KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen.

Justiina

#2276 Re: Hoviin ei kannata

26.09.2011 07:57

#2275: Matilda - Hoviin ei kannata 

 Mistä Matilda on sellaisen käsityksen saanut ettei rahaa löydy? Kaikilla ei tilanne ole sama kuin sinulla.

Sivullinen

#2277 Hoviin kannattaa valittaa !

27.09.2011 09:21

Pitäkää nyt järki päässä ja jalat maassa, kun suunnittelette karanteenitilaa, jottei harakat naura teille.
Rhonda

#2278 Joko on selvillä?

27.09.2011 14:32

Joko on selvinnyt, kuinka paljon hävinnyt osapuoli joutuu maksamaan? Tuhansia vai kymmeniätuhansia euroja?
Eräs jäsen

#2279 Onpas Rhonda utelias !

27.09.2011 15:41

Käsittääkseni "sota" on vasta alkanut...eli häviäjää ei tiedetä vielä.Valitusasteitahan on käymättä vielä.

Vieras

#2280 Re: Joko on selvillä?

27.09.2011 21:30

#2278: Rhonda - Joko on selvillä?

Hävinnyt osapuoli on KISSAT ja mitä ne ovatkaan joutuneet maksamaan...


Vieras

#2281 Re: Re: Joko on selvillä?

27.09.2011 22:58

#2280: - Re: Joko on selvillä?

Miksi hävinneet ei voi kertoa paljonko on menny rahaa oikeuskuluihin. Höpöttävät kyllä kaikkea muuta. Olis kiva tietää.

jaa vähä utelias

#2282 Re: Re: Re: Joko on selvillä?

28.09.2011 06:47

Sanna

#2283 Re: Re: Re: Joko on selvillä?

28.09.2011 08:57

#2281: - Re: Re: Joko on selvillä? 

 Noo mitä helvet......tiä se sulle kuuluu? Ihme uteluita. Ne rahat eivät ole keltään muulta pois kuin hävinneiltä. Ja voin kertoa että se ei tässä edes kirvele vaan se että karanteenitilaa ei ole eikä tule useaan vuoteen. Luulis sen olevan sunkin suurin huolenaihees!!!!!!!!!

Sanna

#2284 Re: Re: Re: Re: Joko on selvillä?

28.09.2011 08:59

#2283: Sanna - Re: Re: Re: Joko on selvillä? 

 Kehtaisit edes perk...ele omalla nimelläs täällä kysellä. Kaikki tähän soppaan lusikkansa pistäneet kyllä tietää kuka mä olen. Josko harvoin menee hermot mutta tietyntyyppiset ihmiset ovat niin sitä omaa luokkaansa että vihaks pistää.

Jos laitat omalla nimelläsi pyyntösi tänne (niin että sut tunnistaa) niin lupaan että saat euron tarkkuudella summan tänne adressiin?

Timo P.

#2285 Julkiset ovat julkisia ja yksityiset yksityisia asioita

28.09.2011 09:44

#2281: - Re: Re: Joko on selvillä?

Tuntematon henkilö kirjoitti:

"Miksi hävinneet ei voi kertoa paljonko on menny rahaa oikeuskuluihin. Höpöttävät kyllä kaikkea muuta. Olis kiva tietää."

Aika uskomaton kysymys. Kaikkeahan voi tietysti kysyä. Eri asia on sitten, kuka tällaiseen vastaa.

Jos tarkoitatte minua, niin minulla on oikeusturvavakuutus.

Mitä "muuta" olen "höpöttänyt"? En tiedä kenenkään muun "hävinneen" tällä foorumilla mitään "höpöttäneen". Mihin sellainen  tieto perustuu, että "hävinneet" täällä ylipäänsä kirjoittelevat?

Kuten tuntematon sanoo, OLIS VARMAAN "KIVA TIETÄÄ"!!!. Jos jonkun yksityisasiat olis "kiva tietää", niin olis myös kiva tietää, kenelle niitä minun pitää kertoa.

Vaikka en tietenkään kerro.

 

Justiina

#2286 Re: Re: Re: Joko on selvillä?

28.09.2011 10:55

#2281: - Re: Re: Joko on selvillä? 

Eli siis jos henkilö jolla on vakuutus, häviää tämän oikeusjutun, joutuu myös tuntemattomana pysyttelevä utelija maksamaan hävinneen kulut vakuutus maksuissaan. Hauskaa päivän jatkoa tuntemattomalle utelijalle :)

opposition puolella

#2287 ja kissat kärsivät edelleen

28.09.2011 11:44


Sama höpötys vaan jatkuu KKY:en sivulla ja kissat kärsii luonnossa.

Kiitos Timo ja Sanna , kun yrititte hakea oikeutta. Valittakaa hoviin, olette oikealla asialla!

Vieras

#2288 Re: Re: Re: Joko on selvillä?

28.09.2011 13:14

#2281: - Re: Re: Joko on selvillä? 

 Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu!!! Paljonkos sulla on rahaa ja paljonko tienaat ja paljonko juot viina? ja harrastat intiimejä leikkejä miehes kanssa? ja entäs naapurin kanssa samoja? ja entäs paljonko harrastat näitä leikkejä maksullisten miesten kanssa??

Olis ihan kiva tietää kun utelet täällä itekkin kaikenmaailman asioita ...nin varmaan höylisti ite kerrot ed. mainitut asiat täällä kaikille.

Ei noin tyhmiä kysyksiä voi esittää kun nainen!!! Ja jos olet mies niin ei voi kun valittaa....


Vieras

#2289 Re: Hoviin kannattaa valittaa !

28.09.2011 21:06


Vieras

#2290 Re: Re: Re: Re: 2227 Mieti vain

28.09.2011 21:19

#2269: - Re: Re: Re: 2227 Mieti vain

Jokainen yhdistys toimii omalla tavallaan, parhaaksi katsomallaan tavalla.

Hoitakoon Kisut nyt vain omaa yhdistystään - vaiko olisiko selkeämpi sanoa oman joukkonsa kera kissoja niinkuin haluavat.

Heille ei kuulu sen enempää KKY:n toiminta mitään.

Eikös teidän maksamanne oikeudenkäyntikulut myös vaikuta kissojenne hoitoon?

Vieras minäkin

#2291 Re: Re: Re: 2236

28.09.2011 21:28

#2239: Järkyttynyt KKY:n jäsen - Re: Re: 2236

Miten KKY on yhdistyksen varoja kuluttanut oikeudenkäyntiinsä? Eikös Kisun perustaneet esittäneet oikeudessa haasteen KKY:lle, sekä hävisivät oikeudessa. Näin olen käsittänyt.

Jos taas on sanottavaa siitä miksi vastapuoli voitti oikeudessa on täysin tuomarien päätettävissä oleva asia.

Vai syytättekö nyt jo tuomareitakin oikeudenpäätöksestä?

Sivussa pysyvä

#2292 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

28.09.2011 21:37

#2212: Valehtelijoiden klubi - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

Mistähän mahtaakaan johtua vetoamisenne toistuvasti toisen mielenterveyteen?

Taitaa omalla kohdallanne olla aikamoinen asiantuntemus?

Mitenkähän on oman lääkityksesi, onko se kohdallaan?

Sairasta touhua koko Kisun toiminta.


Vieras

#2293 Re: Re: Re: Re: Joko on selvillä?

28.09.2011 23:07

#2288: - Re: Re: Re: Joko on selvillä?

Eihän kysymys ollu kun summasta mikä on hävitty. Taisi mennä aika lailla. Enhän kysyny mitään muuta. Kauhea selitys ja vänkäys yksinkertaiseen kysymykseen. Ei ihme et hävisitte.


Vieras

#2294 Voi pyhä sylvi sentään

29.09.2011 01:15

Kisun toiminta ei liity oikeudenkäyntiasiaan millään tavalla! Mitä oikeusprosessit ovat tähän mennessä maksaneet, ei todellakaan kuulu muille kuin asianomaisille itselleen. Niin kuin edellä on mainittu, käräjäoikeus on vain yksi osa oikeudenkäyntiprosessia. Kuulemani mukaan hovissa tuomioista muuttuu yli 50%! Tuomaritkin ovat ihmisiä ja voivat tehdä virheellisiä ratkaisuja!

Vaikka olen Kisun jäsen, olen edelleen myös KKY:n jäsen. Minua kiinnostaa edelleenkin, mitä KKY:ssä tehdään ja ollaan tekemässä. Nykyinen hallitus ei nauti missään määrin luottamustani ja tulen myös vaatimaan seuraavassa vuosikokouksessa tarkkoja selvityksiä ja perusteluja toiminnan lamauttamisesta! KKY:ssä on unohdettu hätää kärsivät kissat kokonaan ja taistellaan vaan vallasta että rahasta. Hyi hel..ti!

Vieras

#2295 Siis mitä?

29.09.2011 01:23

Nämä edella kirjoitetut KKY:tä puolustavat kommentit kertovat karua todellisuuttaan, järjen köyhyyttä! Säälin teitä ja ahdasmielistä että rajoittunutta maailmankuvaanne elämästä! Teillä on kaiketi paha olla itsenne kanssa, kun se purkautuu tällä tavoin ympäristöönsä. Tyhmyydestä kuitenkin sakotetaan, ennemmin tai myöhemmin!
Sanna

#2296 Re: Re: Re: Re: Re: 2227 Mieti vain

29.09.2011 09:22

#2290: - Re: Re: Re: Re: 2227 Mieti vain 

 Olet oikeassa. Kisut hoitakoot omaa yhdistystään ja pidetään Kisu erossaa tästä jupakasta. Minä kommentoin täällä yksityishenkilönä ja KKY:n jäsenenä. KKY:n jäsenenä mulla on oikeus kritisoida KKY:n toimintaa ja kysellä asioista. Tulen myös seuraavaan vuosikokoukseen katsastamaan että paljonko on nykyisellään pelastettu kissoja, paljonko on ensikoteja, paljonko on rahaa säästetty ja paljonko kulutettu jne, miten toimintaa on kehitetty (esim uudet varainkeruu ym tapahtumat).

Oletkos kuullut ikinään asiasta nimeltä oikeusturva? En tosin kyllä ollut minäkään vielä joutunut sellaiseen turvautumaan/tutustumaan 36 vuoteen, vasta kun jouduin törmäyskurssille KKY:n kanssa. Eli ei kannata huolehtia siitä että mitä tämä kustansi ja vaikuttiko se kenties kissojen hoitoon..


Vieras

#2297

29.09.2011 10:04

Onhan oikeudenkäynti julkinen ja siks halusin vaan tietää. Jos haluun saada selville niin kyllähän sen selville saa plajonko hävisitte. Tosin en vaivaa päätäni asialal kun ette suoraan kerro. En ehkä ite kertois kun hävettäis niin paljon kuten teillä nyt. Uskoisin kuitenkin et puhutaan ennemmin tuhansista euroista.
Perillä asioista

#2298 Mitä oikeasti maksoi

29.09.2011 13:04

#2297: -

Oikeudenkäyntikulut selviävät oikeuden päätöksistä.

Mutta se mitä häviäjä OIKEASTI MAKSAA riippuu hänen oikeusturvavakuutuksestaan.

Ja sehän on yksityisasia.

Sanna

#2299 Re:

29.09.2011 13:23

#2297: -  

 Kuule, otahan selvää paljonko hävisimme, ihan sama. Itse yritin hakea oikeutta näille KKY:n hylkäämille kaikkein hädänalaisimmille kissoille niillä keinoilla jotka jäljellä oli. Eivät välttämättä olleet paras keino, mutta ainoa. Eli mitäs syytä mulla on nyt sitten hävetä mitään? Ja nyt vielä kertauksen vuoksi: rahat eivät menneet omasta pussista vaan vakuutuksen.

Hävettäisköhän sua jos kertoisin minkälaisia kisuja ja minkälaisista tilanteista olen KKY:n aktiivitoiminnan lopettamisen jälkeen auttanut? Ne kissat olisivat vielä viime vuonna saaneet avun KKY:ltä. Oletkos sinä kissaihmisiä ollenkaan?

Taidat olla tätä tiettyä porukkaa jotka ajattelevat että vain tietyt kissat (terveet ja kesyt) "ansaitsevat" pelastua (ja pelastuminen voi olla siis myös se piikki)


Vieras

#2300 Re: Re:

29.09.2011 14:22

 Mix te mua alatte syyttää ja haukkumaan? Olisin vaan halunnu tietää todellisen kuvan, mut eis e mitään. Ei mun elämä siitä muutu mihinkään. Kerro sitten millaisia kisuja oot autannu ja mitä kky ei ole? Itselläni 4 mukavaa kissaa, eli kyl mä tiedän kissoista jotain. Älkää ny laittako hernettä nenään jos joku jotain kysyy. Ihmeellistä touhua