Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#20657 Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon

16.09.2013 20:53

#20652: - Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon Täällä taas ei olla kyllä erinomaisen juhlatuulella,  VOI TAMPERE MINKÄS TEIT!

Tässä kohtaa kuitenkin Kiitos Vasemmisto,  ne Demarit jotka olivat,  Perussuomalaiset sekä KD:n Satu Sipilä.  Suuri raha voitti valitettavasti ja kaupunki kuoli.   Nyyh.   Lohdutuksena oli ainoastaan se,  että tekniikka ainakin pisti vastaan niin paljon kuin pystyi,  ja kaikki äänestykset jouduttiin tekemään vanhanaikaisesti.  Tamperelaiset olivat tätä vastaan.  Todella masentavaa.

 

Tampereen kaupunginvaltuuston tunnelipäätökset ovat olennainen osa tätä avioliittoadressia, joten niistä täytyy kirjoittaa oikein paljon. Myös Jeesus, Jumala, Pyhähenki, Neitsytmaria, Päiviräsänen ja Hentunliisa olivat tunnelia vastaan.

 

 

 

 

 

Vastaukset


Vieras

#20660 Re: Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon

2013-09-16 21:06:59

#20657: - Re: Re: Re: Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat merkinneet minulle äärettömän paljon

 

No niin määkin aattelen,  että toi Hentun Liisa on ja Jumala tietenkin vastaan tollasta mammonan kujanjuoksua pilkkopimmeessä putkesa, -  takuulla,  sano Tampereen likka,  ja taas valehteli.

Ei Vainenkaa!  Mutta tairetaan tuntee jo toistemme mielipiteet erestä taakse ja takanta eteen.  Eks menny komiasti?

Tairan laittaa tästä lähtien pipan päähän pispalanmäellä ja vetää sen vielä silmien eteen. Ja tunneliin en kylä me,   vaikka maksettas!  

Ei vainenkaan,  rakentavat mielettömän suunnitelmatalouren asuintalomonumenttijonomuurin koko ihanan näsijärvenrannan eteen.  Joka ikinen neliö käytetty. mani,  mani!     Mistään ei enää nää avaruutta,  ei kaukaisuuden sineä,  ei järven selkää,  ja purjeiden hohtoa kimalluksessa.   Ja sitten sanovat,  että ranta tulee kaupunkilaisten käyttöön.
Turvall.riskit tolkuttomat.   Mutta tästä asiasta ei sitten enempää,  sori!