Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

C.M

/ #611 Cesar Millan

21.02.2012 20:32

Toiset tykkää, toiset ei, muttei ole oikeutta mennä haukkumaan pystyy tietämättä mitään ohjelmasta tai saati sitten Cesarista. Itse tykkään hänen tekniikasta ja voin sanoo, että energia mitä nostetaan joka ohjelman kohdalla on täyttä totta. Itse olen rauhallinen ja itsevarma henkilö, enkä oikee pelkää koiria lainkaan. Koirat aistii ihmisen energian ja kokemuksen mukaan se on totta! Liikunta, kuri ja hellyys on oikea tapa kasvattaa koiraa tasapainoiseksi.

Ajatelkaa ko koira tottuu koko aikan namusilla? Sulla täytyy olla koko aika herkku kädessä jotta koira tottelee sua, etsä muuten oo mitenkää johtaja. Mä en tarvitse lainkaan herkkua, koirani tietää, että minua pitää totella ja se tottelee. Rakastan koiraani ja koira minua. En voisi toivoa parempaa koiraa! Kiitos kuuluu Cesarille! :)

ja viel lopuksi pieni esimerkki mitä yritän hakee..
En mä haluaisi olla jonkun henkilön auto kyydissä jos kyseinen henkilö on epävarma ajaessa, eikä mulla ole turvallinen olo, vai? Ei koira halua, että laumanjohtaja on epävarma eikä voi taata sulle turvallisuutta yms... ;) Haloo ihmiset!