Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Timo riihimäki

/ #745 Mäntylä soitti!

02.04.2012 19:36

moro! ette varmaan uskokkaan tätä mut kerron kuitenkin! ite odottanut tuotteitani 2 vuotta ja joku 20 tuotetta saamatta! tänään sain fiksuhuudolta meiliä! just samanmoisen meilin mikä tossa keskustelussa ennemmin joku muukin oli saanut! niin vastasin siihen aika jäätävää tekstiä takasin että oon tehnyt rikosimoituksen yms. ja miksi en oo saanu ainuttakaan tavaraa???? niin äsken soitti itse herra Mäntylä minulle ja sanoi että tänään illalla pitäisi saada s.postia logistiigalta koskien tavaroita joita ne lähettävät minulle! koska olen voittanut useita puhelimia mitä ei enää edes valmisteta!!! ja vastapalvelukseeksi hän halusi että vedän rikosilmoituksen pois! ja aionki huomenna soittaa vaasan käräjäoikeuden syyttäjälle ja perua imoituksen! Mäntylä kertoi mistä koko sotku on lähtöisin! Oikeudenkäynti joka kesti liki kaksi vuotta tuli niin kalliiksi ja vaikka ne voittivatkin jutun niin eivät saaneet korbauksia muutakuin asianajaja kulut! hän myös sanoi että on käynyt n. 150 rahoitusneuvottelua että saisi rahoituksen kuntoon! laitan tänne vaikka sitten todisteeksi sen viestin minkä logistiigalta toivottavasti saan! näköjään auttoi rikosimoituksen teko! tunnen kyllä kovasti myötätuntoa nyt heitä kohtaan! turhaan itekki haukkunu fiksuhuutoa vaikka olis pitäny haukkua suomen valtiota tästä!!! JOS ETTE UKO MINUA NIIN AINAKIN NE USKOVAT MINUA JOTKA OVAT TEHNEET RIKOSILMOITUKSEN KOSKA KÄRÄJÄOIKEUDESTA TULLEESSA PAPERISSA LUKEE KAIKKIEN NIIDEN NIMET JOTKA OVAT TEHNEET RIKOILMOITUKSEN! NIIN MINUN NIMENI LUKEE MYÖS SIELLÄ