Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

omistaja1

/ #615 Agressiivinen

27.02.2012 13:06

Ihmetyttää tällainen touhu.Cesar on kyllä aivan mahtava!
Olen seurannut molempia ohjelmia:Koirakuskaaja ja isännän ja koiran käytöskoulu.
En ole kuullut kertaakaan että cesar pyytäisi omistajaa lopettamaan koiransa.
Yhdessä jaksoissa victoria neuvoo koiranomistajia että he lopettaisivat koiran koska 2vk kuluttua ei ole tapahtunut muutosta koirassa.

Itselläni on koira jonka olen tuonut virosta,joka oli vahtikoirana ja sen lähelle ei juuri kukaan uskaltanut mennä korkeintaan oli heitetty ruokaa yli aidan.Cesarin menetelmillä olen saanut itselleni loisto koiran johon luotan 100%.Lapseni leikkivät ja välillä jopa nukkuvat koiran kanssa sen kopissa.En ole huomannut mitään agressiivisuutta enää.Aluksi koira oli todella agressiivinen ja jouduin pitämään kuonokoppaa itseni sekä lasten takia.En edes ajatellut että lopettaisin koiran koska se on agressiivinen tai että minulla on pieniä lapsia jota se voi vahingoittaa.
Toki lapsi menee edelle mutta täytyy muistaa että se minkä ihminen on aiheuttanut sen myös ihminen pystyy korjaamaan.On lapsia ketkä käyttäytyy huonosti ja niitä tukistetaan.Loppujen lopuksi olen kiitollinen omille vanhemmille että he ovat tukistaneet minua oikeasta asiasta vaikka lapsena en ihan ymmärtänyt.Kunnioitan vanhempiani enkä pelkää heitä.
Eikä cesar aiheuta koirille mitään hengenvaarallisia vammoja yms.Koiralaumassa sitä koiraa joka käyttätyy huonosti myös rangaistaan ja johtajakoiran purema varmasti sattuu enemmän kuin ihmisen töytäisy tai potku.
Ihmiset näkevät koiria kuin vauvoja *ihanan suloisia joita ei saa satuttaa koska eivät ymmärrä* juuri siinä tehdään virhe.Koirat eivät ole ihmisiä ja saitko sinäkin äidiltäsi aina karkkia kun teit oikein jotain?Tuskin.
Victoria vaan siirtää ongelman sivuun nameilla jolla se houkuttelee koiraa käyttäytymään oikein.Niinhän tapahtuu myös lapsilla.Jos annat aina herkun kun lapsi on tehnyt asian oikein ja on ollut kiltti nii sehän ei korjaa ongelmaa!Lapsi siis keksittyy vaan siihen että saa sen namin entäs jos se kyllästyy samaan namiin.Ongelma palaa takaisin ja nameilla ei saa lapsen kunnioitusta.
Victoria totuttaa koiran herkkuihin ja koirahan siinä kohtaa keksittyy vain hajuaistin käyttöön.Entä jos namit loppuu?Käytös palaa ennalleen koska koira rupeaa myös käyttämään muita aisteja.
Miettikää mikä on oikeasti eläinrääkkäystä ja mikä ei!