KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#259 Re: PUHEENJOHTAJA + TALOUDENHOITAJA

11.12.2010 11:10

#234: Jäsen jo menneisyydestä - PUHEENJOHTAJA + TALOUDENHOITAJA 

Lähetäpä kysely minulle, puheenjohtajalle ihan nimelläsi ja omaan sähköpostiini, niin vastaan kyllä kysymyksiisi tai mieluimmin vielä yhdistyksen palautesivulle vai etkö uskalla kertoa nimeäsi. Taloudenhoitajan taas ei tarvitse vastailla mihinkään kysymyksiisi, koska hän on palkkasuhteessa yhdistykseen ja hänen kanssaan on tehty työsopimus.

Jos tällaisia vaadit palkatulta ihmiseltä, voisit alkaa kertoa näillä sivuilla omista palkka-asioistasi kaikkien luettavaksi ja kertoa, mitä teet töiksesi.

Yhdistyksen puheenjohtaja 

Vastaukset

Pelkään oikeasti kiusausta
Vieras

#296 Re: Re: PUHEENJOHTAJA + TALOUDENHOITAJA

2010-12-11 16:34:25

#259: Vieras - Re: PUHEENJOHTAJA + TALOUDENHOITAJA 

Hei puheenjohtaja ja taloudenhoitaja,

Täälä on sen verran kerrottu tapahtuvasti kiusauksesta, etten todellakaan uskalla sinulle omalla nimelläni mitään kysymyksiä lähettää!! Minähän olen sen jälkeen seuraava uhri!!

Eikös yhdistyksen asiat ole julkisia? Tuolta vastapuolelta tulee perusteluja sekä mielipiteitä ja kait sitten niitä totuuksiakin. Mikset voi vastata kysymyksiin täälä? Siksikö että saat selville kaikki ne, jotka uskaltavat sinulta jotain kysyä?

Jäsenille luulisi kuuluvan taloudenhoitajan palkan perustelu. Mitä kukaan minun palkkatiedollani tekee ja miten se mitenkään yhdistyksen toimintaan vaikuttaa? Kiusataanko minua sitten pienestä palkastani? Minä teen töitä 8 tuntia päivässä viitenä päivänä viikossa eli siis täyttä päivää ja saan kuussa 1300€ bruttona. Tuntipalkkani on siis 8€. Jos taloudenhoitaja saa vastaavaa palkkaa, niin tekeekö hän sitten 2000 tuntia töitä yhditykselle?