Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10993 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

21.04.2013 19:19

#10947: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ai, ihanko totta? Kiitos vastauksestasi. Sanoinko jossain että en kunnioita kuolevan uskoa? Kysehän oli siitä että eräät lahkot Suomessa ovat yrittäneet herättää kuolleita henkiin!! Ja sanoin totuuden joka on että kuolemasta ei tähän elämään palata! Oliko se ehkä joku loukkaus teitä kohtaan??

Tämä on todella mukavaa lukea teidän haukkumistanne työpäivän jälkeen jossa on johdattanut ihmisen kuolemaan! Häpeäisitte!

Vastaukset


Vieras

#10999 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-21 19:58:58

#10993: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Voi ei, en minä sinua tarkoittanut! Minä vastasin sille, joka käski sinun vaihtaa ammattia (jos nyt oikein viestit tulkitsin), sillä minun mielestäni se oli ala-arvoisesti sanottu. Minusta sinä juuri vaikutit siltä, että ymmärrät myös toisin uskovia, ja sinut ottaisin teistä kahdesta mieluummin kuolinvuoteeni viereen. Saattohoitajan tehtävänä ei ole enää uskon asioiden "opetus". Niistä puhutaan, jos kuoleva haluaa, mutta muuten taivaan tai helvetin kysymyksillä ei ketään ahdistella. Itse en siis ole uskovainen, enkä todellakaan tämän adressin kannalla. Toivottavasti luet tämän, etkä jää väärään luuloon. En tavallisesti sano kenellekään pahasti, mutta olen huomannut, että täällä on niin ilkeämielisiä ihmisiä, että teki mieli sanoa takaisin rumasti.
p.

#11001 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-21 20:12:13

#10993: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Varmaan ollut rankka päivä, - mehut on pois tuollaisen jälkeen varmasti.   En loukkaantunut, mutta  eikö olis siunattu asia, jos jollain lailla pääsisit näiden hoitajien kanssa sovintoon, sitten kun itse palaudut, tai sehän on ihan sun asia tietenkin.      Hyviä yöunia ja palautumista päivän raskaista asioista!     Jatketaan huomenna , jos jäi jotain vielä keskeneräiseksi. Ole siunattu!