KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Asiakirjat nähnyt
Vieras

#726 Re: Erotetaan lainoppinut KKY:stä

02.02.2011 01:27

#721: Jäsen - Erotetaan lainoppinut KKY:stä 

Niin.. Mukavaa, kun toimit tässä Tertun asialla. Ota huomioon, että eipä Kanervo ole tässä paljoa näitä asioita lähtenyt kiistämään. Vaikeaa se onkin, faktat voin lyödä pöytään milloin vain. Tuollaisissa käsittelyissä tavataan myös tutkia onko asianomistaja itse syyllistynyt samaan, jolloin mustamaalaamiset ja väitteet mm valkeakosken sanomissa ovat erittäin kiinnostavia... Kannattaa muistaa, että jos kertoo asioiden totuuden, se ei ole mustamaalaamista. Suosittelen asioihin tutustumista Jäsenelle. Se saattaa avata silmät. Itse nukun yöni rauhassa ja taidankin tästä mennä sänkyyn.  

Rahastako tässä on kysymys. Luulin, että kissat olivat ne tärkeimmäit... Minua saa kyllä loukata ilmaiseksi, koska tiedän itse mitä olen tehnyt ja mitä en. Olkaa hyvä vain. :-D

 

Hoidetaan nyt tilanne niin, että KKY saisi ensi kesäksi reilun JÄSENISTÖN halujen toteuttajan.

Vastaukset

SBT
Vieras

#727 Re: Re: Erotetaan lainoppinut KKY:stä

2011-02-02 07:04:03

#726: Asiakirjat nähnyt - Re: Erotetaan lainoppinut KKY:stä 

 Ihmettelempä miksi ei pj:tä ole jo erotettu, tällä palstalla olevissa kirjoituksissa on esitetty sellaisia seikkoja jotka helposti riittäisivät erottamisen syyksi? Jos kerran faktoja löytyy niin kaikki tapahtumat ja niiden todisteet yhteen mappiin ja prosessi käymään!