KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #672 POLIISI SOITTI SINULLE TERTTU KANERVO!!!!

31.01.2011 18:07

#626: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Kanervolle

Äläs nyt viitti koko ajan VALEHDELLA Terttu!!!!

MINÄ kävin Poliisilaitoksella, koska SINÄ Terttu Kanervo yhdessä PALKALLISEN taloudenhoitaja Marko Karin kanssa loukkasitte mm. kunniaani, ahdistelitte ja kiusasitte minua. POLIISI SOITTI TEILLE MOLEMMILLE JA KÄSKI LOPETTAA AHDISTELUNI. Kaikki viime vuoden vuosikokouksessa olleet näkivät osan toiminnastanne.

Toimitin sinulle viime vuonna kirjallisen eroilmoituksen, koska en voinut enää olla yhdistyksessä mukana jäsenenä, jossa puheenjohtaja rikkoo lakia. Muistat varmasti etten ollut ainoa, joka kirjallisesti erosi viime vuonna, koska ei voinut olla yhdistyksessä mukana, jossa puheenjohtajan käytös on ala-arvoista ja vielä lakeja halveksivaa.

Minulla on lain suoma sananvapaus, joka oikeuttaa minun kertomaan mielipiteeni. KKY ei ole mikään FBI, vaikka sinä Terttu niin luuletkin. Vaan ihan vapaaehtoinen yhdistys, joka toiminnasta saa puhua.

Tietoni yhdistyksestä perustuvat omiin kokemuksiini, sinun sanomiisi ja tekemisiisi Terttu, eikä kuulopuheisiin. Etkä kyllä ole uskaltanut minua valehtelijaksi väittääkään, koska tiedät, että puhun totta ja niin tietävät muutkin.

Arvostelet, kun kaikki eivät uskalla kirjoittaa omalla nimellään. ITSE ET TERTTU USKALLA / ET PYSTY VASTAAMAAN SINULLE ESITETTYIHIN KYSYMYKSIIN. Etkö uskalla kertoa totuutta?

Kysyt, että mikä pitää minut KKY "liepeissä roikkumassa". Voi Terttu vastaus pitäisi olla jopa sinulle itsestäänselvyys: KISSAT - NE PITÄVÄT MINUT MUKANA!!!!

Mikä pitää sinut Terttu KKY:ssä roikkumassa? Kissat EIVÄT ainakaa enää ole sinun syysi, minkä kaikki voivat lukea adressiin kirjoittamistasi jutuista. Et puhu ollenkaan siitä, mikä olisi kissoille parasta, vaan ainoastaa kehuskelet jollai, mitä olet tehnyt joskus 30 vuotta sitten.... Sinua vastustavat haluavat palauttaa KKY:n KISSOJEN yhditykseksi, sinä haluat vaimentaa heidät likaisilla ja jopa laittomilla keinoilla.

Ymmärräthän Terttu, että KKY on vapaaehtoinen yhdistys, jossa EI sinunkaan ole pakko olla mukana??!!

Pitäisiköhän SINUN TERTTU perustaa OMA yhdistys??!!

Kun KKY on KISSOJEN ei Tertun Katastrofiyhdistys.