KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen
Kommentoitu viesti
Vieras Vieras |
#255 Re: Mira Tolvasen puolesta11.12.2010 10:45#226: Kirsi - Mira Tolvasen puolesta Nyt voisit Kirsi kertoa tarkemmin, mitä se kiusaaminen on ollut. Itseasiassa olin erittäin vähän missään yhteydessä henkilökohtaisesti Mira Tolvaseen. Asiat päätettiin hallituksessa. Ei pidä väittää perusteettomasti muita ihmisiä asioista, joista ei tiedä. Ilmaan on helppo heittää letkauksia, kun ei tarvitse perustella niitä mitenkään. Itse olit yksi tähdenlento yhdistyksessämme. Tarvitseeko Mira T. puolestapuhujan. Eikös hän ole aikuinen ihminen. Kaikki kyllä tiedämme, kuinka asiat menivät. Miksi niitä enää toistaa tällaisilla palstoilla. |
Vastaukset
kuunnellut tarkkaan. Vieras |
#283 Re: Re: Mira Tolvasen puolesta2010-12-11 13:23:24#255: Vieras - Re: Mira Tolvasen puolesta Pitää todella paikkansa että Pj ei ole ollut juurikaan yhteydessä Miraan, eikä muuten muihinkaan ensikoteihin, Lyödään vetoa että hän ei tunne edes näöltä kaikkia ensikodin ihmisiä. saati sitten olisi jutellut heidän kanssaan. Postia kyllä tulee tänne vaikka kuinka, mutta muuta hauskaa ei sitten näekään. Kyllä tämän kokoisen yhdistyksen vetäjän pitää vielä olla enemmän selvillä työntekijöistään. Mira ei tarvitse puolestapuhujaa, mutta näköjään Pj tarvitsee, kun kummallisia kannanottoja tuli alkuun vaikka kuinka, joku niistä puhui rahasta niin että ymmärsin hänellä olevan joku pakkomielle varastamisesta. Toinen taas jauhaa koko ajan kissojen tappamisesta ja loppujen laittamisesta häkkiin löytölöihin. Ompa todella eläinystävällista porukkaa.! Kyllä sinä asemassa kun Pj on pitää olla enemmän jaajakatseisuutta, mitä nyt on. Senkin tiedän että Kirsi ei olisi ollut tähdenlento, jos hänet olisi otettu asiallisesti vastaan. Mutta koska hänellä oli VAATIMUKSIA, jotka eivät sopineet PJ:lle hänen käskettiin häipyä. Olen saanut lukea Kirsin vaatimukset ja ne olivat mielestäni varteenotettavia ja harkittuja. Kirsin ehdotukset olivat kokonaan kissojen hyväksi tehtäviä parannuksia ja KKY:n varoja kartuttavia suunnitelmia. Hän olisi itse ollut valmis niitä vetämään, mutta mikään ei käynyt hallitukselle. |
Kirsi Vieras |
#295 Minun eli Kirsin ja Mira Tolvasen puolesta2010-12-11 16:21:30#255: Vieras - Re: Mira Tolvasen puolesta Hei vieras, joka et uskalla omalla nimelläsi kirjoittaa kommenttia. Kun kerran tunnet ja tiedät asiat niin hyvin, niin olet sitten varmaan ollut mukana kiusaamassa? Minä en ilmaan heittele nimettömänä kommentteja kuten sinä, vaan uskallan kirjoittaa omalla nimelläni. Jos haluat haukkua ihmisiä heidän nimillään, niin käytä OMAA NIMEÄSI tai ole hiljaa!!! Alkaa ärsyttää tuollainen suoraa sanottuna munaton touhu! Tässäpä pari kiusaus tapaa sinulle vieras: Miraa loukattiin julkisesti huutelemalla, että hän on epäluotettava ilman mitään perusteita ja hänen kimppuunsa hyökkäsi oikeen kunnon mummojoukko viime vuosikokouksessa, kun hän oli uskaltanut kirjoittaa Aamulehteen omalla nimellään muistaakseni mm. KKY:n rahoista. Huudettiin valehtelijaksi oikeen porukalla kaikkien nähden ilman mittän perusteita. Kukaan vuosikokouksessa EI pystynyt nimeämään YHTÄKÄÄN kohtaa lehtikirjoituksesta, joka ei olisi ollut totta. Poliisin mukaan Miralla olisi ollut riittävät perusteet nostaa tästä syyte. Ja kiusaaminen ja haukkuminen meni kesällä 2009 niin henkilökotaisuuksiin, että Mira itkien joutui lopettamaan ensikotitoimintansa. Näin julkisesti minä en näitä henkilökohtaisuuksia ala luetella, mutta todettakoon, ettei aikuista naista moneen kertaan itkemään saa ilman todella loukkaavia kommentteja. Näitä valheita levitteli mm. puheenjohtaja sekä kovaa palkkaa saava taloudenhoitaja. Tässä vain pieni murto-osa kiusaamisesta hänen osaltaan. Ja mitä tulee minun "pieneen tähdenlentooni" yhdistyksessä, tässä esimerkki toiminnastani: Liityin aktiivitoimintaan keväällä 2009, jolloin vuosikokous valitsi minut tiedottajaksi. Tiedottaja titteliä käytin aina meilejä lähettäessäni puheenjohtajalle, taloudenhoitajalle ja muille silloisen hallituksen jäsenille. Kertaakaan kukaan ei sanonut sanallakaan, etten tiedottaja olisi. Tiedottajana keksin ja kehitin kissoille oman postimerkin jo vuosikokouksessa. Postilla normaalisti menee tälläisten omien postimerkkien teossa lähemmäs kuukausi, mutta minä soitin postiin isolle pomolle, että tarvimme postimerkit Keväisille Kissanpäiville ja pääsimme jonon ohi ja saimme postimerkit viikossa. Otin myös hoitaakseni Keväiset Kissanpäivät 2009 keväällä. Aikaa minulla oli ruhtinaalliset 3 viikkoa. 3 viikon aikana suunnittelin kissanpäiville oman mainoksen kirjaston koneella ja itse tulostin mainoksia omilla rahoillani mm. kirjastossa, jossa tulostus maksaa 0,20€/kpl. Yksin jaoin yli 500 ilmoitusta 2 viikon aikana. Tämän lisäksi kerasin eri yrityksiltä yli 1000€ lahjoituksia arpajaisten palkinnoiksi. Lisäksi tuon 2 viikon aikana hommasin ensikodeille maahantuojalta 130kg kissanruokalahjoituksen, josta puheenjohtaja kehtasi vielä valittaa, kun joutui ajamaan toisen autonsa 2 päiväksi pois autotallista, että 130kg kissanruokaa saataisiin sisätilaan. Puheenjohtaja useampaan otteeseen marisi, ettei kukaan ruokia hae ja ehtii mennä vanhaksi, mutta parissa päivässä kaikki ruuat oli haettu. Puheenjohtajan mukaan Kissanpäiville olisi riittänut 1/4 maitopurkki eli siis 2,5 desilitraa maitoa ja Uimahallin 20 posliinikuppia ja pari pullaa tarjoiluun. Tuolloin tarjosimme kaikille juhlakahvit. Kovan tappelun jälkeen pj antoi minun mennä ostamaan lisää mukeja, lusikoita, sokeria, maitoa, mehua, kahvia ja teetä. Leipomisen oli luvannut hoitaa Heli Kurkisuo. Hänen kanssaan päätimme, että hän leipoo 6 uunipellilistä kakkua parin pullan sijasta. Heli ja Mira olivat ainoat, jotka uskoivat, että tapahtumaan voisi tällä kertaa tulla yli 20 henkeä. Lisäksi sain Kissanpäivistä ilmaiseksi kuvalliset lehtijutut Tamperelaiseen ja Pirkanmaan sanomiin sekä Radio 957 mainosti tapahtumaamme. Keväisille Kissanpäiville tuli 2009 reilu 100 henkeä ja myyntiä arpajaisillani saatiin muistaakseni reilu 850€. Kokonaan tuotta oli noin 2000€. Postimerkit olivat hittituote ja ne loppuivatkin kesken. Normaalisti Kissanpäivillä on 29 vuoden aikana käynyt 5-20 henkeä ja nyt minä sain sinne reilun sata henkeä. Normaalisti myyntiä on ollut 50-200€, silloin sitä oli 2000€. Ihmismäärä viisinkertaistui ja tulot kymmenenkertaistuivat. Olisiko se 2,5 desiä maitoa riittänyt? Keväällä 2010 kirjoitin Katti-Mattiin jutun, jossa kerroin, että millainen vuosikokous on, mitä siellä tapahtuu, kauanko kestää ja huokuttelin jäseniä tulemaan ja että heitä oikesti tarvitaan. Puheenjohtaja päätti minulle kertomatta, ettei juttuani julkaista. Vahingossa tämä selvisi minulle ja soitin puheenjohtajalle. Hänen mukaan olin käyttänyt jutussa väärää tietoa, kun olin kertonut olevani tiedottaja. Melkein vuoden tiedottajana olleena yhtäkkiä minua ei muka ollutkaan valittu. Oli kait jätetty pois vuosikokouksen pöytäkirjasta jälkikäteen? Jätin jutusta pois kaikki tiedottajaan liittyvän, mutta siltikään puheenjohtaja ei antanut juttua julkaista. Hän pelkäsi menettävänsä vallan, jos kokoukseen tuleekin muita kuin hänen kannattajiaan? Minua kesän 2009 ja kevään 2010 välillä oli kiusattu mm. lähettämällä kalliita kirjattuja kirjeitä KKY:n rahoilla, joissa minua uhkailtiin. Maaliskuun vuosikokouksessa minunkin kimppuuni hyökättiin ja mentiin todella henkilökohtaisuuksiin. 16.000€ tienaava taloudenhoitaja huutamalla naama punaisena haukkui minua, kun en ole korkeakouluissa useita tutkintoja suorittanut, niin ei minulla ole mitään ammattitaitoa (näin kauniisti saottuna). Tuo taloudenhoitajan hyökkäys johtui siitä, että sitä ennen kovaan ääneen ihmettelin hänen palkkaansa, kun minulle oli vuosi hoettu, että taloudenhoitaja tekee niin paljon ilmaista työtä kky:n eteen. Moni muukin alkoi ihmetellä tätä, mutta sitten tulikin kiire käsitellä seuraava asia. Pakko sanoa, että menin suorastaan shokkiin, kun minun kimppuuni hyökättiin niin järkyttävällä tavalla, etten edes muista, kuin tämän jälkeen hiljaa tuijottaneeni eteeni itku kurkussa. Haukkumiseni kuulemma jatkoi koko loppukokouksen aikana, muistan anoen katsoneeni Terttu Kanervoa eli puheenjohtajaa, mutta hän vain hymyili omahyväisesti. Vuosikokouksen jälkeen menin poliisin puheille ja sen verran vakava juttu tämä minun juttuni oli, että poliisi päätti soittaa sekä taloudenhoitajalle ja puheenjohtajalle kotiin ja poliisi käski heidän lopettaa kiusaamiseni. Tämän jälkeen kiusaaminen loppui. Keväisillä Kissanpäivillä 2010 kävin viemässä puheenjohtajalle kirjallisen eroilmoituksen sekä minulta että toiselta lahjoittavalta jäseneltä. Tämä toinen jäsen halusi erota kuisaamiseni lisäksi hallituksen lakirikkomusten takia. Olisin edelleen se kky:n kirkas tähti, joka olisi tuonut paljon uusia jäseniä, lisää lahjoituksia, lisää ruakalahjoituksia, lisää tapahtumia ja sitä kautta rahaa ja paljon lisää ilmaista mainontaa lehdissä ja radiossa. Mutten kelvannut tähtenä yhdistykselle, koska satuin olemaan keväällä ja kesällä 2009 eri mieltä parista asiasta puheenjohtaja Terttu Kanervon kanssa. Terttu Kanervo joukkoineen sammutti tähteni ja jäin vain tähdenlennoksi... Terttu Kanervo kun on päättänyt, että kkyn:n rahat tulevat perintöjä odotellessa, eikä muut kanavat kelpaa, varsinkaan jos joku muu ne sattuu keksimään. Eipä mikään ihme, että hän on nyt päättänyt jättää kissoja kuolemaan pakkaseen, kun rahaakin haalitaan ihmisten kuolemaa odottaen. Kylmää touhua! Ja teille kaikille ANTI-opposition jäsenille: en todellakaan ole mikään yksittäisjäsen, jolle näin on tapahtunut. Joten vika ei voi olla kokonaan minussa. Vastaavilla tavoilla puheenjohtaja Terttu Kanervo on karkoittanut vuosien aikana kymmeniä aktiivisia jäseniä. Oppositio tarkoittaa alun perin "vastapäätä istujia" eli niitä parlamentin jäseniä, jotka istuvat vastapäätä hallitusta kannattavia parlamentaarikkoja.
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
50648 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
733 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2779 Luotu: 07.10.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3446 Luotu: 02.11.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
881 Luotu: 05.11.2024
Suomen valtion on pyydettävä anteeksi Israelilta
4861 Luotu: 27.09.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
325 Luotu: 07.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
854 Luotu: 15.05.2023
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
188 Luotu: 05.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1069 Luotu: 08.10.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28407 Luotu: 08.10.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18071 Luotu: 01.03.2023
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3091 Luotu: 13.01.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
596 Luotu: 15.10.2024
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
59 Luotu: 10.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14945 Luotu: 15.07.2023
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1592 Luotu: 25.10.2024
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
37 Luotu: 14.11.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
133 Luotu: 07.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
627 Luotu: 01.11.2024