KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#262 Re: Re: kiitokset oppositiolle

11.12.2010 11:38

#230: Uskallatko? Minä en koska pelkään - Re: kiitokset oppositiolle 

Ota ihmeessä ja kirjoittele minulle suoraan, mitä mielessäsi liikkuu. Kuuntelen kyllä ja voit ihan vapaasti kertoa nimesikin. Minä kyllä uskallan laittaa nimeni näihin, mutta olen vain vastaillut kirjoituksiin, en itse kirjoitellut muuten omia kantojani. On se kiva kuunnella haukkuja, kun on tehnyt työtä kauan ja kuluttanut siihen kaiken vapaa-aikansa ja rahansakin. En ole kissojen rahoja kuluttanut, mutta hankkimassa olen ollut vuodesta toiseen. Tulisivat nyt mukaan hankkimaan nekin, joita se raha niin paljon kiinnostaa. Pj. 

Vastaukset

Vieras
Vieras

#265 Re: Re: Re: kiitokset oppositiolle

2010-12-11 11:52:56

#262: Vieras - Re: Re: kiitokset oppositiolle 

En uskalla, koska kokemuksesta tiedän, että yhdistyksessä tehdään niiden elämä vaikeaksi, jotka vastaan uskaltavat sanoa. Minä en halua siihen tilanteeseen. Tästä viestistäsi tuli hyvin selvästi esille miten minuun suhtautuisit.

Täällä on asiallisia viestejä, joissa ei haukuta. Me emme hauku esimerkiksi "purnaajiksi" teitä..

Etkö ole lukenut viestejä? Tähän astista työtä kissojen hyväksi arvostetaan, mutta nyt toiminta alkaa mennä hakoteille.

Rahoja tullaan keräämään kyllä hetki kun tiedetään, että ne menee sinne minne JÄSENET HALUAA. Hallituksessa olo eikä edes yhdistyksen perustaminen oikeuta toimimaan vastoin jäsenten tahtoa. Edelleen yllä on monia kysymyksiä ilman vastausta.

Miksi vastauksia saadaan vain tiettyihin kysymyksiin ja muut pitää kuulla anonyyminä? Täällä tulee "oppositiolta" perustelut keskustelupalstalle jäsenten nähtäväksi, pelkäätkö, että et osaakaan perustell?