Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#10999 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

21.04.2013 19:58

#10993: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Voi ei, en minä sinua tarkoittanut! Minä vastasin sille, joka käski sinun vaihtaa ammattia (jos nyt oikein viestit tulkitsin), sillä minun mielestäni se oli ala-arvoisesti sanottu. Minusta sinä juuri vaikutit siltä, että ymmärrät myös toisin uskovia, ja sinut ottaisin teistä kahdesta mieluummin kuolinvuoteeni viereen. Saattohoitajan tehtävänä ei ole enää uskon asioiden "opetus". Niistä puhutaan, jos kuoleva haluaa, mutta muuten taivaan tai helvetin kysymyksillä ei ketään ahdistella. Itse en siis ole uskovainen, enkä todellakaan tämän adressin kannalla. Toivottavasti luet tämän, etkä jää väärään luuloon. En tavallisesti sano kenellekään pahasti, mutta olen huomannut, että täällä on niin ilkeämielisiä ihmisiä, että teki mieli sanoa takaisin rumasti.

Vastaukset


Vieras

#11002 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-21 20:20:33

#10999: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jep..Kiitos..jäin vaan oottelemaan vastauksia (haukkumisia).  Mutta nyt nukkumaan. Yövuoro huomenna mutta ollut pitkä päivä tänään.

Niin, rumastihan täällä tosiaan joskus haluaisi sanoa mutta täytyyhän kaikkia ymmärtääkkin..mutta tuo toisten ihmisten alistaminen ei kyllä ole tasaarvoa... Sori mutta nyt ajatukset ihan solmussa..tarvii unta! Mukavaa iltaa ja yötä sinulle!!