Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

#32276 IT COULD HAPPEN TO YOU

21.03.2014 18:56

Vieras

#32277 Re: Havainto

21.03.2014 18:57

#32274: - Havainto

Ei vielä! Ensin se käväisee paarissa haukkumassa homot kaveripersuilleen ja sitten se mökä taas alkaa! Ja lapset pelkää!

Vieras

#32278 Omatunto

21.03.2014 19:54

Homofobiasta puhuminen on oire epävarmuudesta

"Kaikilla ihmisillä ei ole yhtä hyvä moraali; omatunto ei toimi kaikilla ihmisillä yhtä hyvin. Tämän me näemme päivittäin uutisista (rikollisuus yms.) ja tämän asian myöntävät varmasti myös homot. On varmasti myös paljon asioita, joita homot eivät pidä normaalina ja joita he eivät hyväksy. Homot eivät kuitenkaan sano, että heillä on fobioita.

Fobia tarkoittaa pelkoa. Homofobiaa ei ole olemassa. Kysymys on siitä, että homojen on pakko aivopestä itse itseään väittämällä itselleen, että jos joku pitää homosuhdetta epänormaalina, kyseessä ei ole ihmisen omatunto, vaan homofobia eli jonkinlainen kammo homoja kohtaan.

Valitan homot. Kyseessä on omatunto. Omatuntoni sanoo, että homosuhde on epänormaali suhde ja homoerotiikka on ehkä kuvottavinta, mitä voi olla.

Kukaan homo ei sano, että hänellä on nudistifobia, jos hän ei pidä nudismia normaalina. Kukaan homo ei sano, että hänellä on insestifobia, jos hän ei pidä insestiä normaalina. Homo sanoo omaa kantaansa omaksitunnoksi tai moraaliksi. Jos näin taas ei ole, niin siitä vain sitten laskemaan homot, kuinka monta fobiaa teillä on.

Toinen yhtä lapsellinen homojen väittämä on, että homosuhteita vastustavat ne ihmiset, joissa itsessään on homoseksuaalisuutta tai ihmiset, jotka haluavat korostaa omaan heterouttaan.

Jos näin olisi, olisi jokainen, joka ei hyväksy nudismia, itse jonkin verran nudisti ja jokainen, joka ei hyväksy insestiä, itse jonkin verran sukurutsaaja. Siitä vain homot laskemaan, kuinka paljon teissä on sukurutsaajaa, nudistia jne.

Nämä homojen ja homoavioliiton ajajien lapselliset ja epäloogiset väittämät ovat vain osoitus siitä, miten heikoilla he ovat oman agendansa (homoavioliitto, sukupuolineutraalisuus) kanssa, miten heiltä puuttuu agendalleen perustelut ja miten epävarmoja he itse ovat oman agendansa suhteen.

Puhumalla homofobiasta, homosuhteiden hyväksyjät yrittävät todistella itse itselleen, että vika ei ole heissä vaan vastapuolessa. Kun vastapuolessa ei kuitenkaan pystytä loogisesti osoittamaan mitään vikaa eikä pystytä kieltämään sitä ympärillämme nähtävää tosiasiaa, että toisilla ihmisillä omatunto toimii paremmin kuin toisilla, on ainoa keino sallia itselle väärän agendan ajaminen uskottelemalla itselle, että vastapuoli omaa jonkinlaisen pelon, homofobian, eikä paremman omantunnon.

Minulla ei ole mitään vaikeuksia (vaikka ei myötäminen kivaakaan ole) myöntää itselleni, että on ihmisiä, joiden moraali on parempi kuin minulla ja joiden omatunto toimii paremmin kuin minulla, mutta homoavioliiton ajajat sulkevat jo lähtökohtaisesti kokonaan pois sen mahdollisuuden, että voi olla ihmisiä, joiden omatunto toimii paremmin, kuin heillä ja ihmisten erilainen suhtautuminen homosuhteisiin johtuu omastatunnosta. Käytännössä tämä omantunnon pois sulkeminen tapahtuu haukkumalla homosuhteiden vastustajat homofobisiksi ja suvaitsemattomiksi.

Mitä vaikeampi ihmisen on myöntää, että hänen omatuntonsa ei ehkä toimi niin hyvin kuin pitäisi, sitä huonommin ihmisen omatunto toimii."

http://arkosalminen.fi/blogi/homofobia/

Vieras

21.03.2014 20:18

"Kukaan asioiden etenemistä seurannut ei ole voinut olla huomaamatta, että ensin ei vaadittu "mitään muuta kuin" parisuhteen rekisteröimisoikeutta. Sen jälkeen ei pyydetty "muuta kuin" parisuhteen sisäistä adoptio-oikeutta, myöhemmin "ei muuta kuin" perheen ulkoista adoptio-oikeutta ja nytkään ei pyydetä "mitään muuta kuin" sukupuolineutraalia avioliittoa. Haluamansa voi usein saada pieninä palasina paljon vähemmällä vastustuksella kuin yhdellä kertaa yrittämällä.

Kyse ei kuitenkaan ole nyt siitä, miten vähän vaaditaan, vaan miten paljon tulisi reiluuden nimissä vaatia – tai varautua vaatimaan. Lohduttaako sisaruspareja tai polyamoristeja muka se, ettei oikeuksia (ainakaan vielä) vaadita muille kuin homopareille? Heitä itseäänhän syrjitään edelleen koko ajan! Jos luulet, ettei tällä hetkellä puhuta esimerkiksi moniavioliitoista, et juuri seuraa aikaasi.[19]

Puhe on tosiaankin vain yhdestä asiasta – mikä avioliitto on ja voiko yhteiskunta määritellä sen mielivaltaisesti miksi tahansa suhteeksi, olivatpa osapuolet mitä sukupuolta tahansa, mitä sukua tahansa tai miten monilukuisia tahansa. Puhe on siitä, että nämä kaikki rajoitukset voidaan unohtaa yhdellä kertaa täysin rinnasteisina, mikäli osapuolten tunteet ovat ainoa keskeinen tekijä avioliiton sisältöä määritettäessä."

http://raapustus.net/?id=118

ei homoliittoja. Lapset pelkää.

#32280 Re:

21.03.2014 20:23

#32279: -

Homovihreät kirjoittavat jo moniavioliitoosta ja insesti, pedofiliasta. Nyt tähän pitää saada loppu. Homoliitot jne eivät kuulu sivistysvaltion tavoitteisiin. Tasa arvo on vain peite haureudelle ja synnille.

Kalterit kilisee

#32281 Karkkisedät=homosedät

21.03.2014 20:29

Nykyään farkkuja ylös nostavat (kivekset kireällä) homosedät suostuttelevat lapsia hiekkalaatikoille. Tämä on syytä estää, jättäkää lapset rauhaan, himonne kyllä tunnetaan, mutta jossain menee raja....perk€le, pataan tulee, jos tulee vastaan
Sinapilla vai ilman

#32282 Viikinki posesta

21.03.2014 20:33

Hyvää joulua.....täällä paistetaan kinkkuja.
Men

#32283 Exit only

21.03.2014 20:35

Dont's you ever forget this
Pyramidi

#32284 Faarao

21.03.2014 20:45

On vain yksi elämä, älä homoile sitä.

Vieras

#32285 Re: Omatunto

21.03.2014 20:46

#32278: - Omatunto

Sarjassamme älytöntä tautologista soopaa.

Esimerkiksi pedofiliaa kohtaan tunnettava inho liittyy siihen, että ilmiö todella kohdistuu suojattomiin lapsiin. Homorakkaus on kahden täysivaltaisen ihmisen välistä. On tiettyyn asti ymmärrettävää, että ne, jotka eivät ilmiötä ole kohdanneet, pitävät sitä outona ja vieraana. Sen sijaan täällä kohdattu kaikkien mahdollisten asioiden sysääminen homojen syyksi on siinä määrin irti rationaalisesta ajattelusta, että sitä voidaan hyvällä syyllä kutsua homofobiaksi.

Omatunto on heijastuma siitä, mitä yhteisö haluaa sinun ajattelevan. Ruotsin sana samvete on siitä hyvä kuvaus. Jos yhteisösi sanoo, että homosuhde on epänormaali, hyvin suurella todennäköisyydellä myös omatuntosi on samaa mieltä. Simple as that.

Jos olettamuksesi on, että homorakkauden hyväksyminen laskee automaattisesti ihmisen omatunnon tasoa, et kerta kaikkiaan ole kartalla siitä, mistä omassatunnossa on kyse- puhut vain oman yhteisösi kriteereistä omalletunnolle.

....tai siis se typerys ei ole kartalla, jota olet onnistunut tässä siteeraamaan

Vieras

#32286 Re: Re:

21.03.2014 20:49

#32280: ei homoliittoja. Lapset pelkää. - Re:

Sivistyneeseen keskusteluun eivät kuulu termit haureus ja synti. Siihen ei kuulu myöskään valehtelu, pedofilia ei ole ollut agendalla 80-luvun saksalaisten harharetien jälkeen.

Vieras

#32287 Re: Re: Omatunto

21.03.2014 20:52

#32285: - Re: Omatunto

Kovinpas osui kohilleen, kun noin valtavan, valheellisen ryöpyn päästelit!

res.matr.

#32288 Re: Omatunto

21.03.2014 20:55

#32278: - Omatunto  

Naulankantaan sanoit ja sillä todistit sen myös : homofobian puheeksi ottaminen on nimenomaan oire epävarmuudesta:et puhuisi siitä nyt ,ellei juuri se nimenomaan olisi jääny terminä informaatiovirrasta askarruttamaan.Jos et olisi homofobi moinen ei edes  mietityttäisi sinua.

Ei minun tarvitse pohdiskella homofobian olemusta,koska se on minulle luonnostani vierasta. Koen sen ilmentymät ilman muuta in

hottavina ja vastenmielisen luontaantyöntävinä. Sen perusvoima lähtee ihmisen itsensä sisältä ja psyykisistä mielen vaikuttimista pelko on yleensä voimakkain. Jos olisit oikeasti vapaa todella  kaikista homofobisista impulsseistasi,olisi asia sinulle  itse heterona(kuten oletan) täysin yhdentekevä, etkä piittaisi mistään "homofobisyytöksistä",vaan tajuaisit ilman muuta sen,ettei niitä todelisuudessa olekaan-sinun mielesi vain  joko rakentaa ne, tai  vain olettaa ne.

Ei esim. minua kukaan syytä homofobiksi ja minusta on paljon mielenkiintoisempaa lukea vaikka vanhoista höyrylaivoista ja linjojen historiasta kuin jostain  hemmetin homofobian psykopatologiasta:ns.´kusipäät´ tunnistan kyllä ilmankin ja osaan kiertää heidät jo kaukaa.

En väitä ,että olisit sieltä pahimmasta päästä, pohdithan sentään asiaa , mutta peruskysymys  joka vaatii ensin vastausta itsellesi on:oletko valmis hyväksymään  meidät homot ihmisinä ,vai et. Siitä lähtee kaikki suhtautuminen ja se on asian suhteen kaiken a&o, eli siitä se lähtee tai siihen se loppuu. Sinä VOIT valita.SE on nimenomaan valintakysymys ja sitä valintaa puolestasi eivät voi muut tehdä-SINÄ teet sen itse.

Vieras

#32289 Re: Karkkisedät=homosedät

21.03.2014 20:58

#32281: Kalterit kilisee - Karkkisedät=homosedät

Noniin, taas yksi hyypiö ansaitsi jälleen raportin ylläpidolle. Tapauksessasi täyttyvät herjaamisen ja laittoman uhkauksen tunnusmerkit kovennettuna viharikokseksi.

Mitä te oikein luulette voivanne tehdä.....?

Manne

#32290 Huldra vastaa

21.03.2014 20:59

Pärkkele, menkee nukkumaa, himo tuppoo piälle yöaikaa, tususta, jos tykkäisitte mie en virkkoisi mittee, mutta selän tuakse ku tuppootte ni tullee onkelmii, kakkospesä se on se pahhudee pesä, sinne välttökee piståmättä vehkeitänne. Virkkuukoukut tehhoo myös ehkäisynnä hyvin, jakanunna jo vuastaanotolla.
Nimimerkki: kaikki peliin

#32291 Tunteiden tulkki

21.03.2014 21:16

Tiedättekö kertoa tarkemmin homorakkaudesta, olen yksinäinen hieman arka, pelokas ja muutenkin arka. Haluaisin kuulla minkälaista on kuulua yhteisöönne ja faktatietoa voisiko johonkin rekisteröityä, koska en uskalla tulla esim. baariin. Olen käynyt kerran San Franciscossa ja siellä minusta tykättiin, mutta Sotshiin en uskaltanut mennä. Voisiko joku 'kaveri' ystävällisesti auttaa.

Vieras

#32292 Re: Tunteiden tulkki

21.03.2014 21:24

#32291: Nimimerkki: kaikki peliin - Tunteiden tulkki

Kato persu tuli paarista! Saako vaimo turpiin vai lapset isin niin hellään käsittelyyn? LAPSET PELKÄÄ

Voisitteko auttaa, kiitos.

#32294 Tunteiden tulkki

21.03.2014 21:30

Voisiko joku ystävällinen henkilö vastata minulle, olen yksin ja pelkään, minua haukuttiin persuksi, vaikka olen ihan tavallinen arka, hyvin pukeutuva, silmälasipäinen, tiukoissa farkuissa oleva ihminen, en halua tulla leimatuksi, vaikka olenkin hieman poikkeava.

Vieras

#32295 Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

21.03.2014 21:49

#32288: res.matr. - Re: Omatunto

Purjehtimisesta tuli mieleen. Olen nähnyt noita todella hienoja vanhoja purjeveneitä..puusta rakennettuja. Tekeeköhän niitä enään kukaan vai onko sekin jo mennyttä aikaa? Nimim. Halunnut aina purjehtia mutta kai se on jo liika myöhäistä?

Epätoivoivoinen

#32296 Purjehdus turhaa

21.03.2014 21:56

Minullakin on ollut rukki kivellä saaressa, joten koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa.
res.matr.

#32297 Re: Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

21.03.2014 22:04

#32295: - Kaikki paitsi purjehdus on turhaa n

Kyllä tekijöitä löytyy Suomesta montakin, muten kuten ehkä tiedätkin:kaikki käsityö nykyisin maksaa ja taatusti monikertaisen hinnan vastaavankokoiseen valmiiseen  lasikuitupaattiin verrattuna, eli ne veneet ovat yleensä vain ns. rahamiesten (tai -naisten) ulottuvilla.

Vieras

#32298 Re: Re: Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

21.03.2014 22:21

#32297: res.matr. - Re: Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

No sen kyllä arvasinkin mutta kauniita kuitenkin katsella :-) Ei meikäläisen kukkarolle kuitenkaan.

Vieras

#32299 Re: Purjehdus turhaa

21.03.2014 22:34

#32296: Epätoivoivoinen - Purjehdus turhaa

No sen verran avuton en ole jos fenderiä pyytää heittämään niin en ainakaan sitä rakkainta kitaraani heitä:) Siis vaimo joka enemmän purjehtinut.

Vieras

#32300 Nukku Matti Kutsuu

21.03.2014 22:38

https://www.youtube.com/watch?v=Kyo2mYVoqg4
Menenpä noita ens viikonlopulla katsomaan..

Akkurat  Stockholm 6/4