Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jeesuksen oma

#3865 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderin'

28.03.2013 00:36

#3859: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderin'

Ripittäydyn suoraan Jumalalle.  En tarvitse siihen kirkkorakkennusta. Kuten sanoin, minulla on Pyhän Hengen kautta yhteys suoraan elävään Jumalaan. Seurakunnan mukanahan ei taivaaseen mennä. Jokainen ratkaisee nämä asiat tietysti omalla kohdallaan, mihin haluaa kuulua vai kuuluuko mihinkään seurakuntaan.  Itse en kuulu mihinkään seurakuntaan. Mm. Tv 7 on antanut minulle paljon enemmän tietoa muutaman vuoden aikana kuin ev.lut seurakunta koko elämäni aikana, josta erosin.  Minulle seurakunta merkitsee kaikkien tosi uskovien yhteyttä kaikkialla maailmassa ( Kristuksen morsiusseurakunta). Siunausta sinulle - tarkoitin kirjoittamani jutun yleisesti tiedoksi.

Vastaukset


Vieras

#3866 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderi

2013-03-28 00:49:01

#3865: Jeesuksen oma - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderin' 

Siunausta sinulle - tarkoitin kirjoittamani jutun yleisesti tiedoksi.

 

- Kuten myös. Siunausta valitsemallesi tielle. Osaan kuvitella, että se on kivikkoinen, kun yksin aiot taivaltaa sen, mutta voin vain toivoa, että pysyt uskossasi vahvana!
taku

#3868 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderi

2013-03-28 01:20:12

#3865: Jeesuksen oma - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderin'

Kari Mäkisen kirkosta on vaan HAITTAA ei hyötyä jopa Suomen islamilaisesta tai juutalaisesta seurakunnasta saa enemmän kuin tästä kirkosta joka palvoo luotua eikä Luojaa.He tuntevat Jumalan mutteivät Kristusta mutta tämä kirkko ei tunne kumpaakaan