KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2297

29.09.2011 10:04

Onhan oikeudenkäynti julkinen ja siks halusin vaan tietää. Jos haluun saada selville niin kyllähän sen selville saa plajonko hävisitte. Tosin en vaivaa päätäni asialal kun ette suoraan kerro. En ehkä ite kertois kun hävettäis niin paljon kuten teillä nyt. Uskoisin kuitenkin et puhutaan ennemmin tuhansista euroista.

Vastaukset

Perillä asioista

#2298 Mitä oikeasti maksoi

2011-09-29 13:04:42

#2297: -

Oikeudenkäyntikulut selviävät oikeuden päätöksistä.

Mutta se mitä häviäjä OIKEASTI MAKSAA riippuu hänen oikeusturvavakuutuksestaan.

Ja sehän on yksityisasia.

Sanna

#2299 Re:

2011-09-29 13:23:21

#2297: -  

 Kuule, otahan selvää paljonko hävisimme, ihan sama. Itse yritin hakea oikeutta näille KKY:n hylkäämille kaikkein hädänalaisimmille kissoille niillä keinoilla jotka jäljellä oli. Eivät välttämättä olleet paras keino, mutta ainoa. Eli mitäs syytä mulla on nyt sitten hävetä mitään? Ja nyt vielä kertauksen vuoksi: rahat eivät menneet omasta pussista vaan vakuutuksen.

Hävettäisköhän sua jos kertoisin minkälaisia kisuja ja minkälaisista tilanteista olen KKY:n aktiivitoiminnan lopettamisen jälkeen auttanut? Ne kissat olisivat vielä viime vuonna saaneet avun KKY:ltä. Oletkos sinä kissaihmisiä ollenkaan?

Taidat olla tätä tiettyä porukkaa jotka ajattelevat että vain tietyt kissat (terveet ja kesyt) "ansaitsevat" pelastua (ja pelastuminen voi olla siis myös se piikki)


Vieras

#2305 Re:

2011-09-29 18:36:46

#2297: -

No saat ihan vapaasti hävetä niin paljon kun haluat..minä häpeisin jos olisin noin sairaalloisen kiinnostunut joidenkin oikeudenkäyntikuluista...mene hevelatti käräjätalolle koko päiväksi istumaan niin saat varmaan monen istunnon käräjäkulut selville...tulet autuaaksi.


Vieras

#2306 Re:

2011-09-29 18:39:51

#2297: -

Saatko joitain sairaita kiksejä tuosta tivaamisesta...miten ihmeessä voi jonkun maksuasiat kiinnostaa noin sairaalloisen paljon!!! Hanki oma elämä, taitaa vaan pelottaa liikaa kun pitää elää toisten kokemuksilla.