KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Terttu Kanervo
Vieras

#622 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

30.01.2011 16:00

#615: Asiakirjat nähnyt - Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan 

Jakeletko tietoja yhdistyksen mapeista ympäriinsä? Mapit tulisi palauttaa hallitukselle, koska et niitä tarvitse. Niitä on pyydetty useaan otteeseen ja poliisikin kehoitti pyytämään ne takaisin. Olen pyytänyt niitä hallituksen päätöksellä.  Noudatat oman käden oikeutta ja sehän ei yhdistyksessä käy.

Näyttää siltä, että kaikki asiat kaadetaan minulle henkilökohtaisesti, vaikka yhdistyksessä päätetään aina kokouksessa asiat.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#625 VaanTerttua, EI yhdistystä vastaan

2011-01-30 16:11:14

#622: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan 

 Valitettavasti asia taitaa olla juuri niin, että Terttuhan se on, joka niitä asioita tuo esille, eipä varmaankaan juuri muut, koska ne toiset ovat niitä "munattomia" joilla ei ole omaa mielipidettä. Ja jos olisi, eivät he sitä uskaltaisi sanoa.

Kokouksissa varmaankin päätetään ne asiat, mutta JOKUHAN ne sinne tuo esille. Onko kenenkään mieli niin musta,kun Kanervon?

Kerrohan Terttu, kuka niitä päätöksiä yleensä ehdottelee?  Aku ankkako?

Sanna
Vieras

#633 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

2011-01-30 17:46:07

#622: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan 

Terttu: Pata kattilaa soimaa.. todella! Sinähän (ja tietysti muutama muukin hallituksen jäsen) sitä oman käden oikeutta ja manipulointia harrastat oikein urakalla. Sitten vaan verhoudutaan siihen että että hallitus tekee päätökset. Kyllä joo, hallitus jossa sinä olet puheenjohtajana ja sinä ja sinun lakeijasi muodostavat enemmistön.

On se kumma ettet uskalla reilulla pelillä lähteä puheenjohtajuudesta kisaamaan vaan teet kaikki kepulikonstit, jotta demokraattinen äänestys ei onnistuisi: jäsenlistaa ei pääse katsomaan, uusien jäsenten otto on kielletty, hallituksen kokoukset järjestetään niin että kaikki osalliset eivät työnsä takia pysty osallistumaan jne jne.

KYLLÄ TÄMÄ KERTOO JO KAIKEN OLEELLISEN TYNKÄHALLITUKSEN TOIMINNASTA JA SEN MORAALISTA. REILULLA PELILLÄ EI USKALLETA LÄHTEÄ PUHEENJOHTAJUUDESTA KISAAMAAN.

Lue nyt hyvä ihminen tuo yksi teksti muutaman kirjoituksen ylempää, jossa sinua kehotetaan vastaamaan noihin kyselyihin joita täällä pari henkilöä on esittänyt saadakseen edes jonkinlaista järkevää kommentointia puheenjohtajalta...

Asiakirjat nähnyt
Vieras

#634 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

2011-01-30 17:55:59

#622: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan 

Keneksi minut kuvittelet? Peltoniemiksi vai Fabritiukseksi? Ikävä kertoa sinulle sellainen seikka, että kaikki eivät ole sinun puolellasi... ENKÄ ole kumpaakaan sukunimeä.

 

Nämä paperit on ollut nähtävillä kenellä tahansa ensikodilla, joka osaa ottaa asioista selvän. JOs tässä kirjoittaa joku nimimerkillä sinun päässäsi se kääntyy joksikin tietyksi ihmiseksi. Onko sinusta ihmeellistä, kun käytetään nimimerkkiä. Syykin on selvä. Sinä kostat sen. Nimimerkkiä voin käyttää. Minulla on siihen oikeus, jotta vältyn sinun kostoltasi. Jokainen, joka epäilee, että valehtelen näistä tapahtumista ja papereista saa pyydettäessään kopiot. Kanervo varmasti itse muistaa tekemisensä, joten hänen niitä on naurettava pyytää.

 

 Ei minulla ole mitään mappia. Tietoni olen koonnut eri lähteistä jotka ovat puolueettomia. Aineisto on kerätty AJAN saatossa. Lisäksi kaikissa aineistossani on selkeät nimet ja ajat näkyvillä. Ikävä kertoa, mutta tälläinen käytös ei ole sinulta ensimmäinen kerta. Älä syyttele minua ja uhkaile poliisilla!!!

ONKO SINUN YHDISTYKSESI JOTENKIN SALAINEN? NÄMÄ OVAT TÄYSIN JULKISTA TIETOA. Normaaleihin yhdistyksen vuosikokouksiin pääsee niin jäsenet ja ulkopuolisetkin, Joten sinun vaatimasi ÄÄNEEN luku on julkista tietoa. SINÄ VAADIT SUORASTAAN SITÄ!!

MIETI TÄTÄ JÄLLEEN TARKKAAN ENNEN SEURAAVAA VIESTIÄ.. 

Älä uhkaile. Kokoa älä eroita jäseniä.