KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Jäsen
Vieras

#721 Erotetaan lainoppinut KKY:stä

01.02.2011 22:02

#714: Lainoppinut - EROTETAAN TERTTU KANERVO KKY:STÄ 

 Lainoppinut ! Sinut ja kumppanisi pitää erottaa KKY:stä. Samoin teitä tullaan aikanaan syyttämään KUNNIANLOUKKAUKSESTA oikeudessa! Alkakaa siis kerätä jo rahaa asianajanpalkkioihin ja korvauksiin, mitä joudutte Tertulle maksamaan.

Vastaukset

vitsin murjaisit
Vieras

#722 Re: Erotetaan lainoppinut KKY:stä

2011-02-01 22:25:54

#721: Jäsen - Erotetaan lainoppinut KKY:stä 

Salli mun nauraa. Laki on sama kaikille. Kunnianloukkauksen tuntomerkit täyttyvät, mikäli levitettävä tieto on valhellista tai vahingoittaa kohtuuttomasti kohdetta. Todistettavan totuuden esiintuomisesta ei liene koskaan ketään tuomittu, tässä tukena jo maassamme vallitseva sananvapaus. Ja lisäksi, kun kyseessä on todellakin yleishyödyllinen, julkinen yhdistys, jo yleinen etu vaatii epäkohtien esiintuomista.

Pitäiskö meidän kirjoittajien ottaa nyt jo yhteinen linja ja OLLA JATKOSSA KOMMENTOIMATTA näihin tämänkaltaisiin lapsellisuuksiin. Keskitytään asian tiedottamiseen eteenpäin positiivisella tavalla, jotta saadaan hallitusmuutoksen kautta uusi toimiva linja koko yhdistykselle. Linja, johon kaikki jäsenet voivat halutessaan liittyä mukaan.

Huudelkoon nämä typerykset näitä omia luulojaan täällä, kyllähän maailmaan puhetta mahtuu.

Vieras
Vieras

#723 Re: Erotetaan lainoppinut KKY:stä

2011-02-01 23:21:45

#721: Jäsen - Erotetaan lainoppinut KKY:stä 

Täällä on kirjoitettu ainoastaan ja vain tosiasioita yhdistyksen nykyisen tynkähallituksen ja sen puheenjohtajan toimista. Toisin kuin puheenjohtaja itse! Valheilla on lyhyet jäljet... 

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

2011-02-02 00:04:55


Asiakirjat nähnyt
Vieras

#726 Re: Erotetaan lainoppinut KKY:stä

2011-02-02 01:27:02

#721: Jäsen - Erotetaan lainoppinut KKY:stä 

Niin.. Mukavaa, kun toimit tässä Tertun asialla. Ota huomioon, että eipä Kanervo ole tässä paljoa näitä asioita lähtenyt kiistämään. Vaikeaa se onkin, faktat voin lyödä pöytään milloin vain. Tuollaisissa käsittelyissä tavataan myös tutkia onko asianomistaja itse syyllistynyt samaan, jolloin mustamaalaamiset ja väitteet mm valkeakosken sanomissa ovat erittäin kiinnostavia... Kannattaa muistaa, että jos kertoo asioiden totuuden, se ei ole mustamaalaamista. Suosittelen asioihin tutustumista Jäsenelle. Se saattaa avata silmät. Itse nukun yöni rauhassa ja taidankin tästä mennä sänkyyn.  

Rahastako tässä on kysymys. Luulin, että kissat olivat ne tärkeimmäit... Minua saa kyllä loukata ilmaiseksi, koska tiedän itse mitä olen tehnyt ja mitä en. Olkaa hyvä vain. :-D

 

Hoidetaan nyt tilanne niin, että KKY saisi ensi kesäksi reilun JÄSENISTÖN halujen toteuttajan.

Lainoppinut
Vieras

#778 Erotetaanko Terttu Kanervo vai lainoppinut KKY:stä?

2011-02-02 18:39:39

#721: Jäsen - Erotetaan lainoppinut KKY:stä 

Tässäpä teille oikeuteenhaastaville hieman lakitietoa:

Rikoslain mukaan kunnianloukkauksessa esitetää toisesta valheellisen tieto tai vihjaus.

Joten minun pitäisi siis esittää valheita Terttu Kanervosta. Valitettavasti Terttu Kanervo on todistajien aikana ja/tai kirjallisesti tehnyt kaikki esittämäni yhdistyksestä erottamisperusteet täyttävät teot.Tämä koskee nyt yhdistyslakia.

Voisitte itse käydä tarkistamassa lain, ennenkö pauhaatte täällä keskustelupalstalla perusteettomista haasteista.

#721 eli jäsen: Omassa kirjoituksessa esität laittoman uhkauksen minua kohtaan, jonka perusteella minulla olisi oikeus käydä tekemässä sinusta selvityspyyntö poliisille. Myöskään sinulla ei ole mitään perusteita erottaa minua tai "kumppaneitani". Joten sinä levität minusta nyt valheellista tietoa ja vihjauksia, joka rikoslain nojalla voidaan tuomita törkeänä kunnianloukkasena.

Tiedäthän #721 eli jäsen, että tuomio tälläisestä olisi sinulle maksimissaan 2 vuoden vankeustuomio?

Uskon, ettet tiennyt kirjoituksesi vakavuudesta tuon kirjoittaessasi, joten annan sinulle mahdollisuuden kirjalliseen anteeksipyyntöön täällä keskustelupalstalla.

Muistakaa te muutkin, jotka hyökkäätte "oppositiota" vastaan täälä ja uhkailette laittomasti ja levitätte valheellista tietoa, että teidätkin voidaan ilmoittaa poliisille.

Useammasta "opposition" kannattajasta on nimellä täälä levitetty valheellista tietoa ja näin loukattu kunniaa.

Myös kuulopuheen levittäminen voi olla valheellista tietoa, vaikkette itse sitä tietäisikään.