Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #32278 Omatunto

21.03.2014 19:54

Homofobiasta puhuminen on oire epävarmuudesta

"Kaikilla ihmisillä ei ole yhtä hyvä moraali; omatunto ei toimi kaikilla ihmisillä yhtä hyvin. Tämän me näemme päivittäin uutisista (rikollisuus yms.) ja tämän asian myöntävät varmasti myös homot. On varmasti myös paljon asioita, joita homot eivät pidä normaalina ja joita he eivät hyväksy. Homot eivät kuitenkaan sano, että heillä on fobioita.

Fobia tarkoittaa pelkoa. Homofobiaa ei ole olemassa. Kysymys on siitä, että homojen on pakko aivopestä itse itseään väittämällä itselleen, että jos joku pitää homosuhdetta epänormaalina, kyseessä ei ole ihmisen omatunto, vaan homofobia eli jonkinlainen kammo homoja kohtaan.

Valitan homot. Kyseessä on omatunto. Omatuntoni sanoo, että homosuhde on epänormaali suhde ja homoerotiikka on ehkä kuvottavinta, mitä voi olla.

Kukaan homo ei sano, että hänellä on nudistifobia, jos hän ei pidä nudismia normaalina. Kukaan homo ei sano, että hänellä on insestifobia, jos hän ei pidä insestiä normaalina. Homo sanoo omaa kantaansa omaksitunnoksi tai moraaliksi. Jos näin taas ei ole, niin siitä vain sitten laskemaan homot, kuinka monta fobiaa teillä on.

Toinen yhtä lapsellinen homojen väittämä on, että homosuhteita vastustavat ne ihmiset, joissa itsessään on homoseksuaalisuutta tai ihmiset, jotka haluavat korostaa omaan heterouttaan.

Jos näin olisi, olisi jokainen, joka ei hyväksy nudismia, itse jonkin verran nudisti ja jokainen, joka ei hyväksy insestiä, itse jonkin verran sukurutsaaja. Siitä vain homot laskemaan, kuinka paljon teissä on sukurutsaajaa, nudistia jne.

Nämä homojen ja homoavioliiton ajajien lapselliset ja epäloogiset väittämät ovat vain osoitus siitä, miten heikoilla he ovat oman agendansa (homoavioliitto, sukupuolineutraalisuus) kanssa, miten heiltä puuttuu agendalleen perustelut ja miten epävarmoja he itse ovat oman agendansa suhteen.

Puhumalla homofobiasta, homosuhteiden hyväksyjät yrittävät todistella itse itselleen, että vika ei ole heissä vaan vastapuolessa. Kun vastapuolessa ei kuitenkaan pystytä loogisesti osoittamaan mitään vikaa eikä pystytä kieltämään sitä ympärillämme nähtävää tosiasiaa, että toisilla ihmisillä omatunto toimii paremmin kuin toisilla, on ainoa keino sallia itselle väärän agendan ajaminen uskottelemalla itselle, että vastapuoli omaa jonkinlaisen pelon, homofobian, eikä paremman omantunnon.

Minulla ei ole mitään vaikeuksia (vaikka ei myötäminen kivaakaan ole) myöntää itselleni, että on ihmisiä, joiden moraali on parempi kuin minulla ja joiden omatunto toimii paremmin kuin minulla, mutta homoavioliiton ajajat sulkevat jo lähtökohtaisesti kokonaan pois sen mahdollisuuden, että voi olla ihmisiä, joiden omatunto toimii paremmin, kuin heillä ja ihmisten erilainen suhtautuminen homosuhteisiin johtuu omastatunnosta. Käytännössä tämä omantunnon pois sulkeminen tapahtuu haukkumalla homosuhteiden vastustajat homofobisiksi ja suvaitsemattomiksi.

Mitä vaikeampi ihmisen on myöntää, että hänen omatuntonsa ei ehkä toimi niin hyvin kuin pitäisi, sitä huonommin ihmisen omatunto toimii."

http://arkosalminen.fi/blogi/homofobia/