Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

Vieras

#607 koirakuiskaaja on paras!!

16.02.2012 13:20

jos jotain ei kiinnosta kattoo koirakuiskaaja niin onks niitten elämä sit niin hemmetin tylsää vai ookste niin katellisia sille että se osaa laittaa koirat tosta noin niinkun koiran pitää ei se oo mikään helvetin ihminen että sä sitä aina vaan silittelet ja lellit kyllä elukoilla pitää olla rajat ja se ei tarkota sitä että niitä rääkkättäis kyllä myös hellyttää pitää osoittaaa mugtta oikeassa tilanteessa älkää kattoko jos ette tykkää menkää kattoo ku se vicktoria lässyttää koirille ja antaa herkkupaloja mut tosi tylsää ja kateellista elämää vietätte jos haluutte että se koirakuiskaaja menee tv:stä pois. kyl niitä saa katottuu vaikkei se suomessa telkkarissa pyörisisi. ootte ihan hulluja. millasikohan teijän koiratkin on ei varmaan uskaltais tulla niitten lähel pelkäis et tappais kun eihän niillä ole mitään rajoja kun ne on ihmisiä ja niille ei sanota ei niinkun teidän mielestä sehän olisi eläinrääkkäystä vai? ite ootten eläinrääkkääjii ku ette tajuu mitä koira oikeesti tarvitsee!!!!!!!!!!!!!!!! onneksi cesar milan tieää ja hänen seuraajaat!!!

Vastaukset

Vieras

#609 Re: koirakuiskaaja on paras!!

2012-02-20 12:19:27

#607: - koirakuiskaaja on pa

Mun on pakko laittaa sulle viestiä kun mun mielestä osu ja uppos toi sun kommenttis!! Täällä ilmeisti on vaan kateellisia ihmisä jotka luulevat tietävänsä kaikki koirasta tai sen kouluttamisesta ja todellisuudessa ne ei kuitenkaa tiedä mitään ja olen myös sun kanssas samaa mieltä näistä asioista!! :D