Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #20674 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja mieh

17.09.2013 07:10

#20653: vieras vaan - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen v

Juuri näin. Olet oikeassa. Et todellakaan kommentoinut omaa kirjoitustasi, koska minä olen kirjoittanut tuon kommentin #20645, joka alkaa: Sivusta päin. Ja jossa kirjoitetaan myös aivoödeemasta.

Kokonaan toinen asia on tämä: #20649 kirjoittaja on oikeassa ainakin siinä väittämässä, että olen valitettavasti itse aikaisemmin syyllistynyt pieneen lisävahvistuskommenttiin, joka on kohdistunut omaan edelliseen kommenttiini. Tässä on se vääryys, että muille annetaan ymmärtää lisävahvistuskommentoijan olevan eri kommentoija. Anteeks. Itse olen kirjoittanut useimmiten ilman nimimerkkiä.

Useammalla nimimerkillä kirjoittelusta ei ole minulla tietoa. Samoin keskustelusta viimeisenkin asiallisuuden viemiseen en itse ole syyllistynyt mutta sitä yritystä olen muuten havainnut laajassa mittakaavassa.

Summa summarum: Näin vajavainen mutta rehellinen on ihminen..