KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#264 Re: Re: Kauhea summa!

11.12.2010 11:50

#235: ei ropoakaan KKY,lle ennen uutta hallitusta - Re: Kauhea summa! 

Millä perustelet nämä mainitsemasi kytkökset? Mistä olet saanut päähäsi, että kysymyksessä olisi sellaisia. Hallitus on aikanaan valinnut hyvän taloudenhoitajan ja eräs lakinainen sanoi, että toivottavasti saatte hänet pitää. Kyllä yhdistyksillä on palkallisia ihmisiä, mutta meillä vain yksi. Harva pj tekee palkatta näin paljon töitä kuin minä. Olen ilmeisesti siinä vähän yksinkertainen. Pelkäänpä pahaa, että olen viimeinen palkatta toimiva pj. tässä yhdistyksessä. Emme ole "ruikuttaneet" kissoista aiheutuvia rahanmenoja, vaan emme maksa ihmisten kuluja, koska ovat tulleet mukaan vapaaehtoistyöhön ja allekirjoittaneet vapaaehtoisen sopimuksen, että ottavat vastaan hoitokissoja. Ensikotitoiminnasta voi aina jäädä pois, jos voimavarat, motiivi tai elämäntilanne muuttuu. Se vaatii vain ilmoituksen. Noista kytkösväitteistä pitäneekin ottaa yhteyttä virkavaltaan.  Pj.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#267 Re: Re: Re: Kauhea summa!

2010-12-11 11:56:05

#264: Vieras - Re: Re: Kauhea summa! 

Kun saadaan yhteistyökyvyttömät ihmiset yhteistyökykyisiksi tai pois niin on paljon halukkaita aktiiviseen ja VAPAAEHTOISEEN työhön.

Jos on niin plajon hommaa, miksetdelegoi eteenpäin? Jos sen tekisit ystävällisesti ja arvostavasti, olisi taas halukkaita.

Miten niin viimeinen palkaton pj? Täällähän juuri ollaan puhuttu, että pj:n taakkaa halutaan jakaa, jottei tulee likaa työtä ja näin ollen homma voidaan hoitaa sivussa. Jos ei rahkeet riitä pitää antaa tilaa nuoremmille ja itse vaikka toimia edelleen hallituksessa neuvomassa.

ei ropoakaan KKY,lle ennen uutta hallitusta
Vieras

#293 Re: Re: Re: Kauhea summa!

2010-12-11 16:05:25

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Tämä sinun vastauksesi tyyli ja sanoma vahvistaa sen mitä täällä on tullut ilmi tavastasi hoitaa asioita niiden henkilöiden kanssa joilla on eriävä mielipide. Pelottelua ja uhkailuja, niistä on täällä kerrottu.

Selvennykseksi noihin kytkösvaitteisiin; Etkö kestä kritiikkiä asiassa, joka puhuttaa hyvin montaa ihmistä? Näitä viestejä täällä lukiessa alkaa kuva hahmottua ja luonnollista on että myös epäilyksiä herää ja tämä  yksi tämä tapaus "taloudenhoitajan palkka ja puhelinetu" se herättää, enkä varmasrti ole ainoa. Lisäksi minä EN sanonut että olisi kytköksiä VAAN että PITÄISI SELVITTÄÄ.  Ihmisillä on TARVE ymmärtää käsittämättömiä asioita ja tällekin käsittämättömälle asialle on tarve löytää joku selitys. Varsinkin siitä syystä kun täällä on tullut myös ilmi että halvemmallakin asiantuntijan palvelut saa.

Sitäpaitsi, itse leimaat jo ne mahdolliset uudet hallituksen jäsenet rahanahneiksi, joten on heilläkin aihetta sitten astuessaan hallituksen toimiin, ottaa yhteyttä viranomaisiin.

Sinua ei kukaan ole nimitellyt täällä mutta sinä nimittelit yhdistykseen pyrkivät ihmiset rahanahneiksi. Se on halventavaa kuten alla olevasta kommenttisi suorasta lainauksesta voi lukea.

kommentistasi nro 260

"Yhdistyksessä on asiat ihan järjestyksessä, mutta jatkosta en tiedä, kun tänne on pyrkimässä rahanahneita ihmisiä, joita ei yhdistys silloin kiinnostanut, kun ei rahaa ollut."

Varsin "ystävällinen ja lämminhenkinen" tervetulotoivotus uusille aktiivelle toimimaan yhdistyksessä.

Todella pettynyt
Vieras

#380 Re: Re: Re: Kauhea summa!

2010-12-17 15:13:59

Viestissä 264 pj kirjoittaa : "Noista kytkösväitteistä pitäneekin ottaa yhteyttä virkavaltaan.  Pj."

Tässä lauseessa taas kulminoituu koko ajattelu, uhkaillaan virkavallalla, kun joku kehtaa olla erimieltä tai kritisoida.

Aaltosen Marja aikanaan oli monesta asiasta erimieltä, ja toimi omalla tavallaan (siis vastoin Tertun näkemystä). Oli silloin suurin ensikoti, sijoittaja ja varapj, eikä häntä erotettu tai edes uhkailtu. MIKÄ ON MUUTTUNUT!!!!