Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

kaitsu

/ #766

06.04.2012 18:52

no ehkä oli liioittelua sanoa että koko kansa kun suuri osa täälä tuntuu ymmärtävän noita yrittäjiä. välillä vain sapettaa nuo jotka huutaa huijareita ja kusettajia ainoastaan siksi kun eivät ole niitä jotka ovat ensimmäiseksi saaneet tavaransa. eikai ne jumalauta kaikille saa yhtenä könttinä niitä lähtemään jos kerran joutuvat ne tavarat haalimaan kovalla työllä pikku hiljaa. itsekään en tullut tänne itkemään vaikka muut olivat tavarat saaneet ennen minua. en myöskään pitänyt noita jätkiä huijareina kun huomasin jo muiden saaneen tavaransa, joten pysyin hiljaa. sieltä ne tulivat minunkin omani kun odottelin. tällä hetkellä pidän noitä yrittäjiä uskomattoman suoraselkäisinä kun ovat kaiken tämän haukun ja pilkan alla tehneet töitä ja onnistuneet siinä jo suurelta osin. tuo on suomalaista yrittäjyyttä. en minä tuota välttämättä kestäisi jos yritykseni pilattaisiin valtion toimesta ja sen jälkeen pitäisi vielä hoitaa tavaroita ihmisille jotka haukkuvat huijareiksi. Nyt kun olen tuon vallitsevan tilanteen ymmärtänyt, niin syljettää nuo joidenkin jauhopäiden huijaripuheet.