VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE


Vieras

#3351

25.04.2012 12:34

Lueppas3350 oma tekstis ihan ajatuksen kanssa. Jos tämä on vihreiden sanoma, niin onnea vain teille. Kyllä ensi vaaleissa on perussuomalaisilla peijjaiset.
Löfa Stadin kommuunista

#3352 Re:

25.04.2012 12:39

#3351: -

 

Joo ajattelin jo hyvin tarkkaan :-)

 

Meillä vihreillä on tällaiset näkemykset. Me emme hyväksy edes hyttysten tappamista. Vastustettiin jo aikanaan lapin hyttysen tappo kilpailuitakin!

Ihmiset kuolkoot susien hampaisiin, mutta eläimiä ja hyönteisiä ei saa tappaa.

ettis

#3353 Kyllä mettämies tietää.....

25.04.2012 13:03

On se nyt satana jos tälle asialle ei saada mitään aikaseksi. Koiria ja kissoja häviää pihoista minkä ehtii ja herrat senkun silittää päätä että "kyllä se siitä", vihaks pistää tommonen. Kyllä sen mettämiehet tietää mikä todellinen tilanne on, niitä on helvetisti liikaa.
jeeves

#3354

25.04.2012 15:13

Käsiaseiden ostolupia on lisättävä koirien ulkoiluttajille, koska suset hyppivät silmille. Itse kuljen "mutka" taskussa ulkoiluttamassa koiraa ja toivon, että metsän "kunkku" tulee osingoille. Siinäpähän erehtyy kun on nätti reikä otsassa.
Suora savolainen

#3355 3351:lle

25.04.2012 16:14

Minulla on koko päevän ollu nii paha miel ku uamu puurolle sulati vattuja, nii siinä rasian pinnalla ol yks kuollu vattumato. Et heittäs sinne Brysseliin syvintä pahottelua kun nii piäs käämää. En minä sitä tahallaa tehny. Mite lie piässy livahtammaa viime kesänä. Mitteehän se saksalainen Roland:ii meestä aatteloo. Ei kai se luule että myö Suomalaiset ollaa väkivaltasia viattomalle luontokappaleelle. Sus'siunatkoo mite piäs käymää.
Pate M

#3356 Ai ai ai kun osui arkaan paikkaan Suora savolainen

25.04.2012 18:21

Minulle kun kävi vastaavalla lailla tässä jokin aikaa sitten. Paljon pahempi luontorikos tosin, jota en kehdannut edes myöntää pitkään aikaan.

Olin nimittäin unohtanut saunassa saavin oikein päin ja hiiri oli sinne tipahtanut eikä ollut päässyt pois.... Miten minä tollaista meninkään tekemään. Nälkään ja janoon nääntynyt hiiri parka. Ilman minua se etsiskelisi edelleen iloisena tofu juuston murusia kaapeistani. OUUU kun sattuu syvälle sydämeen.

Suora savolainen

#3357 3352:lle

25.04.2012 19:16

Minua rupes vielä sen verran kaivertammaan se vattumato, että aattelin vielä kysyä, että lähetänkö minä sen madon kirjekuoressa ja jos vois pyytee että pitäsitte muistotilasuuen sille evuskuntatalon eessä ja sanositko sille Rolandille että ei sitten mittään pakanamenoja. Kiitos nyt kaaheesti ja sinnoot varmaan haaskan näköne immeene. Ps. On se hyvä ettee niille suven tappamille koirille pietä muistotilasuuksia, koska sehän ois koko evuskuntatalon piha ruatoja täännä.
ma

#3358

25.04.2012 19:34

Äläkkäähän ny, ruppee omatunto kolkuttammaan, ku muistuu mielleen se viime kesän onkiliero, jonka päältä pyörällä ajjoin, vannon oli vahinko. Pitäsköhä sillekki pittää muistotillaisuus? Kuoli ihan siinä rytäkässä.

Vieras

#3359

25.04.2012 21:22

Ajattelin kirjoittaa oman mielipiteen,mutta tää palsta on kuin joku hullujenhuoneen juttutuokio.Joten ei kiitos kiinnosta susista puhuakaan.Vai olenko erehtynyt palstan tarkoituksesta.taisinkin eksyä hullujenhuoneelle.

Vieras

#3360

25.04.2012 21:32

Et malta olla kuitenkaan lukematta.

Vieras

#3361 Re:

25.04.2012 21:57

#3360: -

Naulan kantaan mitä sanoit edelliselle!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

25.04.2012 22:02



Vieras

#3363

25.04.2012 22:35

en ollut aikasemmin käynyt täällä vaan luin millä linjalla mennään.ja nyt sen takia että arvasinkin että täällä vaan haukutaan muita ihmisiä.ja oikeassa olin.Hullujenhuone!

Vieras

#3364

25.04.2012 23:55

Toi oli päivän jutuista parhain, ettet ollu aiemmin käyny täälä :-)

Vieras

#3365

26.04.2012 07:18

Kyllä huumoria täytyy olla. Se on elämän suola. Pahoittelut kuitenkin lemmikkinsä menettäneille. T. Minä ja koirani
NYT RIITTÄÄ - projekti

#3366 JUTTU TÄMÄN PÄIVÄN IISALMEN SANOMISSA:

26.04.2012 11:43

NÄIN SE HOMMA ETENEE:
TERVETULOA YHDISTYKSEEN JOKA TULEE TOIMIMAAN TULEVAISUUDESSA NÄYTTÄVÄSTI SEKÄ TEHOKKAASTI:
http://www.iisalmensanomat.fi/uutiset/yla-savo/yli-2-000-yl%C3%A4savolaista-allekirjoittanut-adressin/746701
Eränkävijä

#3367 Lakkautetaan Riistanhoitoyhdistykset

26.04.2012 13:39

#3366: NYT RIITTÄÄ - projekti - JUTTU TÄMÄN PÄIVÄN IISALMEN SANOMISSA:

Kannattaa varmaan lakkauttaa riistanhoitoyhdistykset kun ne eivät tämän foorumin luontosaarnaajien  mielestä mitään osaa. Nimeltä mainitut, kuvien kanssa kotisivuillanne solvatut riistapäällikötkin joutaa lomauttaa ja antaa koko Suomen luonnon monimuotoisuus Nyt Riittää mission vastuulle. Poliisit eivät uskalla toimia turvallisuuden takaamiseski joten  turhahan niitäkään on pitää veronmaksajien rahoja tuhlaamassa.

Mietin ilvespelon voimakkaasti kasvaessa ja ilveksen  lynkkaussivujen pullahtaessa esiin mikä mahtanee olla seuraava  kohde. Hävitetäänkö karhut vai ahma. Edetäänkö supikoiraan saakka?

Huomaatteko Nyt Riittäät. Että teitä ohjataan saarnaamalla naurettavaa  pelkoa ja vihaa. Nokkaamiehenne  taistelevat kaikkia muita vastaan.He eivät  löydä  yhdestäkään virallisen tahon edustajasta muuta kuin arvosteltavaa. Ainoastaan heillä on totuus. Edes kennelliitossa ei ymmärretä asioita. Metsästäjien järjestöt ovat luonnonsuojelijoiden hallussa.

Susiepistolan tekstin mukaan on olemassa vain  Yksi tie, Yksi totuus ja Yksi elämä. Se on Nyt Riittää  vain ja ainoastaan . Siihen pitäydymme:)

Toivomus: Haluan edes kerran lukea asiallisen viholliskuvista vapaan kommentin. Yrittäkää edes kehua Lappeenrannan poliiisia rivakasta toiminnasta häirikkösusi tapauksessa.


Vieras

#3368 Re: Lakkautetaan Riistanhoitoyhdistykset

26.04.2012 14:31

#3367: Eränkävijä - Lakkautetaan Riistanhoitoyhdistykset 

Eränkävijän kommentit  näyttävät taantuneen alkaen asiallisuudesta turhautuneisuuteen, kaunaisuuteen, kyynisyyteen ja päätyen ivallisuuteen eli ollaankin taas sillä tasolla, josta kovasti haluttaisiin päästä eroon ja pysyä asialinjalla.

Metsästäjä

#3369 KATSO KUVA:

26.04.2012 16:21

YKSI KUVA KERTOO ENEMMÄN KUIN TUHAT SANAA.
ETKÖ USKO - KATSO VAIKKA (ja laitahan eteenpäin "kiertoon")
http://www.voittajakennel.com/MAINOSPILAKUVA.jpg
mettäöstäjä

#3370 Re: Re:

26.04.2012 16:50

#3352: Löfa Stadin kommuunista - Re:

mitää sä oikee selität luultavasti tapat koko ajan bagteereja niin niin mitä ne on sulle teheny susi kuitenni on tappanu meleko monen koiran


Vieras

#3371 3367

26.04.2012 18:10

Kehun Lappeenrannan poliisia, mutta sinua en kehu. Vielä silloin kun jaksaa yrittää on asiat oikein. Kysumyshän kuluu mitä kukin taho on tehnyt ja saanut aikaan. Tyhjän saa pyytämättäkin. Tämä on kyllä käymistilassa ja itse jaksan uskoa asioiden muuttuvan. Jos joku organisaatio on liian raskas soutaa, niin sitä pitää rasvata uusilla ihmisillä. Ei kukaan ole korvaamaton.
Vieras

#3372 Kiitos

27.04.2012 00:22

Kiitos vaadimme muutosta susipolitiikkaan adrssin laatijoille:
NÖYRISTELYN AIKA ON VIIMEINKIN OHI
Maalainen

#3373 Re: Re: ASIALLISTAKO?

27.04.2012 10:19

#3338: - Re: ASIALLISTAKO?

Ai jaa, entäs tuo oma verbaalinen ilmaisusi? Suojelijatko vaan käyttävät herjaavaa ja rumaa kieltä??? Missä viestissä olen esim. pyytänyt jotakuta painumaan "kuusen pers**seen" kuten sinä?


Vieras

#3374 Re: Re: Kansakuntaa uhkaava vaara

27.04.2012 10:33

#3342: - Re: Kansakuntaa uhkaava vaara

Mistä tiedät että juuri susi hyökkäsi? Olitko paikalla katsomassa? Entäs naisen koirat, jotka olivat metsästyslain vastaisesti juoksentelemassa IRRALLAAN KIINNIPITOAIKANA??? Eiköhän siinä ole käynyt niin että susi on jolkotellut kaikessa rauhassa metsässä, kun on saanut kolme emäntäänsä tottelematonta rakkia kimppuunsa. Mitä vaihtoehtoa sudella oli muuta kuin pitää puoliaan. Jos se susi olisi halunnut, niin olisihan se muutaman koiran hengiltä saanut ja naista purrut.

Ja tässäkin asiassa toimi pukki kaalimaan vartijana: paikallinen poliisi on kuulemma paikallisen metsästysseuran puheenjohtaja. Eiköhän sellainen henkilö ole hieman jäävi antamaan tappolupaa???


Vieras

#3375 Re: VAADIMME LISÄÄ ILVEKSEN KAATOLUPIA

27.04.2012 10:39

#3348: NYT RIITTÄÄ - projekti - VAADIMME LISÄÄ ILVEKSEN KAATOLUPIA

Ja mitähän seuraavaksi? Älä nyt viitsi, hanki itsellesi elämä!