KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen.
Vieras |
#25111.12.2010 01:36Sirunlukija maksaa reilut 200€! Ei siis tarvitse monen kuun palkkaa pidättää ;) |
Matkia saa niiltä joilla homma toimii Vieras |
#252 Yhteistyössä valistustyötä11.12.2010 02:16SEY järjestää ilmaisen koulutuksen kaikille kouluvierailujen tekemisestä kiinnostuneille. Koulutus järjestetään Helsingissä la 19.2.2011. Koulutuksen teemana on kouluyhteistyö ja vierailujen tekeminen. Tutustumme koulutuksessa SEYn tekemään kouluvierailumateriaaliin. Tavoitteena on löytää yhdessä välineitä ja intoa kouluvierailujen tekemiseen. Miksei kky ota valistustyötä myös yhteistyön kannalta? Kouluissa tavoitettas paljon tulevia kissanomistajia ja ehkästäis ongelmia. KKY vois jatkossa järjestää vaikka yhteiskoulutusta tai panna lähettää omat aktiivit tonne? |
Pöljä sukankutoja Vieras |
#253 Re: en taida jaksaa uskoa enää sopuun kovin vahvasti11.12.2010 02:22#248: vieläkö mahdollisuus sopuun? - Keskustelutilaisuutta ehdotettiin puheenjohtalle aiemmin viime lokakuussa, mutta hän kertoi vain, ettei hänellä ole aikaa järjestää sellaista tilaisuutta. Kun se sitten järjestettiin hänen puolestaan, ei tilaisuus ollutkaan puheenjohtajan mielestä lainkaan hyvä ajatus. Hän kielsi tilaisuuden pitämisen yhdistyksen nimissä missään mielessä, vaikka sen luonne oli puhtaasti yhdistyksen riita-asioita asiallisesti ja avoimesti keskustellen käsittelevä eikä sillä ollut mitään päätäntävaltaa yhdistyksen toimiin. Tarkoituksena oli yksinkertaisesti eliminoida mahdollisia väärinymmärryksiä eri tahojen välillä ja saada aikaiseksi edes jonkinlaisia kompromissiratkaisuja kiistoja aiheuttaviin asioihin. Ideoimme samalla yhdessä myös aivan uusia parannusehdotuksia yhdistyksen toiminnan kehittämiseksi ja vietimme omakustanteista pikkujoulua. Annoimme kehitysideamme tilaisuuden jälkeen tynkähallitukselle kirjallisena, mutta tietääkseni mitään niistä ei ole kuitenkaan toteutettu ja tuskin tullaankaan toteuttamaan. Puheenjohtaja ei sallinut edes esittää avointa kutsua jäsenistölle yhdistyksen verkkosivustolla tai Facebook-sivustolla. Hän ei saapunut luonnollisesti itsekään paikalle, joka osoitti minusta varsin huonoa yhteistyökykyä ja -halukkuutta asioiden selvittämiseen. Tynkähallituksesta oli paikalla vain yksi henkilö, kun taas ns. oppositiohallitusosa varajäsenineen ja ensikoteja oli runsaasti paikalla. Että näin! |
Vieras Vieras |
#254 Re: Eläinten valvonta11.12.2010 10:38#3: nikkelinassu - Eläinten valvonta Kuinka voidaan sanoa, että yhdistys ei auttaisi kissoja, kun olemme vuosien mittaan auttaneet 12000 kissaa ottamalla ne talteen, leikkauttamalla, rokottamalla ja tatuoimalla hoidettu ne kuntoon ja etsitty valtaosalle uudet kodit. Mikä sitä auttamista sitten on, kysyn vain? |
Vieras Vieras |
#255 Re: Mira Tolvasen puolesta11.12.2010 10:45#226: Kirsi - Mira Tolvasen puolesta Nyt voisit Kirsi kertoa tarkemmin, mitä se kiusaaminen on ollut. Itseasiassa olin erittäin vähän missään yhteydessä henkilökohtaisesti Mira Tolvaseen. Asiat päätettiin hallituksessa. Ei pidä väittää perusteettomasti muita ihmisiä asioista, joista ei tiedä. Ilmaan on helppo heittää letkauksia, kun ei tarvitse perustella niitä mitenkään. Itse olit yksi tähdenlento yhdistyksessämme. Tarvitseeko Mira T. puolestapuhujan. Eikös hän ole aikuinen ihminen. Kaikki kyllä tiedämme, kuinka asiat menivät. Miksi niitä enää toistaa tällaisilla palstoilla. |
Vieras Vieras |
#256 Re: Re: Kauhea summa!11.12.2010 10:48#227: Kirsi - Re: Kauhea summa! Mitäs Kirsille kuuluu yhdistyksen varat ja mihin ne käytetään, kun ei ole edes jäsen eikä toimi missään yhdistyksen puitteissa. Poliisilaitoksellakin kävi tekemässä ilmoitusta yhdistystä ja taloudenhoitajaamme vastaan ja sai ohjeistusta, jonka jälkeen erosi yhdistyksestä. Ethän sinä ole niitä rahoja hankkinut etkä lahjoittanut. Hoitelepa vain omat raha-asiasi. |
ärsyyntynyt Vieras |
#257 KKYn hallitus11.12.2010 11:00Mikai ette vastaa täällä esitettyihin kysymyksiin muiden kuin opposition taholta? |
Vieras Vieras |
#258 Re: Nyt tynkähallitus perusteluja11.12.2010 11:02#229: Toiminnassa mukana - Nyt tynkähallitus perusteluja Aika huonostipa tunnet toimintaamme. Laajennettua lupaa ei heti toimeenpantu, koska meillä oli jo voimassa oleva lupa Tampereella eikä haluttu kahta samanaikaista lupaa. Olisiko sitä saanutkaan. Edellisen luvan päätyttyä haettiin lupa Pirkanmaalle ja on nytkin voimassa. Sisätiloissa keräämiseen on vaikea saada lupaa. Seisovia lippaita meillä on aina ollut sisätiloissa ja kadulla on kerätty. Hyvin on niissä onnistuttukin. Työtä tässä yhdistyksessä on niin paljon, varsinkin taloudenhoidossa ja se on vaativaa, joten on perusteltua ollut palkata tähän osaava henkilö. Pakkohan se kaiken lisäksi olikin, kun ei etsinnöistä huolimatta kukaan uskaltanut ottaa tätä palkatta sivutoimisena hoidettavaksi. Luuletteko purnaajat, että olemme jotenkin yksinkertaisia emmekä pystyisi päättämään, mikä on yhdistyksen edun mukaista. Olemmehan joutuneet hoitamaan yhdistystä jo monet vuodet ja hienosti on mennyt. Missä te viisaat silloin olitte, kun todella apua tarvittiin? On halventavaa nimittää hallitusta tynkähallitukseksi, koska se on ollut päätösvaltainen koko ajan. Sillehän ei muut hallituksessa voi mitään, että joku ei hoida hallitusvastuutaan ja tule paikalle. Silloin on tyydyttävä toisten päätöksiin. |
Vieras Vieras |
#259 Re: PUHEENJOHTAJA + TALOUDENHOITAJA11.12.2010 11:10#234: Jäsen jo menneisyydestä - PUHEENJOHTAJA + TALOUDENHOITAJA Lähetäpä kysely minulle, puheenjohtajalle ihan nimelläsi ja omaan sähköpostiini, niin vastaan kyllä kysymyksiisi tai mieluimmin vielä yhdistyksen palautesivulle vai etkö uskalla kertoa nimeäsi. Taloudenhoitajan taas ei tarvitse vastailla mihinkään kysymyksiisi, koska hän on palkkasuhteessa yhdistykseen ja hänen kanssaan on tehty työsopimus. Jos tällaisia vaadit palkatulta ihmiseltä, voisit alkaa kertoa näillä sivuilla omista palkka-asioistasi kaikkien luettavaksi ja kertoa, mitä teet töiksesi. Yhdistyksen puheenjohtaja |
Vieras Vieras |
#260 Re: Porukalla vuosikokoukseen 201111.12.2010 11:29#236: köyhä lahjoittaja - Porukalla vuosikokoukseen 2011 Olet nyt kyllä saanut aivan väärän käsityksen asioista. Jos kissojen rahaa olisi hukattu, ei sitä olisi nyt pankissa. Maksamme kissojen kuluja jatkuvasti. Se ei ole pieni summa. Tämänkokoisen yhdistyksen talouden pyörittäminen ei myöskään ole yksinkertainen asia. Olisitko valmis otamaan sen palkatta tai tietäisitkö jonkun, joka sen tekisi. Me emme ole tienneet hallituksessa. Hyvällä taloudenhoidolla hän on palkkansa ansainnut. Itse olen perustanut yhdistyksen, tehnyt palkatta työtä 37 v ja maksanut kaikki kokoustarjoilut omasta rahapussistani ja ollut keräämässä pakkasessa vuodesta toiseen. Olinhan 15 v ensikotikin. Nyt on työmäärä lisääntynyt niin paljon, että en ole enää ehtinyt ottaa hoitokissoja. Teen muutenkin töitä aamusta iltaan ja vastaan puheluihin välillä yölläkin. Kiitosta en ole työstäni odottanut enkä rahankuluani valittanut. Lahjoitus pitää tehdä iloisella mielellä. Nuo rahasta jatkuvasti kirjoittelevat eivät ole osallistuneet mihinkään rahanhankintaan. Kateus se vie kalatkin vedestä! Yhdistyksessä on asiat ihan järjestyksessä, mutta jatkosta en tiedä, kun tänne on pyrkimässä rahanahneita ihmisiä, joita ei yhdistys silloin kiinnostanut, kun ei rahaa ollut. Sehän on hyvä, jos tullaan vuosikokoukseen. Toivottavasti sinne tulee niitäkin, jotka tietävät ja ymmärtävät asioita ja näkevät, kuinka hyvin niitä on hoidettu. Harvalla eläinsuojelutyötä tekevällä yhdistyksellä asiat ovat näin hyvällä tolalla. Siihen on vaikuttanut monen ihmisen pitkäaikainen työ ja se, että yhdistyksellä on ollut luottamusta ja lahjoituksia sekä testamentteja.
|
Vieras Vieras |
#261 Re:11.12.2010 11:33Eihän mikään estä hankkimasta sirunlukijaa, mutta tässä yhdistyksessä niitä kyllä tulee hankittavaksi useita, kun kissojen hoitopaikatkin ovat kaikki eri puolilla Pirkanmaata. Asiasta voidaan keskustella hallituksessa. Pj. |
Vieras Vieras |
#262 Re: Re: kiitokset oppositiolle11.12.2010 11:38#230: Uskallatko? Minä en koska pelkään - Re: kiitokset oppositiolle Ota ihmeessä ja kirjoittele minulle suoraan, mitä mielessäsi liikkuu. Kuuntelen kyllä ja voit ihan vapaasti kertoa nimesikin. Minä kyllä uskallan laittaa nimeni näihin, mutta olen vain vastaillut kirjoituksiin, en itse kirjoitellut muuten omia kantojani. On se kiva kuunnella haukkuja, kun on tehnyt työtä kauan ja kuluttanut siihen kaiken vapaa-aikansa ja rahansakin. En ole kissojen rahoja kuluttanut, mutta hankkimassa olen ollut vuodesta toiseen. Tulisivat nyt mukaan hankkimaan nekin, joita se raha niin paljon kiinnostaa. Pj. |
Vieras Vieras |
#263 Re: Re: Nyt tynkähallitus perusteluja11.12.2010 11:46#258: Vieras - Re: Nyt tynkähallitus perusteluja Kiitos vastauksista, joskaan eivät oleet edelleenkään asiallisia, niitä Teiltä kaivattaisiin. Lupa asia selvä ja perusteltu. Miksei lippaita lisää? Jos on perusteltua palkata henkilö, millä perustelette palkan ja mitä työn kuvaan kuuluun? Eikö maksavilla jäsenillä ole oikeus tietää mihin antamamme rahat menevät? Taloudenhoitaja aivan yhtälailla työsuhteessa meihin jäseniin. "MIssä te viisaat olitte, kun todella apua tarviittin?" Silloin 30 vuotta sittenkä? En edes syntynyt, hiukan vaikea auttaa... "Joku ei hoida hallitusvastuutaan" Millä voisi hoitaa, kun uhkaillaan kotirauhanrikkomisella -> hallituksen päätökset ja kokoukset siis laittomia. |
Vieras Vieras |
#264 Re: Re: Kauhea summa!11.12.2010 11:50#235: ei ropoakaan KKY,lle ennen uutta hallitusta - Re: Kauhea summa! Millä perustelet nämä mainitsemasi kytkökset? Mistä olet saanut päähäsi, että kysymyksessä olisi sellaisia. Hallitus on aikanaan valinnut hyvän taloudenhoitajan ja eräs lakinainen sanoi, että toivottavasti saatte hänet pitää. Kyllä yhdistyksillä on palkallisia ihmisiä, mutta meillä vain yksi. Harva pj tekee palkatta näin paljon töitä kuin minä. Olen ilmeisesti siinä vähän yksinkertainen. Pelkäänpä pahaa, että olen viimeinen palkatta toimiva pj. tässä yhdistyksessä. Emme ole "ruikuttaneet" kissoista aiheutuvia rahanmenoja, vaan emme maksa ihmisten kuluja, koska ovat tulleet mukaan vapaaehtoistyöhön ja allekirjoittaneet vapaaehtoisen sopimuksen, että ottavat vastaan hoitokissoja. Ensikotitoiminnasta voi aina jäädä pois, jos voimavarat, motiivi tai elämäntilanne muuttuu. Se vaatii vain ilmoituksen. Noista kytkösväitteistä pitäneekin ottaa yhteyttä virkavaltaan. Pj.
|
Vieras Vieras |
#265 Re: Re: Re: kiitokset oppositiolle11.12.2010 11:52#262: Vieras - Re: Re: kiitokset oppositiolle En uskalla, koska kokemuksesta tiedän, että yhdistyksessä tehdään niiden elämä vaikeaksi, jotka vastaan uskaltavat sanoa. Minä en halua siihen tilanteeseen. Tästä viestistäsi tuli hyvin selvästi esille miten minuun suhtautuisit. Täällä on asiallisia viestejä, joissa ei haukuta. Me emme hauku esimerkiksi "purnaajiksi" teitä.. Etkö ole lukenut viestejä? Tähän astista työtä kissojen hyväksi arvostetaan, mutta nyt toiminta alkaa mennä hakoteille. Rahoja tullaan keräämään kyllä hetki kun tiedetään, että ne menee sinne minne JÄSENET HALUAA. Hallituksessa olo eikä edes yhdistyksen perustaminen oikeuta toimimaan vastoin jäsenten tahtoa. Edelleen yllä on monia kysymyksiä ilman vastausta. Miksi vastauksia saadaan vain tiettyihin kysymyksiin ja muut pitää kuulla anonyyminä? Täällä tulee "oppositiolta" perustelut keskustelupalstalle jäsenten nähtäväksi, pelkäätkö, että et osaakaan perustell? |
Vieras Vieras |
#266 Re: tilivelvollinen11.12.2010 11:54Kirjoitapa nimelläsi, koska mistä tiedämme, oletko edes jäsenemme. Ei meillä ole velvollisuutta esitellä asioitamme nimettömille. Ei taloudenhoitajan tarvitse esitellä toimenkuvaansa vuosikokoukselle, vaan hallitukselle, joka ottaa siitä vastuun. Oletko sinäkin halukas tulemaan taloudenhoitajaksi palkatta? Kiitos siitä! Pj. |
Vieras Vieras |
#267 Re: Re: Re: Kauhea summa!11.12.2010 11:56#264: Vieras - Re: Re: Kauhea summa! Kun saadaan yhteistyökyvyttömät ihmiset yhteistyökykyisiksi tai pois niin on paljon halukkaita aktiiviseen ja VAPAAEHTOISEEN työhön. Jos on niin plajon hommaa, miksetdelegoi eteenpäin? Jos sen tekisit ystävällisesti ja arvostavasti, olisi taas halukkaita. Miten niin viimeinen palkaton pj? Täällähän juuri ollaan puhuttu, että pj:n taakkaa halutaan jakaa, jottei tulee likaa työtä ja näin ollen homma voidaan hoitaa sivussa. Jos ei rahkeet riitä pitää antaa tilaa nuoremmille ja itse vaikka toimia edelleen hallituksessa neuvomassa. |
Vieras Vieras |
#268 Re: tilivelvollinen11.12.2010 11:57Taas on nimetön kommentti! Miksi ihmiset eivät uskalla esittää, keitä ovat, kun uskaltavat kyllä purnata. Oletko sinäkin kirjoittaja ollut paljonkin hankkimassa rahaa yhdistykselle ja jos olet ensikoti, lue allekirjoittamasi sopimus. Pj. |
Pöljä sukankutoja Vieras |
#269 Mikään ei ole muuttunut11.12.2010 11:59Edelleenkin puheenjohtajalla on samat horinat! Mikään ei ole muuttunut! No vuosikokouksessa nähdään! |
Vieras Vieras |
#270 Re: Olen kuullut...11.12.2010 12:02#240: Mira Tolvanen - Olen kuullut... Kylläpäs puhut taas omaan pussiisi, Mira! Olitko aikaisemmin, vuosia sitten mukana kokouksessa vai ovatko huhupuheita? Viime vuosikokouksessa minä en estänyt toista ehdokasta, jota vaimonsa ehdotti puskasta pj:ksi. Hallitukselle ei ollut puhuttu mitään. Ei se ole normaalia käytöstä, vaan salailua. Onko sinulle niin tärkeätä, että ihmiset vaihtuvat vai se, että asioita hoidetaan. Pj. |
Vieras Vieras |
#271 Re: kissatalosta11.12.2010 12:04#242: Mira Tolvanen - kissatalosta Yritä nyt ottaa huomioon, että en minä ole yksin päättämässä asioista. Niistä on aivan tarpeeksi keskusteltu. Miksi hallituksen pitäisi kuunnella vain sinua ja sinun mielipiteitäsi. Pj. |
Vieras Vieras |
#272 Re: Re: en taida jaksaa uskoa enää sopuun kovin vahvasti11.12.2010 12:10#253: Pöljä sukankutoja - Re: en taida jaksaa uskoa enää sopuun kovin vahvasti Tehän järjestitte keskustelutilaisuuden. En minä sitä estänyt. Sanoin vain, että KKY ei kustanna tarjoiluita ihmisille, koska käytämme yhdistyksen rahoja vain kissojen kuluihin. Siksi olen itsekin tarjoillut kahvit ja pullat vuodesta toiseen omasta rahapussistani. Miksi nyt jossain keskustelutilaisuudessa KKY:n olisi pitänyt maksaa tarjoilut, kun se ei ollut yhdistyksen järjestämä tilaisuuskaan eikä sitä ollut päätetty hallituksessa. Tilaisuuden piti olla vapaaehtoinen keskustelutilaisuus kissoista kiinnostuneille. Kaipa minullakin oli vapaus päättää, osallistunko vai en ja jos olisin ehtinyt osallistua, en olisi sinne tullut pj:nä, vaan yksityishenkilönä. Kuinka hyvin saitte siellä ilmaa puhdistettua? Pj. |
Vieras Vieras |
#273 Re: ei jäsen11.12.2010 12:13Ei yhdistys voi alkaa kertoa tällaisilla palstoilla tilinpäätöstietoja ulkopuolisille ihmisille, sen vuoksihan osallistujien tulee olla yhdistyksen jäseniä. Kannattaa tutustua yhdistyslakiin. Pj. |
Pannaan tuulemaan! Vieras |
#274 ALLEKIRJOITA VAATIMUS KOKOUKSESTA!!!!!!!!!!!!!!11.12.2010 12:17Hei kaikki asiasta TODELLA välittävät!!!!!!! Nyt on julkaistu nettiadressi ylimääräisen kokouksen koolle kutsumiseksi! Klikkaa tätä linkkiä http://www.adressit.com/allekirjoitukset/vaatimus_kissojen_katastrofiyhdistys_ryn_yleiskokouksesta/ |
Vieras Vieras |
#275 Re: Re: tilivelvollinen11.12.2010 12:22#268: Vieras - Re: tilivelvollinen Vastaus PJ:lle . Olet taas laittanut nimettömän kommentin. Miksi et uskalla nimelläsi esittää kuka olet? |
|
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
50392 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
722 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2774 Luotu: 07.10.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3446 Luotu: 02.11.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
878 Luotu: 05.11.2024
Suomen valtion on pyydettävä anteeksi Israelilta
4860 Luotu: 27.09.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
325 Luotu: 07.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
853 Luotu: 15.05.2023
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
188 Luotu: 05.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1068 Luotu: 08.10.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28406 Luotu: 08.10.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18071 Luotu: 01.03.2023
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3091 Luotu: 13.01.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
596 Luotu: 15.10.2024
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
59 Luotu: 10.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14945 Luotu: 15.07.2023
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
133 Luotu: 07.11.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1588 Luotu: 25.10.2024
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
34 Luotu: 14.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
626 Luotu: 01.11.2024