KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2281 Re: Re: Joko on selvillä?

27.09.2011 22:58

#2280: - Re: Joko on selvillä?

Miksi hävinneet ei voi kertoa paljonko on menny rahaa oikeuskuluihin. Höpöttävät kyllä kaikkea muuta. Olis kiva tietää.

Vastaukset

jaa vähä utelias

#2282 Re: Re: Re: Joko on selvillä?

2011-09-28 06:47:37

Sanna

#2283 Re: Re: Re: Joko on selvillä?

2011-09-28 08:57:06

#2281: - Re: Re: Joko on selvillä? 

 Noo mitä helvet......tiä se sulle kuuluu? Ihme uteluita. Ne rahat eivät ole keltään muulta pois kuin hävinneiltä. Ja voin kertoa että se ei tässä edes kirvele vaan se että karanteenitilaa ei ole eikä tule useaan vuoteen. Luulis sen olevan sunkin suurin huolenaihees!!!!!!!!!

Timo P.

#2285 Julkiset ovat julkisia ja yksityiset yksityisia asioita

2011-09-28 09:44:00

#2281: - Re: Re: Joko on selvillä?

Tuntematon henkilö kirjoitti:

"Miksi hävinneet ei voi kertoa paljonko on menny rahaa oikeuskuluihin. Höpöttävät kyllä kaikkea muuta. Olis kiva tietää."

Aika uskomaton kysymys. Kaikkeahan voi tietysti kysyä. Eri asia on sitten, kuka tällaiseen vastaa.

Jos tarkoitatte minua, niin minulla on oikeusturvavakuutus.

Mitä "muuta" olen "höpöttänyt"? En tiedä kenenkään muun "hävinneen" tällä foorumilla mitään "höpöttäneen". Mihin sellainen  tieto perustuu, että "hävinneet" täällä ylipäänsä kirjoittelevat?

Kuten tuntematon sanoo, OLIS VARMAAN "KIVA TIETÄÄ"!!!. Jos jonkun yksityisasiat olis "kiva tietää", niin olis myös kiva tietää, kenelle niitä minun pitää kertoa.

Vaikka en tietenkään kerro.

 

Justiina

#2286 Re: Re: Re: Joko on selvillä?

2011-09-28 10:55:12

#2281: - Re: Re: Joko on selvillä? 

Eli siis jos henkilö jolla on vakuutus, häviää tämän oikeusjutun, joutuu myös tuntemattomana pysyttelevä utelija maksamaan hävinneen kulut vakuutus maksuissaan. Hauskaa päivän jatkoa tuntemattomalle utelijalle :)


Vieras

#2288 Re: Re: Re: Joko on selvillä?

2011-09-28 13:14:36

#2281: - Re: Re: Joko on selvillä? 

 Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu!!! Paljonkos sulla on rahaa ja paljonko tienaat ja paljonko juot viina? ja harrastat intiimejä leikkejä miehes kanssa? ja entäs naapurin kanssa samoja? ja entäs paljonko harrastat näitä leikkejä maksullisten miesten kanssa??

Olis ihan kiva tietää kun utelet täällä itekkin kaikenmaailman asioita ...nin varmaan höylisti ite kerrot ed. mainitut asiat täällä kaikille.

Ei noin tyhmiä kysyksiä voi esittää kun nainen!!! Ja jos olet mies niin ei voi kun valittaa....