Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

#32301 Re: Re: Omatunto

22.03.2014 04:45

#32285: - Re: Omatunto

Vihreät homot ajavat juuri insestin ja pedofilian laillistamista niin Saksassa kuin Suomessa. Se on niin selvää viestiä äänestäjille. Hollannissa samoin. Kun ihminen tekee homotekoja niin kynnys tehdä vielä karmeampia tekoja madaltuu ja sen on näyttänyt suomihomot esim eläimiin sekaantumisen myönteisillä kirjoituksillaan Suomessa.

Homous vie omantunnon. Lapset pelkää homoutta.

#32302 Re: Re: Omatunto

22.03.2014 05:07

#32285: - Re: Omatunto

Terve omatunto kertoo oikean ja väärän. Jos omatunto on paatunut tai ihminen sysää sen tarkoituksella roskiin niin silloin ihminen tekee tekoja, jotka ensinnäkin tälle itselleen on turmiollinen ja toiminta jatkuu turmiollisena toisiakin kohtaan. Se on sama kuin jarruton auto.

Lapset pelkää.

#32303 Re: Re: Omatunto

22.03.2014 05:22

#32288: res.matr. - Re: Omatunto

Homot ku heittelee housujaan vaatteitaan kulkueissaan näyttääkseen kaikki paikkansa ja vielä viattomien lasten nähden niin onhan ihan sairasta.

Lapset kysyy että ketä hulluja noi miehet ja naiset on.

Vieras

#32304 Re: Re: Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

22.03.2014 06:35

#32297: res.matr. - Re: Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

Hei Huomenta.  täällä useampikin tuntee Mårtenssonin "Kaikki paitsi purj..."      kuinka se tarkalleen menee Ruotsiks?

Vieras

#32305 Re: Re: Re: Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

22.03.2014 06:47

#32304:

Psalmit:
95:1 Tulkaa, kohottakaamme ilohuuto Herralle, riemuhuuto pelastuksemme kalliolle.
95:2 Käykäämme kiittäen hänen kasvojensa eteen, veisatkaamme hänelle riemuvirsiä.
95:3 Sillä Herra on suuri Jumala, suuri kuningas yli kaikkien jumalien.
95:4 Maan syvyydet ovat hänen kädessänsä, ja hänen ovat vuorten kukkulat.
95:5 Hänen on meri, sillä hän on sen tehnyt, ja kuiva maa, jonka hänen kätensä ovat valmistaneet.

95:6 Tulkaa, kumartukaamme ja polvistukaamme, polvillemme langetkaamme Herran, meidän Luojamme, eteen.
95:7 Sillä hän on meidän Jumalamme, ja me olemme kansa, jota hän paimentaa, lauma, jota hänen kätensä kaitsee. Jospa te tänä päivänä kuulisitte hänen äänensä:
95:8 "Älkää paaduttako sydäntänne, niinkuin Meribassa, niinkuin Massan päivänä erämaassa,
95:9 jossa teidän isänne minua kiusasivat, jossa he koettelivat minua, vaikka olivat nähneet minun tekoni.
95:10 Neljäkymmentä vuotta minä olin kyllästynyt siihen sukuun ja sanoin: 'He ovat kansa, jonka sydän on eksynyt, eivätkä he tahdo tietää minun teistäni.'
95:11 Ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni.'

Vlamidir

#32306 Oma maa

22.03.2014 07:11

Venäjältä voisi löytyä maa-alue homolandiaksi. Siellä olisi kaikilla homoilla hyvä olla, saisivat toteuttaa himojaan rauhassa. Ei tarvisi yrittää vetää muita mukaan omiin tarkoitusperiinsä.
Euroopassa homohiv tarttuvuus kasvussa.

#32307 naisen ja miehen avioloiton puolesta

22.03.2014 07:38

Hyvä adressi oikean naisen ja miehen avioliiton puolesta.
Avioliittolaki on tasa arvoinen jo nyt.
Homoutta ei pidä sotkea avioliittoon, koska se ei muuta yhtikäs mitään. Päinvastoin epätasa arvo kasvaa ja homohiv leviää entistä nuorempiin. Homoliitot aiheuttaa vakavaa syrjäytymistä yhteiskunnassa. Amerikoissa homot pakko syöttää homo oppia niillekkin jotka eivät sitä halua.
Ei homoliittoja Suomeen. Homohiv tarttuvuus kasvaa. Lapset pelkää.
res.matr.

#32308 Re: Re: Re: Omatunto

22.03.2014 08:12

#32303: Lapset pelkää. - Re: Re: Omatunto  

No jo se piti aloittaa heti aamusta tuo sama laulu taas.... Eivätkö teitä itseänne yhtään kyllästytä nuo omat puheenne kun aina jauhatte samaa? No, vastaan nyt vielä- kuitenkin...

Ihan ensimmäiseksi ehdotan ,että ÄLÄ vie alle kouluikäisiä lapsiasi ollenkaan katsomaan Pride-kulkuetta jos he kerran  sinun mielestäsi saavat siitä niin pahasti traumoja ,ja ettei  sinun tarvitsisi vastata heidän kysymyksiinsä sitä koskien. Se on vain kerran vuodessa,joten aivan helppoa sitä on välttää . En muuten tiedä järjestetäänkö sitä myös  esim. Tampereella ja  Turussa, mutta pääkaupunkimme ja (siis: ehkä...)joidenkin isojen kaupunkien mahdollisten rinnakkaistapahtumien  lisäksi (....?  joku kertokoon tarkemmin-myönnän avoimesti tietämättömyyteni asiasta)99%:ssa kaupungeistamme sitä kuitenkaan  ei järjestetä lainkaan.

Se  ainakin on varmaa ,että tapahtuma on täysin lainmukainen,valvottu ja luvallinen ja että siihen on myös hankittu lupa.Kulkueen laillisuuteen et siis voi puuttua eikä sinulla,eikä edes millään ryhmittymällä ole mitään mahdollisuutta puuttua sen järjestämisen  laillisuuteen.Tapahtumahan on,(toistettakoon se nyt tässä vielä kertauksen vuoksi ) VAIN   YHTENÄ päivänä vuodessa,joten ei nyt luulisi olevan sinunkaan  kohtuuttoman vaikeaa keksiä lapsillesi jotain muuta mukavaa puuhasteltavaa siksi päiväksi... 

Koita myös välttää sambakarnevaaleja ( lapsesi saattavat nähdä nuoria naisia verkkosukkahousuissa ja miehiä  vain tangat housuinaan) Uimakilpailuja ja yleensä uimahalleja ( lapsesi näkevät väistämättä alastomia ,jommankumman sukupuolen ihmisiä)kaupunkien yleisiä uimarantoja bikineineen ja uimahousuineen  ( onhan  niissä erikseen jopa nudistirantoja!) taitoluistelukilpailuja( naisilla ´säädyttömät helmat ja läpinäkyvät urheilutrikoot) Avantouintitapahtumia ( asut  niissä eivät jätä paljoakaan arvailujen varaan...) urheilutapahtumien cheerleader-ryhmiä ( (hypellään lyhyissä hamosissa)Kävelyä lasten kanssa  kesäisin omakotialueilla ( joku saattaa olla  pihalla vähäpukeisena haravoimassa ,ajamassa nurmikkoa tai muuten vain ottamassa aurinkoa) sekä tietenkin ulkomaanmatkoja ( varsinkaan ns.aurinkorannikoille)

Tässä   siis siveellisen tynnyrissäkasvatuksen ohjeet lapsillesi-joita en voi kuin sääliä ,sillä sinä itse olet se joka  kasvatat heihin pelkoja ja opetat heitä pelkäämään elämää ja häpeämään luonnollisuuttaan.Onneksi  kuitenkin he kasvunsa myötä ajastaan vapautuvat otteestasi, etkä voi ´paimentaa´heitä koko ikääsi.Siinä tulee jo luonto vastaan.Eri asia tietysti on, jos onnistut ´kasvatustyössäsi´ iskostamaan nuo pelot heihin niin syvälle,että ne muodostuvat tiedostamattomiksi  ja alitajuisiksi peloiksi, jotka he sitten (ikävimmässä mahdollisessa tapauksessa)kykenevät vain,niitä koskaan itsessään käsittelemättä , siirtämään eteenpäin omille lapsilleen.

X

#32309 Re: Oma maa

22.03.2014 08:24

#32306: Vlamidir - Oma maa 

Oletko oikeasti hölmö
vai mielestäsi vain vitsikäs-siinäkin tapauksessa olet hölmö.

Homous tuhoaa hyvän käytöksen.

#32310 Re: Re: Re: Re: Omatunto

22.03.2014 08:39

#32308: res.matr. - Re: Re: Re: Omatunto

Luvallista kyllä, mutta ei tollaisille käytöshäiriöisille avio oikeutta eikä lapsia voi antaa. Onhan tuo aivan häpeällistä käytöstä. Tasa arvoinen käytös on kaukana. Kun jarrut puuttuu elämästä niin se näkyy juuri yhteiskunnassa tuollaisena häpeällisenä käytöksen.

Vieras

#32311 Re: Re: Re: Omatunto

22.03.2014 08:45

#32310: Lapset pelkää. - Re: Re: Omatunto

"Homot ku heittelee housujaan vaatteitaan kulkueissaan näyttääkseen kaikki paikkansa ja vielä viattomien lasten nähden niin onhan ihan sairasta."

Taitaa olla malli siinä katolisen maailman karnevaalikulkueissa, sairasta kai sekin vähäpukeisuus ja hassuttelu.   ... ja lapset pelkää sielläkin, jookosta...?

Ja tää toinen sitten.... Karnevaalikulkueissa esiintyy voittopuolisesti normaaleja heteromiehiä ja -naisia. Varmaan kaikille heteroille pitäisi sen perusteella lätkäistä avioliittokielto, niin huonosti kun käyttäytyvät....!!

Eikö nyt voisi edes hetken järkeään käyttää asenteellisten päättömien vuodatuksien sijaan. Vaikka se lienee eräiden kohdalla liikaa vaadittu.

Kyllä luontoäiti hoitaa.

#32312 Re: Oma maa

22.03.2014 08:49

#32306: Vlamidir - Oma maa

Siperiassa -50 asteen pakkasella pysys ainakii housut jalassa. Käytös korjaustus kertaheitolla. Pakkanen on hoitokeino moneen vaivaan.

Vieras

22.03.2014 09:32

Päivän Sana

Herra, pane minun suulleni vartija, vartioitse minun huulteni ovea.

Ps. 141:3 (KR33/38)
http://raamattu.uskonkirjat.net/daily.html

X

#32314 Olet voittanut ilmaisen kävelymatkan Siperiaan!!!

22.03.2014 10:22

#32312: Kyllä luontoäiti hoitaa. - Re: Oma maa 

Oi ,sillä lailla ,onneksi olkoon ja hyvää matkaa! Pidä Jumala mielessä ja housut jalassa....

Vieras

#32315 Re:

22.03.2014 10:31

#32313: -

Psalmi 141, liittyy Päivän Sanaan.

1 Daavidin virsi. Herra, minä huudan sinua, riennä minun tyköni. Ota korviisi minun ääneni, kun minä sinua huudan.
2 Minun rukoukseni olkoon suitsutusuhri sinun kasvojesi edessä, minun kätteni kohottaminen olkoon ehtoouhri.
3 Herra, pane minun suulleni vartija, vartioitse minun huulteni ovea.
4 Älä salli minun sydämeni taipua pahaan, pitämään jumalatonta menoa väärintekijäin kanssa. Minä en tahdo maistaa heidän herkkupalojansa.
5 Lyököön minua vanhurskas: se on rakkautta; kurittakoon hän minua: se on öljyä minun päähäni, siitä minun pääni älköön kieltäytykö. Sillä vielä vähän aikaa, niin minun rukoukseni täyttyy, mutta heidän käy pahoin:
6 heidän päämiehensä syöstään kalliolta alas, ja silloin kuullaan minun sanani suloisiksi.
7 Niinkuin maa kynnetään ja kuokitaan, niin ovat meidän luumme hajotetut tuonelan kuilun suulle.
8 Mutta sinuun, Herra, Herra, minun silmäni katsovat, sinuun minä turvaan. Älä hylkää minun sieluani.
9 Varjele minua niiden pauloista, jotka minua pyydystävät, väärintekijäin ansoista.
10 Kaatukoot kaikki jumalattomat omiin kuoppiinsa; mutta suo minun ne välttää.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ps.+141%3A1&rnd=1395484174292

res. matr

#32316 Re: Re: Re: Re: Re: Omatunto

22.03.2014 10:31

#32310: Homous tuhoaa hyvän käytöksen. - Re: Re: Re: Re: Omatunto  

Mitähän se mahtaa olla se mainitsemasi ´tasa-arvoinen´ käytös´? Taitaa olla niin kaukana,että sitä on mahdotonta määritelläkään....

Vieras

#32317 Jennifer Louise Lopez Asks Anti-Gay Harlem Church To Stone Her

22.03.2014 10:46

Vieras

#32318 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omatunto

22.03.2014 10:49

#32316: res. matr - Re: Re: Re: Re: Re: Omatunto

Mitä tuota ihmettelet, asia on käynyt täällä päivänselväksi: Tasa-arvoinen käytös on sitä, että jotain sallitaan heteroille ja sama asia on sitten homoille ihan sopimatonta. Ja päälle kielletään, että olisi kyse mistään tasa-arvoasiasta tai diskriminoinnista - homot kun ovat sellaisia iljetyksiä, että se on niille ihan oikein ja niidenkin parhaaksi!

Vieras

#32319 Re: naisen ja miehen avioloiton puolesta

22.03.2014 11:45

#32307: Euroopassa homohiv tarttuvuus kasvussa. - naisen ja miehen avioloiton puolesta

"Homoutta ei pidä sotkea avioliittoon, koska se ei muuta yhtikäs mitään. Päinvastoin epätasa arvo kasvaa ja homohiv leviää entistä nuorempiin."

Koeta nyt päättää muuttaako vai ei...! Tulee mieleen muinaisen agitaattorin puheenpätkä: "Onko ihminen parmpi kuin toinen..? Ei, pikemminkin päinvastoin!"

"Homoliitot aiheuttaa vakavaa syrjäytymistä yhteiskunnassa."

Homoliitto,  jolla ei ole diskriminoivaa, avioliitosta poikkeavaa statusta, vähentää syrjäytymistä. Syrjäytymisen takana on kaikissa tapauksissa kaltaistesi typerysten agressiivinen homokammo toiminnallisine osineen.

"Amerikoissa homot pakko syöttää homo oppia niillekkin jotka eivät sitä halua."

Suomessa tullaan syöttämään lapsille oppia, jonka mukaan homot ja sukupuoliorientaatioltaan poikeavat lapset ovat ihan ok ja homous ei ole sairaus. Jos vanhemmat ovat tätä vastaan, voidaan vakavasti kysyä, ovatko he päteviä tämän vuosituhannen lapsien kasvattamisessa.

"Homohiv tarttuvuus kasvaa."

Mitenkähän taudin tarttuvuus kasvaa, onko tutkimuksesi osoittanut viruksen tulleen helpommin tarttuvaksi homojen keskuudessa olevissa viruskannoissa? Jos ei ole, puheesi on täyttä potaskaa.

"Lapset pelkää."

Lapset pelkäävät, jos heitä pelotellaan.

Vieras

#32320 Re: Re: naisen ja miehen avioloiton puolesta

22.03.2014 14:09

#32319: - Re: naisen ja miehen avioloiton puolesta

Suomessa tullaan syöttämään lapsille oppia, jonka mukaan homot ja sukupuoliorientaatioltaan poikeavat lapset ovat ihan ok ja homous ei ole sairaus. Jos vanhemmat ovat tätä vastaan, voidaan vakavasti kysyä, ovatko he päteviä tämän vuosituhannen lapsien kasvattamisessa.

..ja sitten tätä ja tätä ja tätä...

Voi hyvä jysäys, että homotko terveitä!?

Katso tämä ja päättele itse!

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
http://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Vieras

#32321 Taloustutkimuksen luotettavuus?

22.03.2014 14:22

Näköjään noita vihreitä ja vassareja on soluttautunut jo joka paikkaan vääristelemään totuutta. Tämä porukka teki sen kuuluisan "oman tutkimuksensa" uudesta, ehdotetusta avioliittolain suosiosta hiljattain. Joka valheessa elää se valhetta tuottaa, - valheen kaikella voimalla he haluavat vääristellä totuutta ennen asian käsittelemistä eduskunnassa.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/taloustutkimuksen-tyontekija-vaarensi-bussikyselyn-tuloksia/3116162

Vieras

#32322 Re: Taloustutkimuksen luotettavuus?

22.03.2014 15:23

#32321: - Taloustutkimuksen luotettavuus?

Logiikkasi ontuu ja äly loistaa poissaolollaan.

Vieras

#32323 Re: Re: Re: naisen ja miehen avioloiton puolesta

22.03.2014 15:37

Vieras

#32324 Re: Re: Re: naisen ja miehen avioloiton puolesta

22.03.2014 15:44

#32320: - Re: Re: naisen ja miehen avioloiton puolesta

Tämä selventääkin sinun yrityksiäsi kutsua homoseksuaaleja natseiksi. Hyvin on opetus mennyt perille.

http://massresistancewatch.blogspot.se/2007/05/brian-camenkermassresistance-holocaust.html

Vieras

#32325 Re: Re: Re: naisen ja miehen avioloiton puolesta

22.03.2014 15:50

#32320: - Re: Re: naisen ja miehen avioloiton puolesta

bill johnson October 8, 2013 at 8:40 pm -

If gay marriage has been used to force everyone in Massachusetts to accept gay marriage then why is Brian Camenker still able to oppose it?

Moving past that lets look at their so called negative consequences
1: schools teaching the reality that gay couples can get married, well of course they should, schools teaching reality is typically seen as a good thing.
2: The David parker story repeated for the billionth time, yep he was arrested because he threw a tantrum and refused to leave the school when he didn’t get his way. He was warned that if he didn’t leave he would be arrested and still he refused to leave.
3: Insurance, benefits recognition for married gay couples…wait isn’t this supposed to be a list of negative consequences?
4: Wedding businesses having to serve gay couples: yes businesses have to provide the services that they advertise without discriminating, the same thing applies to other categories like race or religion too.
5: State officials having to issue marriage licenses, family law lawyers having to learn about gay marriage: As it should be disagreeing with reality doesn’t mean that you get to ignore reality on the job and simply not do your job.
6: Politicians going to gay pride: again isn’t this supposed to be a list of negative consequences for the state?
7: adoption and foster care workers learning about gay couples, gay parents adopting: wait didn’t they originaly complain that the gays were redefining marriage by making it into something that wasn’t about children? Their own talking points suggest that this should be seen as a good thing.
8: public health: a bunch of lies and misrepresentations about health risks for the gay community while at the same time acting like risk prevention or healthcare geared towards the gay community is a bad thing.
9: gay protests of churches holding anti gay events, or of other anti gay events: the freedom to protest in a lawful manner is a freedom we enjoy in this country and none of the protests he mentioned were unlawful and thus no arrests were made. Repeating the word “intimidate” a billion times while talking about the protesters doesn’t take away their freedom of speech or assembly.
10: slippery slope: a list of things that all have only one thing in common: they are not a result of marriage equality nor do they need marriage equality in order to exist.

Notably absent from that list any affects on heterosexual marriages at all, and all the so called negative consequences that they do list are easily responded to and shown to not be negative consequences at all. In short marriage equality isn’t a bad thing just like we have been saying all along.