Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä.
Että silleen |
#601 Ohjelmien sensurointi?15.01.2012 14:39Täällä vouhotetaan että meille ei näytetä kaikkia "kauheuksia" ja ohjelmia sensuroidaan suomessa. Mitäpä tähän sanoo LIV:n kanavapäällikkö Katja Santala: ”Leikkaamattomissa ohjelmissa on mukana tapauksia, joissa Millanille tulee koira, jonka omistaja käyttää koiralla Yhdysvalloissa laillista piikkipantaa. Useimmiten Millan jatkaa saman pannan käyttämistä, jota omistajakin käyttää. Hän ei siis itse kehota käyttämään piikkipantaa. Suomessa piikkipannat ovat kiellettyjä, ja silloin kun koulutettavalla koiralla on sellainen, koko kyseinen tapaus leikataan jaksosta kokonaan pois. Sama pätee niihin muutamaan tapaukseen, joissa Millan käyttää koiralla sähköimpulssipantaa. Jaksoista neljäsosaa on leikattu. Valtaosa poistetuista tapauksista on juuri piikkipantoja, jotka ovat siis omistajien – ei Cesarin laittamia. NIITÄ TAPAUKSIA,JOTKA SUOMESSA NÄYTETÄÄN,EI OLE EDITOITU LAINKAAN. Se ei olisi sisällön kannalta mielekästä eikä teknisesti mahdollista. ” |
Aikaterine |
#602 Re: Ohjelmien sensurointi?20.01.2012 21:19#601: Että silleen - Ohjelmien sensurointi? Hämmästyin suunnattomasti , kun koira-ammattilaiset ovat jyrkästi käyneet Koirakuiskaajan Cesar Millania vastaan! Jos heidän esittämänsä väitteet vastustuksensa tueksi olisivat tosia, minulla olisi siinä tapauksessza ongelmia kuullun ja luetun - ja nähdyn ymmärtämisessä. Ei liene ensinnäkään Millanin syy, että hänen kotimaassaan ovat sallittuja sellaiset menetelmät, jotka meillä on kiellettyjä. Sen ei kuitenkaan pidä antaa hämätä. Pitää nähdä metsä puilta! Minulla on koira, ja olen siksi innoissani seurannut Koirakuiskaaja-ohjelmaa. Se on hyvin järkeen käypää koirapsykologiaa, ja olen soveltanut näkemääni onnistuneesti oman koirani kanssa. Ja huomannut itsessäni ja koirassani ja sen käyttäytymisessä asioita ihan uudella tavalla! Minulla on myös kolme Millanin kirjaa, joista Koirakuiskaajan olen lukenut alusta loppuun toistaiseksi. MItään häijyä ja väkivaltaista tai julmaa kohtelua en ole missään vaiheessa havainnut. Ja hänen tarhansa koirat eivät ole pelokkaita! Se kyllä koiran käytöksestä näkyisi hänen tullessaan paikalle. Entä "potku" lantioon. Herranen aika, jos kyseessä olisi potku, niin koira takuulla heilahtaisi, mutta niinhän ei tapahdu! Ja Millan korostaa koko ajan nimenomaan koiran psykologista oikein käsittelyä. Ja kieltää väkivallan. Eikä sitä ole! Hänen mieleenpainuvin repliikinsä minulle on ollut, että koiran voi kouluttaa tottelemaan ja käyttäytymään hyvin, mutta jos sitä ei kohdella, kuten koiraa, se voi olla stressikoira. Ja miten oma, laumanjohtajan rauhallisuus ja tyyneys ovat koiran kanssa elävän tärkein ominaisuus. Älkää siis edes harkitko ohjelman lopettamista! Ei adressille ja kunnia Koirakuiskaajalle! |
Vieras |
#603 Re: Re: Re: Vai että oikein lemmikki?07.02.2012 02:27#554: - Re: Re: Vai että oikein lemmikki? Hetkinen, sinä olet hiukan sekaisin koirien ja työkoirien tarkoituksesta (esim mikä paimenkoira..) |
Vieras |
#604 Haciko07.02.2012 02:35Ja kaikki, ketkä ei ymmärrä että koiria on erilaisia, kaikki ei ole tehty häntäheiluttaen sinua tervehtimään, tutkikaa rotuja, esim keskiaasianpaimenkoira, tai youtubesta esim. Haciko legendaarinen ystävyys,rodultaan akita. |
SIIRI |
#605 Re: CESAR MILAN koiraohjelma!07.02.2012 11:32#10: tuija sorsa - CESAR MILAN koiraohjelma! Adressi on turha, koska joka ohjelmassa on huomautus, että ohjelmassa käytettyjä tekniikoita ei saa käyttää kotona ilman ammattilaista. Tämän tiedon perille meno tietenkin edellyttää, että ihminen osaa lukea!! Typerät ihmiset pilaavat aina hyvät asiat. Kun ihminen ei kykene saamaan ystäviä, rakastettua tai omia lapsia lajitovereittensa kanssa, niin sitten tehtäviin ostetaan koira ja ihmetellään, kun mikään ei toimi. Edes omia lapsiaan ihmiset eivät osaa kasvattaa ilman supernannyja. Eilenkin seurasin erästä 3-vuotiasta lasta, joka ei ollut eläessään syönyt ainuttakaan kotona tehtyä ateriaa. Poika söi pelkkiä pitsoja, kebabeja ja Mäkkiruokaa. Sitten terveydenhoitajan kanssa ihmeteltiin, kun poika meni pitkin seiniä, oli ylipainoinen ja limu oli aiheuttanut hammasmätää jne. Oi, voi sentään.Laittaspa joku sähköpannan sille äiteelle, et aina kun se hakee pikaruuan sille pojalle, niin sais tällin. Tällä menolla se poika on kymmenen vuoden päästä ohjelmassa:maailman lihavimmat teinit, jos sattuu oleen elossa. SIIRi
|
Ei kertakaikkiaan.. |
#606 Herranjestas..12.02.2012 13:12Voi hyvät ihmiset, miten joiltain on kadonnut täysin terve järki..!! Tulkaa ihmeessä kouluttamaan koiran, joka ei voi muuta ihanampaa tietääkään kuin hyökätä toisen koiran kimppuun ja vaikka tappaakin se, noilla Victoria Stilwellin kukkahattutäti -menetelmillä.. Ikävä sanoa, mutta yksi asia on varma, te epäonnistutte ja helvetin pahasti. Koira on koira eikä ihminen, joten kohdellaan sitä koirana eikä ihmisenä. Siispä jos sinusta tuntuu pahalta tönäistä koiraasi estääksesi epätoivotun käytöksen, koirallesi se ole sitä, vaan ihan normaali laumaelämään kuuluuva muistutus siitä, mitä saa tehdä ja mitä ei. Käyttääkää sitä tervettä järkeänne, jos sitä on teille edes suotu! Kysynpä vaan, mitä pahaa on menetelmässä, joka tähtää ihmisen itsevarmuuten ja rauhallisuuten JOKA ikisessä tilanteessa, mikä vastaan tulee. Sisältää myös siis sen hetken, jolloin joudut korjaamaan koirasi käytöstä. Niin että mitä agressiivisuutta siinä on? Ja miettikäähän vielä sitä, kuinka monta kertaa itse karjutte päivässä koirallenne, puolisollenne, lapsillenne, työtovereillenne.. |
Vieras |
#607 koirakuiskaaja on paras!!16.02.2012 13:20jos jotain ei kiinnosta kattoo koirakuiskaaja niin onks niitten elämä sit niin hemmetin tylsää vai ookste niin katellisia sille että se osaa laittaa koirat tosta noin niinkun koiran pitää ei se oo mikään helvetin ihminen että sä sitä aina vaan silittelet ja lellit kyllä elukoilla pitää olla rajat ja se ei tarkota sitä että niitä rääkkättäis kyllä myös hellyttää pitää osoittaaa mugtta oikeassa tilanteessa älkää kattoko jos ette tykkää menkää kattoo ku se vicktoria lässyttää koirille ja antaa herkkupaloja mut tosi tylsää ja kateellista elämää vietätte jos haluutte että se koirakuiskaaja menee tv:stä pois. kyl niitä saa katottuu vaikkei se suomessa telkkarissa pyörisisi. ootte ihan hulluja. millasikohan teijän koiratkin on ei varmaan uskaltais tulla niitten lähel pelkäis et tappais kun eihän niillä ole mitään rajoja kun ne on ihmisiä ja niille ei sanota ei niinkun teidän mielestä sehän olisi eläinrääkkäystä vai? ite ootten eläinrääkkääjii ku ette tajuu mitä koira oikeesti tarvitsee!!!!!!!!!!!!!!!! onneksi cesar milan tieää ja hänen seuraajaat!!! |
inka |
#608 erinomainen koirankuiskaaja20.02.2012 12:13Minun mielestäni cesar osaa hyvin kouluttaa koiria,ei räyhää ja painottaa aina energiaa ja rauhallisuutta omistajille ja aika usein se johtuu kyllä kieltämättä omistajista ja niiden käyttäytymisistä! Nopeati cesar saa kyllä koirasta otteen! Minä seuraan aika usein cesarin ohjelmaa ja siinä ei tosiaankaa ole kyse mistään rääkkämisestä vaan päivastoin motivointia omistajista ja niiden käyttäytymisistä ja se pitää kyllä paikkaanasa,kun joskus oma koira tuntee minun energian ja tulee levottomaksi jos ollaan esim.menossa lenkille jonkun muun kanssa,vaikka noin 1h päästä,se tosiaan vaistoo sen ja pienikin nopea liike minussa nostaa sen pään heti ylös ja "joko mennää"liike! T: inka |
Vieras |
#609 Re: koirakuiskaaja on paras!!20.02.2012 12:19Mun on pakko laittaa sulle viestiä kun mun mielestä osu ja uppos toi sun kommenttis!! Täällä ilmeisti on vaan kateellisia ihmisä jotka luulevat tietävänsä kaikki koirasta tai sen kouluttamisesta ja todellisuudessa ne ei kuitenkaa tiedä mitään ja olen myös sun kanssas samaa mieltä näistä asioista!! :D |
Vieras |
#610 Loistava Cesar Millan20.02.2012 21:43Suomeen on juurtunut kulttuuri (Kekkosen aikaansaannos) jossa viranomainen tai aiantuntija asemassa oleva voi perustettomasti sanoa mitä vain ja se on ainoa "totuus" ja sitä vastaan toimimista ei katsota hyvällä. Tässä tapauksessa SEY ry http://www.sey.fi/elaintietoa/lemmikkielaimet/koira/seyn_kirje_live_nation_millanista/ On erikoista, että vaahdotaan häkkikanojen puolesta, kun suuri osa lemmikeistä joutuu luonnottoman ja sairauksia aiheuttavan kohtelun kohteeksi tavallisten, hyvää tarkoittavien ihmisten toimesta. Väärä ruoka ja ymmärtämätön eläimen käsittely ovat eläinrääkkäystä pahimmillaan. Ehkä eläimen omistaja pitäisi laittaa koirakouluun ja lääkitä, sillä koira on juuri sitä mitä isäntä opettaa tai jättää opettamatta. Koiran inhimillistämisestähän johtuu suuri osa ongelmista. Ajatellan että koira loukkaantuu jos sen ei anna olla sohvalla tai koiran säikähtäessä jotain sitä aletaan lohduttamaan ym. ym. ym. Koira ja ihminen ovat eri lajeja, niin se vain on. Kuten Cesar itsekkin sanoo (kirjassaan) on aivan sama käyttääkö makupalalepertelyä vai rauhallista itsevarmaa energiaa kunhan hallitsee koiransa jokaisessa tilanteessa 24/7 ja pystyy rehellisesti itselleen myöntämään onko koira hallinnassa. Käykää allekirjoittamassa http://www.adressit.com/vastine-seylle |
C.M |
#611 Cesar Millan21.02.2012 20:32Toiset tykkää, toiset ei, muttei ole oikeutta mennä haukkumaan pystyy tietämättä mitään ohjelmasta tai saati sitten Cesarista. Itse tykkään hänen tekniikasta ja voin sanoo, että energia mitä nostetaan joka ohjelman kohdalla on täyttä totta. Itse olen rauhallinen ja itsevarma henkilö, enkä oikee pelkää koiria lainkaan. Koirat aistii ihmisen energian ja kokemuksen mukaan se on totta! Liikunta, kuri ja hellyys on oikea tapa kasvattaa koiraa tasapainoiseksi. Ajatelkaa ko koira tottuu koko aikan namusilla? Sulla täytyy olla koko aika herkku kädessä jotta koira tottelee sua, etsä muuten oo mitenkää johtaja. Mä en tarvitse lainkaan herkkua, koirani tietää, että minua pitää totella ja se tottelee. Rakastan koiraani ja koira minua. En voisi toivoa parempaa koiraa! Kiitos kuuluu Cesarille! :) ja viel lopuksi pieni esimerkki mitä yritän hakee.. En mä haluaisi olla jonkun henkilön auto kyydissä jos kyseinen henkilö on epävarma ajaessa, eikä mulla ole turvallinen olo, vai? Ei koira halua, että laumanjohtaja on epävarma eikä voi taata sulle turvallisuutta yms... ;) Haloo ihmiset! |
Uopa |
#612 Olen samaa mieltä,Ceasar pois tv:stä23.02.2012 14:42Itsekin ensin luulin,että Ceasar olisi uskottava ja koiraystävällinen kouluttaja,mutta toisin kuitenkin on. |
rebanetädi |
#613 Re: Loistava Cesar Millan23.02.2012 15:27Näin se vähän tuntuu olevan. Jos menee lääkäriin eikä muista sanoa olevansa alan ihminen, erehtyy sanomaan, että mulla on ihan kuin infarktin oireet mutta..., niin jo keskeytetään närkästyneenä, koska tietyt sanat ovat alan koulutusta saaneiden erikoisoikeutta. Pitää muistaa pysyä lestissään ja kuvailla, mistä nyppii.. Energia, josta Cesar puhuu, ja jonka minä ymmärrän mielentilanani tai ilmapiirinä ympärilläni, jonka koira aistii tavalla tai toisella, on joillekin Cesarin vastustajille ärsyyntymisen aihe. Mikä se sellainen energia muka on? Ja sitä paitsi, eihän Cesar ole insinööri tai fyysikko edes.. Sanaa lauma ei myöskään tavallisen tallaajan ole suositeltavaa käyttää, koska pitää olla eläinten käyttäytymistieteen tutkinto tai pari, ennenkuin ymmärtää, mistä puhuu. Aivan kuin arjen käytössä tuolle sanalle ei saisi olla mitään käyttöä. Minulle lauma merkitsee muuta kuin tieteilijälle. Kurittomasti kutsun perhettänikin laumaksi, vaikka en osaa sanoa, kuka ensin syö ja kuka viimeksi, kun saaliin ääreen kokoonnumme, jak uka meistä on alfa, beeta jne. Kurista ei saa puhua, jos ei ole kasvatustieteilijä, mutta jos on kansatieteilijä, saa puhua siitä aidattuna väylänä laitumelta karjasuojaan, jolloin kuri tarkoitti turvaa pedoilta. Rangaistus tuntuu monille olevan kurin synonyymi, ja kun Cesar puhuu kurista, alkaa hirveä älämölö, vaikka hän itse toistaa toistamasta päästyään, että rangaistus ei johda mihinkään hyvään, se yleensä annetaan turhautuneena, äkäisenä tai tasapainottomassa tilassa, sen sijaan, että näytetään rauhallisena ja varmana koiralle rajat ja kiitetään oikeasta käytöksestä, näytetään koiralle turvallinen tie tasapainoiseen kanssakäymiseen ihmisen ja eläinten maailmassa.Ihmiset ovat kai aika paljon menettäneet puhekyvyn takia kykyä aistia toistensa "energioita", mutta ei toivottavasti ihan kokonaan. Minä ainakin olen huomaavinani joistakin ihmisistä huokuvan lämpöä ja rauhallisuutta, toisista taas pidätettyä ärtymystä jne. Koirat eivät puhu kieliä, joten tottakai niiden pitää olla ihmistä herkempiä aistimaan näitä asioita, jotkut aivan erityisen herkkiä, kuten olen huomannut elämäni varrella useiden koirien ystävyydestä nauttineena. Käytän sanaa ystävyys nyt kyllä aika hulppeasti väärin, sillä en tiedä, mitä mikäkin tiede siitä sanoo. Koulutuksen ja kuntoutuksen eroista ei kannata edes yrittää aloittaa.. Mutta toistetaanpa nyt taas: Kun jotain on mennyt pieleen, Cesar auttaa koiraa kuntoutumaan kouluttamalla sen ihmistä näkemään asiat toisin ja näkemään itsensä toisin. |
Ystävä |
#61424.02.2012 12:08Lainaus kirjasta Laumanjohtaja, Cesar Millan: "Koirat ovat kädellisiä lukuun ottamatta ainoat eläimet, jotka vastaavat eleisiimme vaistomaisesti.Ne ovat kädellisiä lukuun ottamatta ainoat eläimet, jotka etsivät kasvojemme ilmeistä vihjeitä aikomuksistamme. Ne ovat ainoat eläimet, jotka pyytävät meiltä automaattisesti ohjausta tässä omituisessa maailmassa, jonka me olemme muovanneet ennen niin yksinkertaisesta planeetasta. Nämä jalot eläimet - jotka ovat monin tavoin niin erilaisia kuin me ja niin meidän kaltaisiamme muilla tavoilla - ovat lähin siteemme vaistomaiseen puoleemme, jonka olemme jättäneet taaksemme. Kun katsomme niiden luottavaisiin silmiin, näemme sekä vahvuuksiemme että heikkouksiemme heijastuvan täydellisesti takaisin. Koirien kautta voimme oppia lukemattomia opetuksia, jos vain olemme halukkaita ja tarpeeksi rohkeita etsiäksemme niitä." Kysynkin, tulisiko meidän jokaisen katsoa peiliin ja miettiä mitä näemme itsessämme, jota emme uskalla myöntää, kohdata?... Mitä tällaista Cesar Millanin ohjelmat meissä herättävät? |
omistaja1 |
#615 Agressiivinen27.02.2012 13:06Ihmetyttää tällainen touhu.Cesar on kyllä aivan mahtava! Olen seurannut molempia ohjelmia:Koirakuskaaja ja isännän ja koiran käytöskoulu. En ole kuullut kertaakaan että cesar pyytäisi omistajaa lopettamaan koiransa. Yhdessä jaksoissa victoria neuvoo koiranomistajia että he lopettaisivat koiran koska 2vk kuluttua ei ole tapahtunut muutosta koirassa. Itselläni on koira jonka olen tuonut virosta,joka oli vahtikoirana ja sen lähelle ei juuri kukaan uskaltanut mennä korkeintaan oli heitetty ruokaa yli aidan.Cesarin menetelmillä olen saanut itselleni loisto koiran johon luotan 100%.Lapseni leikkivät ja välillä jopa nukkuvat koiran kanssa sen kopissa.En ole huomannut mitään agressiivisuutta enää.Aluksi koira oli todella agressiivinen ja jouduin pitämään kuonokoppaa itseni sekä lasten takia.En edes ajatellut että lopettaisin koiran koska se on agressiivinen tai että minulla on pieniä lapsia jota se voi vahingoittaa. Toki lapsi menee edelle mutta täytyy muistaa että se minkä ihminen on aiheuttanut sen myös ihminen pystyy korjaamaan.On lapsia ketkä käyttäytyy huonosti ja niitä tukistetaan.Loppujen lopuksi olen kiitollinen omille vanhemmille että he ovat tukistaneet minua oikeasta asiasta vaikka lapsena en ihan ymmärtänyt.Kunnioitan vanhempiani enkä pelkää heitä. Eikä cesar aiheuta koirille mitään hengenvaarallisia vammoja yms.Koiralaumassa sitä koiraa joka käyttätyy huonosti myös rangaistaan ja johtajakoiran purema varmasti sattuu enemmän kuin ihmisen töytäisy tai potku. Ihmiset näkevät koiria kuin vauvoja *ihanan suloisia joita ei saa satuttaa koska eivät ymmärrä* juuri siinä tehdään virhe.Koirat eivät ole ihmisiä ja saitko sinäkin äidiltäsi aina karkkia kun teit oikein jotain?Tuskin. Victoria vaan siirtää ongelman sivuun nameilla jolla se houkuttelee koiraa käyttäytymään oikein.Niinhän tapahtuu myös lapsilla.Jos annat aina herkun kun lapsi on tehnyt asian oikein ja on ollut kiltti nii sehän ei korjaa ongelmaa!Lapsi siis keksittyy vaan siihen että saa sen namin entäs jos se kyllästyy samaan namiin.Ongelma palaa takaisin ja nameilla ei saa lapsen kunnioitusta. Victoria totuttaa koiran herkkuihin ja koirahan siinä kohtaa keksittyy vain hajuaistin käyttöön.Entä jos namit loppuu?Käytös palaa ennalleen koska koira rupeaa myös käyttämään muita aisteja. Miettikää mikä on oikeasti eläinrääkkäystä ja mikä ei! |
Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
06.03.2012 07:49- Poiston ajankohta: 2010-05-29
- Poistamisen syy: spam
pöö |
#617 Re:10.03.2012 19:13Ihmisen muisti ei aina ole mitä parhain,etenkään silloin kuin jkin asia suututtaa itseään,sitä ei muista niitä oikeasti hyviäkin asioita.Näkee vain ja ainoastaan sen mikä suututtaa ja omasta mielestä on epäoikeudenmukaista. cesar on varmasti puhunut johtajuuteen liityvistä asioista esim.juuri siitä kuka kävelee ensin ovesta sisään ja kuka päättää minne mennään.Ja myöskin neuvonut omistajia. Olen myös itse seurannut molempia sarjoja ja mielestäni molempien metodit toimii ja ihan varmasti on olemassa koiria,jotka eivät tervehdy positiivisella koulutuksella,jos välttämättä millään. Ihmiset jaksaa vain olla niiin ääärettömän kärkkäitä niissä omissa ainoissa oikeissa mielipiteissään. koirat näyttää kuitenkin viihtyvän cesarin läheisyydessä,joten täytyyhän sen jotain osata. Oisi varmaan parempi kuin maailmasta poistettaisiin netit,telkkarit ja lehdet niin ihmiset eivät kiihkoilisi joka ikisestä kissanristiäisestä. |
bt |
#61812.03.2012 22:33 Miten tuo on niin vaikea ymmärtää, et nuo kasvatukselliset rituaalit ON JÄÄNYT TEKEMÄTTÄ omistajilta ja ne on päässyt pahenemaan vuosien mittaan. Näitä tapauksia Cesar palauttaa raiteilleen ja tuossa vaiheessa rodusta riippuen koirat voi olla jo todella vaarallisia, joten unohda namit. Hänellä on lähes 30 koiran lauma, joista suurin osa ns. varallisia rotuja sulassa sovussa, eikö se jo ole todistus miekkosen taidoista. Voi taivas ja ja ja sanonko! |
jls |
#619 Re:14.03.2012 12:22Hei, katsoin juuri äsken milanin jakson enkä kyllä nähnyt että hän olisi tuottanut yhtään mitään kärsimystä yhdellekään koiralle jaksossa. |
jls |
#620 Re: Ohjelmien sensuroinnista?14.03.2012 12:32#601: Että silleen - Ohjelmien sensurointi? Jenkeissä on eläinsuojelaki toinen kuin Suomessa, MUTTA on todella ihmeellistä, että kun saamme lukea lehdistä omistaja suivaantui koiraansa ja pudotti sen 5 kerroksen parvekkeelta tai omistaja tappoi koiransa kirveellä, omistaja hakkasi ja potki koiransa kuoliaaksi en juurikaan ole nähnyt lehtien lukijapalstoila puolustavia, tuomitsevia kirjoituksia. Melkein joka päivä on lehdissä jotain eläimiin kohdistuvia väkivalta tai tappamisuutisia. Kuka teistä addressin allekirjoittajista on valmis pistämään addressin liikkeelle ja vaatimaan kovempia rangaistuksia näille eläinten tappajille ja pahoinpitelijöille? Todennäköisesti aika harva, luulisin. Täläisiä addresseja en ole nähnyt liikkeellä. Mutta valmiita olette pistämään nimelle addressiin ko.ohjelman poistamiseen tv.stä. jossa en ole nähnyt pahoinpitelyä tappamisesta puhumattakaan. Ehkä olisi aika hoitaa ensin Suomen lait kuntoon ja ajantasalle koskien eläinrääkkäyksiä. Ei asiat Suomessa yhtään paremmin ole kuin USA.ssa. Tapaukset ovat erilaisia ehkä joskus, mutta on hyvä miettiä että joka päivä Suomessakin, omassa pienessä kotomaassanne tapahtuu koiriin ja muihin eläimiin kohdistuvia pahonpitelyijä ja tappoja. |
NYF |
#621 EI TODELLAKAAN POIS TV:STÄ15.03.2012 16:14EI TODELLAKAAN POIS TV:STÄ!!!!!Nykyään koulutus on semmosta ''Tuossa herkku,hyvä''.Cesar osaa kuntouttaa pahoja tapauksia,ihan oikeasti,nykypäivän kouluttajat eivät osaisi todellakaan namipaloilla kouluttaa erittäin aggressiivisia tai pelosta kärsiviä koiria. JA CESAR EI TODELLAKAAN KÄYTÄ SÄHKÖ-TAI PIIKKIPANTAA!!!!JA SE ON TOTUUS,ENKÄ USKO,ETTÄ CESAR OLISI KIDUTTANUT YHTÄKÄÄN KOIRAA JA JOS LUULETTE HÄNEN KORJAUKSIAAN VÄKIVALLAKSI TAI KIDUTTAMISEKSI,SE EI OLE TOTUUS!!!! |
NYF |
#622 Vastaus nimimerkille ''omistaja1''15.03.2012 16:19#615: omistaja1 - Agressiivinen Näin on.Cesar on paras!!!!Olen ihan samaa mieltä kanssasi kaikesta. |
tintta |
#623 Re:15.03.2012 20:35Etpä ole tainnut katsoa montaa jaksoa!!!! |
NYF |
#624 Re: Re:16.03.2012 15:32No voi jos tarkoitit minua,niin olen katsonut todella mota jaksoa.Katson aina joka jakson,paitsi sillon kun ei millään voi. |
bt |
#62516.03.2012 15:56Minusta tuo oli tarkoitettu Saara Sormuselle, eikä nyf:elle. Minä katson jopa uusinnan uusintojakin =P aina saa jotain irti uutta, tai opit ikäänkuin vahvistuu mieleen. Uuusintojen inhoooja yleensä olen =0/ |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
46976 Luotu: 27.09.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2708 Luotu: 07.10.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
478 Luotu: 13.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3428 Luotu: 02.11.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
859 Luotu: 05.11.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
322 Luotu: 07.11.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
182 Luotu: 05.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
826 Luotu: 15.05.2023
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1029 Luotu: 08.10.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
129 Luotu: 07.11.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28388 Luotu: 08.10.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
264 Luotu: 01.11.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18056 Luotu: 01.03.2023
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3084 Luotu: 13.01.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
590 Luotu: 15.10.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14939 Luotu: 15.07.2023
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
56 Luotu: 10.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
624 Luotu: 01.11.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1588 Luotu: 25.10.2024
Vaadimme Haminan päättäjiä perumaan kaupungin veronmaksajille vahingollisen sähkö- ja lämpöverkon kaupan
655 Luotu: 15.10.2024