KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2300 Re: Re:

29.09.2011 14:22

 Mix te mua alatte syyttää ja haukkumaan? Olisin vaan halunnu tietää todellisen kuvan, mut eis e mitään. Ei mun elämä siitä muutu mihinkään. Kerro sitten millaisia kisuja oot autannu ja mitä kky ei ole? Itselläni 4 mukavaa kissaa, eli kyl mä tiedän kissoista jotain. Älkää ny laittako hernettä nenään jos joku jotain kysyy. Ihmeellistä touhua

Vastaukset

Sanna

#2301 Re: Re: Re:

2011-09-29 15:40:51

#2300: - Re: Re:  

 Useita sellaisia arkoja ja kesyjä kissoja on tullut autettua uusiin koteihin tai ensikoteihin, jotka olisivat vielä edellisenä vuotena hoituneet KKY:n kautta. Ja yhden olen auttanut vihreämmille hiirestysmaillekin.

Kyllähän se herne menee nenään kun tarpeeksi provosoiden/haista p -asenteella kysymyksiä heittelee...

No turha kai täällä on kenenkään enää länkyttää. Ei tätä taida enää edes lukea kuin muutama hassu ihminen. Ja vaikka lukisikin niin ei asioita enää saada muuttumaan yhtään mihinkään KKY:n osalta. Taidanpa siis sanoa lopullisesti moro tälle adressille...


Vieras

#2307 Re: Re: Re:

2011-09-29 18:43:35

#2300: - Re: Re:

Lähinnä tässä on ihmeellistä toi sun jatkuva kyselys ja outo kiinnostus toisten raha-asioista ja maksuista....onkos sulla kenties tulossa käräjät ja niissä pelko haviimisestä kuin noin paljon "hävinneen" kulut kiinnostaa?


Vieras

#2309 Re: Re: Re:

2011-09-29 22:10:24

#2300: - Re: Re:

Samaa mieltä olen. Haluaisin tietää paljonko Kisu on ottanut talteen kissoja, paljonko leikkauttanut niitä, että moniko on saanut uuden kodin?

KKY:hän ilmoittaa tietääkseni kissatilanteensa vuodenvaihteessa aina.Joten heidän kannaltaan asia on tiedossa.