä olen sanonut kansalle, joka ei ole otettu minun nimiini: Tässä minä olen, tässä minä olen!"

Ilmaisu "kansalle, joka ei ole otettu minun nimiini" tarkoittaa Israelin ulkopuolista kansaa eli pakanoita.

Näin ollen evankeliumi jota Paavali ja muut apostolit julistivat, oli jo näkyvissä Vanhassa Testamentissa, joskin hieman peitellysti.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

04.04.2014 06:15

Vieras

#33356 Re: Re: Re: Re: Re:

04.04.2014 06:53

#33340: - Re: Re: Re: Re:

"Hei nyt sain yhden oivalluksen,  voi liittyä siihen,  että tämä lunastus-suunnitelma oli pidettävä kätkössä niinkauan aikaa,  että lunastustyö oli tehty.  Koska jos paholainen olisi saanut sen selville,  Jeesusta ei ikinä olisi ristiinnaulittu.  Ja lunastustyö olisi jäänyt tekemättä."

Taidat aliarvioida lusiferin lukukykyä, asiahan oli ennustettu jo ajat sitten....!

En haluaisi masentaa sitkeää uskoasi, mutta rehellisesti sanottuna ajatuksenjuoksusi on pelkkää laput silmillä harrastettua jälkikäteisspekulaatiota. Uskikset kutsuvat kai tällaista "pyhän hengen johdatuksessa tapahtuvaksi oivaltamiseksi", muut ajattelun juuttumiseksi kehille, joilla kriittinen ajattelu hämärtyy olemattomiin, kun halutaan uskoa niin pirusti.

Vieras

#33357 Re: Re: Re:

04.04.2014 07:22

#33354: Salattu tuli näkyviin - Re: Re:

Mielenkiintoinen näkökulma, joka ei kuitenkaan helpota Raamatun selittämistä yksiselitteiseksi: Vaikka Jesaja puhuu globaalista sanomasta, Jeesuksen väitetään rajanneen sen juutalaisiin. ...vai olivatkohan ne tosiasiassa se juutalaiskristillinen porukka, joka Jeesus-tarinat sepitti...?

Vieras

04.04.2014 09:10

"Raamattu sanoo: "Nyt ilmoitan teille salaisuuden: Emme me kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa. Pasuuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme." (1Kor.15:51). Mikä ihmeellinen tulevaisuus onkaan uskovilla!
Emme tunne Jumalan salaisuutta. Mutta tärkeintä on, että sydämemme sykkii rakkauden ilosta odottaessamme Jeesusta meitä noutamaan. Tätä ilon rakkautta kylvämme sanoin, teoin ja koko elämällämme."

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/4400/elamaan_ihmisen_ruumiissa_voi_olla_koodi_jalleenrakentamiselle

Vieras

04.04.2014 09:25

”Vähemmistöjen pitää saada tietoa enemmistön uskonnosta”

"Husein Mohammednin kannanotto on tärkeä:Hänen mielestään mm.suomalaisen kulttuurin ongelma ei olekaan kristinuskon pakkosyöttö vaan ennemmin se, etteivät vähemmistöuskontoihin kuuluvat saa riittävästi tietoa enemmistöuskonnoista.

No jo taas täällä on aktiivisia ateisteja mitätöimässä ja selittämässä asiaa muuksi kuin Husein Mohammed sanoo.

Kaiken kaikkiaan, en ollenkaan ymmärrä ateistien aktiivisuutta näillä palstoilla. Onko kysymyksessä ateismin lähetystyö ja käännyttäminen? Vai kiusanteko? Vai mikä?"

", sitä minäkin olen pohtinut. Eihän ole loogista, että “vapaa-ajattelija” intoutuu fanaattisesti propagoimaan kristittyjäkristinuskoa vastaan.Vääristelee kaikkea, vaikka muka etsii totuutta.

Sen verran on omakohtaista kokemusta, että aikoinaan seurustelin ateistivihreen vapaa-ajattelijan, humanistiliittoon kuuluvan miehen kanssa. Hänen ennakkoluulonsa oli aivan järkyttäviä, että siinä mielessä ajattelen, että oovatko nämäkin täällä hilluvat yhtä dogmaattisia kuin tämä exäni. Hän myös oli protuleirien ohjaaja.

Oikeesti siis olevinaan humanisti-rationaalinen ihminen, mutta todellisuudessa traumatisoitunut sentimentaalinen *hysteerikko’.

Siis lopulta paljastui, että hänen läheisensä oli kääntynyt voimakkaasti kristinuskoon aikanaan ja joutunut psykiatriseen hoitoon. Mutta siis tällä ihmisellä oli ihan kaksisuuntaisen mielialahäiriön diagnoosi, että ilmeisen voimakkaasti oli kokenut tämän hengellisen heräämisen, kun tämä exäni oli lapsi. Kyse oli siis hänen isästään.

Eli täysin hänen omaan yksilöhistoriaan liittyvä asennoituminen. Mutta kuten tuolla Leena Kotila sanoi, niin fundamentalistin kanssa on turha keskustella. He eivät usko vaikka näkevät."

http://www.kotimaa24.fi/artikkeli/husein-muhammed-kotimaassa-vahemmistojen-pitaisi-saada-tietoa-enemmiston-uskonnosta/

Vieras

#33360 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

04.04.2014 10:01

#33356: - Re: Re: Re: Re: Re:

Joo,  ehkä ajatus näyttää liian yksinkertaiselta,  mutta kyllä nyt muistan tästä myös lukeneeni.  Tietysti,  Messias ennustukset olivat luettavissa  vuosisatoja. Mutta lucif...  pyrki tuhoamaan konkreettisella tavalla myös koko Lupauksen
Kansan,  jolloin ei olisi sitä,  joka Saa pyynnöllään "Siunattu olkoon,  joka tulee Herran  nimeen" Jeesuksen tulemaan aikain lopulla takaisin.  Ei kai tälle taholle jää muita konsteja,  kuin yrittää totaalisesti tuhota asianosaisia,  että oman  tuomion ei olisi mahdollista astua voimaan.   No  voipi olla tai sitten ei?   Eipä se tästä riipu.

Signal

#33361 Re: Re: Re:

04.04.2014 10:03

#33354: Salattu tuli näkyviin - Re: Re:

Mahdottoman hyviä Sanan kohtia.

Tuossa ensimmäisessä on mukana myös toinen merkitys, kuin se perinteinen. Tässä tarkoitetaan myös Jeesuksen paluun edellä tulevaa, Elian Hengessä olevaa edelläkävijää, joka valmistaa tietä Herralle. (Mal. 4:5, Matt. 17:11-13).

Vieras

04.04.2014 11:33

Päivän Sana

Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa.

Gal. 3:26 (KR33/38)
http://raamattu.uskonkirjat.net/daily.html

Lukutaitoinen

#33363 Re: "Synnynnäinen ominaisuus" on kerrottu Raamatussa

04.04.2014 12:17

#6: Vieras - "Synnynnäinen ominaisuus" on kerrottu Raamatussa

Niin? Tämän stoorin mukaan Jumala loi miehiä ja naisia. Ei tässä puhuta siitä, että kuka saa mennä kenenkin kanssa naimisiin.

Oikolukija

#33364 Re: 1.Kor.6:9...

04.04.2014 12:21

#8: Allekirjoittaja - 1.Kor.6:9...

Niin? Ei tässä nyt olla mitään Jumalan valtakuntaa perimässä, vaan hakemassa oikeutta kahden miehen tai kahden naisen väliselle avioliitolle.

Vieras

#33365 Re: Re: "Synnynnäinen ominaisuus" on kerrottu Raamatussa

04.04.2014 13:25

Vieras

#33366 Re:

04.04.2014 13:54

#33358: -

KIITOS!,  VINKKISISI juoksua eteenpäin seuratessa löysin Petri Vähäsarjan päivän sanan ( Raamattuopiston sivulta):

Pätkä siitä:

"Jeesus antoi opetuksen Jumalan sanan oikeasta ymmärtämisestä. Jeesusta kiusatessaan per-kele irrotti sanankohdan yhteyksistään ja vetosi hurskaasti upeaan Messias-psalmiin 91 saadakseen Jeesuksen hyppäämään alas temppelimuurin harjalta. Jeesus vastasi käyttäen Jumalan sanaa oikein: ”Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.” Jeesuksen eteen asetetut koetukset muuttuivat jatkuvasti houkuttelevammiksi ja tarjoukset yhä suuremmiksi, mutta hän pysyi Jumalan sanassa. Aito usko taipuu Jumalan tahtoon ja lupauksiin, se ei etsi omaa hyötyään.

Vieras

#33367 Re: Re: Re: Re:

04.04.2014 13:58

#33361: Signal - Re: Re: Re:

Hei,  lukijalla on identtiteettikriisi Signalin ja Fund:n kanssa.  ??

Vieras

#33368 Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetiasivuilta

04.04.2014 14:00

Manne

#33369 Huldra vastaa

04.04.2014 14:09

Vua on taasen joutuna tehostaa hoitoja, ku ehheyttämishoitoi ovatten Suomeen tuomassa, vua hyvähän se vuan on. Hernekeittopäivään mie oon pari lassi sahtii kulauttanu ja tehoaineena vielä pätkän mustaa makkaraa ja ruisleipää piälle. Pari potilasta on pyörtäny, mut mie sano, että pittää kestää, jos tahtoo parantua. Haisoo hammeen alla, mutta teho on 100%, sanovatten, että kumppani reiälle ei ennee tee miäli ja tervveempi elämä voittaa. Koittakkaa pittee ne housut ylösveettynä, niiku teitil ylleensä on, niin paremmalta näyttöö. Pihkaa on sitte eelleen myynnissä, sil on se estovaikutus, ku perskarvoihin vettee ja vaikkapa ommaan tappiinkin, jos oike himottee.

Vieras

#33370 Paluu vaihteeksi taas lähtöruutuun....

04.04.2014 14:27

#33365: - Re: Re: "Synnynnäinen ominaisuus" on kerrottu Raamatussa 

Jälleen päästiin siihen ,että ´hauki on kala´jne.

Vieras

#33371 Re: Huldra vastaa

04.04.2014 14:30

#33369: Manne - Huldra vastaa 

Koprofiili-Manne iski taas...

Vieras

#33372 Re: Re: Re: Re: Profeetta Jouko Pihon Profetiasivuilta

04.04.2014 14:38

Manne

#33373 Huldra vastaa

04.04.2014 15:08

Koprofiillii mie oo hoitanna juuri hernekeittopäivinä ja niit on paljo. Takapuolen poraajiahan nämä ovatteen, vua kaikki parannettaa, hammee alle vuan.

Vieras

#33374 Re: Huldra vastaa

04.04.2014 15:22

#33373: Manne - Huldra vastaa 

Pysyisit sitten vaan  niiden koprofiilikaveriesi parissa, kun kerran niin paljon kokemusta heistä sinulla on. 

Manne

#33375 Huldra vastaa

04.04.2014 15:54

Vua taitavat olla siu kavereit nämä porraajat, mut mie anna siul neuvvo, elä kuule ennee mene sinne kaverisi takareiälle, sielt voi tulla ikävii tuliaissii. Hyö ku tuppaavat kaverii pettävä, eivätkä ole uskollissii siulle. Jos hoitova tarvittet nii siästän sua varten vähän hernerokkaa ja sahtii, niin tehhoo paremmin.