Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.
Vieras |
#20651 Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 20:02#20648: pelastunut - Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon Kiitos teille, kiitos Jeesukselle, kiitos Jumalalle, kiitos kiitos! Elämä on ihanaa! Ihanaa, että joku muukin tuntee samoin. Voiko päivän enää ihanammin päättää ja herätä aamulla uuteen ekstaasiin! |
Vieras |
#20652 Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 20:17#20651: - Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon
Täällä taas ei olla kyllä erinomaisen juhlatuulella, VOI TAMPERE MINKÄS TEIT! |
vieras vaan |
#20653 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen v16.09.2013 20:27Kommentoit kirjoittajaa, joka kommentoi minulle #20638 kommenttiini. Todellakaan en kommentoinut omaa kirjoitustani, voit olla huoleti siitä asiasta. Tämän väärän tiedon levittäminen ei ole asiallista sinulta itseltäsi.
|
Vieras |
#20654 Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 20:27#20652: - Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon On siellä nyt kuitenkin Maisteri Frangen. Pää pystyyn vaan! |
Vieras |
#20655 Minäkään en kommentoinut sitä kommenttia, josta16.09.2013 20:33kerrottiin, että olin kommentoinut jonkun toisen kommenttia ikäänkuin omaani ja sitten vielä vastannut omaan kommenttiini ja kommentoinut, että joku oli kommentoinut minun kommenttiani minun nimissäni minkä jälkeen muka olisin vielä vastannut viimeksimainittuun kommenttiin vastakommentilla. Palataan asiaan! |
Hautaa turha pelottelu ja uhittelu |
#20656 Taakse jäänyttä manipulaatiota16.09.2013 20:41Miten on mahdollista että keskustelupalstasta saadaan aikaiseksi pitkään jatkuva uskonnon jankute. Mitään uutta valaisevaa ei tästä voi syntyä. Jeesus jupina on niin kulunut loppuun eikä lopulta vie eteenpäin keskustelua hedelmällisellä tavalla. Mikään merkki ei osoita että Jumala olisi luonut absoluuttiseksi totuudeksi jakeiden vääristynyttä jankkaamista. Ei myöskään sitä että Jeesus olisi kristinuskon tulkinnalla ainoa tie. Kyllä te sitten näette viimeisinä päivinä mihin joudutte -kommentti on epävarman, pelokkaan ihmisen uhkailua ja itsensä ylösnostamista, lapsekasta noppapeliä jonka tarkoituksenmukaisuus on kyseenalaista, ihmisten omaa valtapeliä jolla ei ole mitään tekemistä mestarin kanssa. Kun oma tahto ei mene läpi on ylevämpää todeta ettei hengen elämä ole vielä kovin kehittynyt. Onko se kehittynyt silloin kun lait ja jakeet vievät sinua sen sijaan että eläisit elämää kaikkine kirjoineen. Elämän kirjo sisältää kaiken, kokemuksia jotka vievät kohti olevaa ei suinkaan ihmisten keksimät säännöt. Ymmärrettävää että toiset kokevat turvaa kun säännöt kahlitsevat mutta elämän yksi väistämättömyyksistä on löytää aito vapaus ja riippumattomuus kokemuksien kautta. Aitoa väärää ei ole, on vain hallitsemisen halua. Jumala on rakkaus ja täydellisyys joten miksi rakkaus haluaisi mitään mikä olisi jotakin muuta. Jos laajentaisi näkökulmaa, näkisi enemmän eikä siitä seuraisi muuta kuin laajentumista joka jo sinällään olisi avain heräämiselle. |
Vieras |
#20657 Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 20:53#20652: - Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon Täällä taas ei olla kyllä erinomaisen juhlatuulella, VOI TAMPERE MINKÄS TEIT!
Tampereen kaupunginvaltuuston tunnelipäätökset ovat olennainen osa tätä avioliittoadressia, joten niistä täytyy kirjoittaa oikein paljon. Myös Jeesus, Jumala, Pyhähenki, Neitsytmaria, Päiviräsänen ja Hentunliisa olivat tunnelia vastaan.
|
Vieras |
#20658 Re: Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 20:54#20654: - Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon
No kiitti vaan, ei oo koskaan tullu se Frangen täällä vastaan. |
Vieras |
#20659 Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 21:02#20658: - Re: Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon No kiitti vaan, ei oo koskaan tullu se Frangen täällä vastaan.
Ei ihme, sillä Simo ei osallistu minkään seurakunnan tilaisuuksiin.
|
Vieras |
#20660 Re: Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 21:06#20657: - Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon
No niin määkin aattelen, että toi Hentun Liisa on ja Jumala tietenkin vastaan tollasta mammonan kujanjuoksua pilkkopimmeessä putkesa, - takuulla, sano Tampereen likka, ja taas valehteli. |
Vieras |
#20661 Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 21:09#20660: - Re: Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon
Ja tällä vuodatuksellasi haluat siis vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia. Tyylillään kukin, mutta perustelut eivät vakuuta.
|
Vieras |
#20662 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 21:09Kyllähän sille Simolle liperit passais kaulaan komeesti. Täältähän se vihreä liike alkunsa sai. Tuli oltua perustavassa kokouksessa aikoinaan Pyynikin rinteillä. |
Vieras |
#20663 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon16.09.2013 21:14
Parhaimmillansa pidän kyllä sun komiikastasi tosi paljon. Siinä on tietty totisuus ja tragikoomisuus, ja siinä sulla on myös hyväntahtoista humööriä joskus mukavasti! |
Vieras |
#20664 Re: Homouden pimeä puoli järkyttävä16.09.2013 21:23#20498: PetriP - Homouden pimeä puoli järkyttävä
Ja tässä hieno analyysi Amadeuksen oudosti muuttuneesta kertomuksesta hänen alettuaan ns. eheytysliikkeen mannekiiniksi:
|
janus |
#20665 Onko homouden vastustamisessa pimeää puolta?16.09.2013 21:31Riippuu siitä, keneltä kysyy. (Raivokkaassa vastustamisessa minun havaintojeni mukaan on enemmän pimeää kuin valoista puolta.) |
Vieras |
#20666 Re: Re: Homouden pimeä puoli järkyttävä16.09.2013 21:55#20664: - Re: Homouden pimeä puoli järkyttävä Tuosta oman kokemusmaailman kuvaamisesta voi tulla tahtomattaan ristiriitainen kertomus, koska ihmisen kokemusmaailma on niin monipolvinen ja siinä Kulkee niin paljon sisäkkäin asioita, että ulkopuolelle sen kuvaaminen voi tuottaa juuri tällaista tulosta. Niin että kuvaus alkaa näyttää epäluotettavalta. |
Vieras |
#2066716.09.2013 23:02Jeesus oli viimeisellä viikolla pannut fariseukset ja samalla opetuslapset miettimään Ps 110:n alkua: "Herra sanoi minun herralleni: 'Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.'" Tulevassa Jumalan valtakunnassa Daavidkin tunnustaa messiaan herrakseen. Seurakunta uskoo siksi, että Jumala on nostanut ristillä kuolleen Jeesuksen oikealle puolelleen, ei tosin maalliselle vaan taivaalliselle valtaistuimelle. Hänen tuloaan takaisin maan päälle täytyy ikävöidä, sillä hän ei voi tulla heti. Hänen täytyy viipyä, kunnes Jumala näkee hyväksi alistaa viimeisenkin vihollisen hänen jalkojensa alle; Paavali kirjoittaa, että viimeinen vihollisista on kuolema. Sanan kunnes on KR-92 paha kyllä jättänyt psalmin käännöksestä pois. Se vihjaisee kokemuksen vahvistamana, että korottamisen ja paluun välillä on odotusaika. Kristus tulee vasta silloin, kun kaikki viholliset nujerretaan. Napattu Jukka Thturenilta, prof.evp |
Vieras |
#20668 Re: Onko homouden vastustamisessa pimeää puolta?17.09.2013 03:16#20665: janus - Onko homouden vastustamisessa pimeää puolta? Riippuu siitä, kuka vastaa. (Raikkaassa vastustamisessa minun havaintojeni mukaan on enemmän valoista kuin pimeää puolta.) |
Vieras |
#2066917.09.2013 05:00Päivän Sana Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan. Matt. 6:7 (KR33/38) |
Vieras |
#20670 Re: Re: Onko homouden vastustamisessa pimeää puolta?17.09.2013 06:04#20668: - Re: Onko homouden vastustamisessa pimeää puolta?
Onko vasenkätisyyden tai tummaihoisuuden vastustaminen valoisaa? Aika outoa, että ihmisen jotain ominaisuutta pitäisi tai edes voisi vastustaa.
|
Valhe, emävalhe, gallup |
#20671 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto17.09.2013 06:08#20633: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto "Tosiasissa valtaosa äänioikeutetuista Suomen kansalaisista kannattaa sitä, kuten mielipidekyselyistä on käynyt ilmi." Niin jos tehdään tarkoitushakuisia, kohderyhmän valikoivia, vastaajaa ohjaavia gallupeja. Kysymyksen voi asettaa miten haluaa, esim. "oletteko tyhmä vai yksinkertainen?" jos halutaan saada vastaaja näyttämään yksinkertaiselta. Tai "vieläkö herra tuomari ottaa lahjuksia?" jos halutaan saada tuomari näyttämään lahjotulta. Että sellainen on näiden gallupien rehellisyysaste. |
Vieras |
#20672 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto17.09.2013 06:38
Nettipersuille on tyypillistä asettaa Taloustutkimuksen tekemien mielipidemittausten tulokset kyseenalaiseksi silloin, kun tulokset eivät vastaa omaa impivaaralaista maailmankuvaa. Taloustutkimus on ammattilainen, joka käyttää tutkimuksissaan edustavia, tarpeeksi suuria otantoja.
|
Vieras |
#20673 Helluntailaisia epäillään syrjinnästä17.09.2013 06:47Näyttää siltä, että veronmaksajien rahoja menee syrjintää kannattavalle helluntailaisjärjestölle - mutta kuinka kauan? http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/12477-fidan-homokanta-yhae-epaeselvae-ministerioe-kiinnostunut |
Vieras |
#20674 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja mieh17.09.2013 07:10Juuri näin. Olet oikeassa. Et todellakaan kommentoinut omaa kirjoitustasi, koska minä olen kirjoittanut tuon kommentin #20645, joka alkaa: Sivusta päin. Ja jossa kirjoitetaan myös aivoödeemasta.
Kokonaan toinen asia on tämä: #20649 kirjoittaja on oikeassa ainakin siinä väittämässä, että olen valitettavasti itse aikaisemmin syyllistynyt pieneen lisävahvistuskommenttiin, joka on kohdistunut omaan edelliseen kommenttiini. Tässä on se vääryys, että muille annetaan ymmärtää lisävahvistuskommentoijan olevan eri kommentoija. Anteeks. Itse olen kirjoittanut useimmiten ilman nimimerkkiä. Useammalla nimimerkillä kirjoittelusta ei ole minulla tietoa. Samoin keskustelusta viimeisenkin asiallisuuden viemiseen en itse ole syyllistynyt mutta sitä yritystä olen muuten havainnut laajassa mittakaavassa. Summa summarum: Näin vajavainen mutta rehellinen on ihminen..
|
Vieras |
#20675 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja17.09.2013 07:12#20674: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja mieh Samoin keskustelusta viimeisenkin asiallisuuden viemiseen en itse ole syyllistynyt mutta sitä yritystä olen muuten havainnut laajassa mittakaavassa. Se siitä rehellisyydestä.
|
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
48218 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
584 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2732 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
866 Luotu: 05.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3431 Luotu: 02.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
832 Luotu: 15.05.2023
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18065 Luotu: 01.03.2023
Eteläisen Kouvolan koulujen säilyttämisen puolesta!
417 Luotu: 30.09.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28394 Luotu: 08.10.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14942 Luotu: 15.07.2023
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
11 Luotu: 14.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1033 Luotu: 08.10.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
323 Luotu: 07.11.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
591 Luotu: 15.10.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
131 Luotu: 07.11.2024
Suomen kielilainsäädäntö muutettava kansanvaltaiseksi
44 Luotu: 11.10.2023
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
185 Luotu: 05.11.2024
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6779 Luotu: 27.09.2024
Jättipäiväkotien perustaminen on lopetettava
2181 Luotu: 10.02.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
625 Luotu: 01.11.2024