Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

Kohti vastuullisempaa päihdepolitiikkaa

#3301 Allekirjoitanko?

21.12.2011 03:18

Join ensimmäiset kännini 15-vuotiaana, ja kokeilin kannabista ensimmäisen kerran 16-vuotiaana. Uskalsin kokeilla, koska tiesin jo silloin ettei se ole vaarallista. Tänä päivänä olen parikymppinen työssäkäyvä ja veroni maksava yliopisto-opiskelija, ja vaihtanut viikonloppujen ryyppyreissut ja kännissä ördäämisen kokonaan kukan nauttimiseen. Tyypillisenä perjantai-iltana poltetaan kavereiden kanssa paukut, kävellään ulkona, ja mennään sitten jonkun luokse pötköttelemään, syömään ja kuuntelemaan musiikkia. Muita päihteitä en todellakaan aio kokeilla, tupakkaakaan en polta. Liikun säännöllisesti ja kävelen työmatkani (3km). Olen elämääni tyytyväinen, voin hyvin, minulla on tulevaisuudensuunnitelmia. Luulen, että kannabiksen laillistamisen vastustajat suhtautuvat siihen negatiivisesti siksi, että se on heille tuntematon ja demonisoitu. He eivät myöskään näe laillisen ja säännellyn kannabiskaupan tuomia etuja yhteiskunnalle. Avoimin mielin asiaan perehtymällä jokainen voisi ymmärtää, miksi tämä adressi on tehty, ja miksi täällä on näin paljon nimiä. Allekirjoitan ehdottomasti!
Say NO to Schools

22.12.2011 23:49

"Kannabis on myrkky, joka etenkin nuorille aiheuttaa vaikeita, usein pysyviä, psykosomaattisia häiriöitä."

Itse olen kokenut pahoja psykosomaattisia häiriöitä pitkäaikaisen koulukiusaamisen seurauksena ja ollut niiden takia helvetin sekaisin. Koulu on kiellettävä.
--------

23.12.2011 06:18

Miksi helvetissä allekirjoittaisin vetoomuksen huumeiden laillistamisen puolesta? No en miksikään! Kyllä noista kommenteistakin näkee näiden huumehörhöjen älykkyystason..

Vieras

#3304 Re:

23.12.2011 12:26

#3303: -------- -

Lueppas uudestaan... kyllä se niin on että vastustajat höntsää tunteen perässä ilman mitään fakta tietoja...  lähes kaikki kannabiksen laillistajat ovat laittaneet linkkejä tutkimuksiin.... kun taas vastustajat tulee vaan höntsäämään vanhaa kulunutta läppäänsä "siperiaan, niskalaukaus, ....."

vartija

#3305 Otsikko

23.12.2011 16:37

"Miksi helvetissä allekirjoittaisin vetoomuksen huumeiden laillistamisen puolesta? No en miksikään! Kyllä noista kommenteistakin näkee näiden huumehörhöjen älykkyystason.."

Räikeä esimerkki taas kuinka kannabisdiilerit yrittävät epätoivoisesti lobata kieltolakia.

Vieras

23.12.2011 22:58

arpa ratkaisi onko marin poltto laillista vai laitonta.on maailmassa pahempiakin aineita.

Vieras

24.12.2011 02:14

mielummin poltan kannabista kuin tupakkaa..ei siihen kuole!
Antipsykoosi

#3308 Tyhjänpäiväistä puhetta internetissä vol. 2.0

25.12.2011 10:04

Jos ei ole uhria, ei ole rikosta. On typerää ja epäloogista tuomita ihmisiä itsensä (oletetusta) vahingoittamisesta. Sitäpaitsi kuten lukuisat tutkimukset osoittavat, alkoholi ja tupakka tappavat enemmän, aiheuttavat enemmän kuluja ja rikkovat lukuisia perheitä. jos täysi-ikäinen saa laittaa kehoonsa esim. silikonia joka EI lähde kehosta pois, niin miksi ei saisi käyttää kannabista joka ajan kanssa poistuu kehosta. Tälle naurettavalle "huumesodalle" ei ole enään mitään syitä miksi sen pitäisi jatkua, rahaa kuluu mutta mitään ei tapahdu, harmittomat ja rehelliset ihmiset saavat rikollisen leiman ja syrjäytyvät. Tästä pelleilystä hyötyvät enään vain lääkefirmat ( Kannabis laillisena syrjäyttäisi kipulääkkeitä, unilääkkeitä yms.) ja irti huumeista ry ( Joka lietsoo paniikkia jolla rahastaa). Maksan veroni, hoidan hommani joten olen siis ansainnut savut työpäivän päätteeksi.
Metsuri55

#3309 Re: Poikani 20 vuottias polttelee hassista ja on täysin ulkona yhteiskunnasta ja sen velvoitteista.

27.12.2011 18:20

Vieras

#3310 Re: Re: Poikani 20 vuottias polttelee hassista ja on täysin ulkona yhteiskunnasta ja sen velvoitteis

28.12.2011 10:38

#3309: Metsuri55 - Re: Poikani 20 vuottias polttelee hassista ja on täysin ulkona yhteiskunnasta ja sen velvoitteista.

käske poikas ryhdistäytyä....  Ei se hampun vika ole että  se on ulkona yhteiskunnasta.

Ihmisellä on omassa päässään vikaa jos päättää alkaa päihteilemään ja jättää elämän perus asiat toiselle sijalle.

Vieras

28.12.2011 18:16

Suuri rahasampo siirtyisi salakuljettajilta sekä rikollisjärjestöiltä valtiolle.

Myyntiä voitaisiin valvoa, alaikäisten olisi vaikeampi hankkia kannabista.

Poliisilta vapautuisi suuri määrä voimavaroja oikeiden rikosten tutkintaan.

Yhtenä tärkeimmistä lääkekäyttöä puolustavista tekijöistä voi mainita vahvojen kipulääkkeiden käytön väheneminen kuten opiaattien kipulääketeollisuudessa.

Kouluihin uudensukupolven opetus ja huumevalistus. Eli alkoholi ja tupakka kuuluisi myös siihen kategoriaan jos kannabis luokitellaan (huumaus"aineeksi"). Kouluissa huume valistus on tosi väärinkerrottua ja liioiteltua.

En todellakaan ole huumeitten puolesta vaan jyrkästi vastaan, mutta en luokittele Kannabista Samaan kategoriaan millään tavalla vahvojen huumausaineitten kanssa. Kannabiksen, hallussapidosta, kasvattamisesta, käyttämisestä ei tulisi rangaista, koska siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa. Laillistamisesta olisi myös todella paljon enemmän hyötyä kuin haittaa.
Elämäntuhlausta

#3312 pask*valinta

29.12.2011 20:17

joku kannabis turhia päihteet pilaatte elämänne pask*päät hommatkaa parempaa tekemistä. alottakaa parkour ja liikunta niin tajuatte kuinka pellejä te gangstat olette. säälittää

Vieras

#3313 Re: Allekirjoitanko?

29.12.2011 20:18

#3301: Kohti vastuullisempaa päihdepolitiikkaa - Allekirjoitanko?

onko kannabiksen poltto sen arvoista? voithan pärjätä ilmankin. Liiku enemmän ei tule houkutuksia moiseen

Vieras

#3314 Re: pask*valinta

29.12.2011 22:20

#3312: Elämäntuhlausta - pask*valinta

Minä ainakin liikun töissä (teen pihojen kivetyksiä)  ihan tarpeeks enempää en jaksaiskaa... talvella tulee aika paljon hiihdettyä.

En minä ole huomannut liikunnan jälkeen mitään että miksi kannabis olisi huonoa... päinvastoin olen huomannut että se on mukava asia...

Kohti vastuullisempaa päihdepolitiikkaa

#3315 Re: Re: Allekirjoitanko?

29.12.2011 23:32

#3313: - Re: Allekirjoitanko?

Kyllä on sen arvoista, ja totta kai voin pärjätä ilmankin, selvinpäinhän se arki aina kuluu. Mutta onko kokonaan ilman oleminenkaan sen arvoista? Sillä polttamisen koen yhtä lailla mukavaksi kuin vaikkapa sen liikunnankin, ja kun pitää itsestään huolta voi välillä vähän "herkutellakin", varsinkin kun hyöty-haittasuhde on näin hyvä, enkä vahingoita sillä ketään. Elämä on valintojen maailma, mutta ei sitä ole pakko liian tiukkapipoisestikaan elää. Itseäänkin pitää saada välillä hemmotella.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.12.2011 23:41

Vieras

30.12.2011 11:51

"onko kannabiksen poltto sen arvoista? voithan pärjätä ilmankin. Liiku enemmän ei tule houkutuksia moiseen"

On ihmisen henkilökohtainen valinta, mihin arvojärjestykseen asettaa valintansa. Kuten hyvin tiedät, valtaosa suomalaisista käyttää kovaa(siis todellakin jo kertaluokkaa kovempaa kuin kannabis) huumetta eli alkoholia säännöllisesti. Se kertoo siitä, että ihmiset yksinkertaisesti haluavat päihtyä aineella tai toisella.
Toisekseen, sinä et ole kenenkään tuomari. Itse annan lähes koko elämäni rakastamalleni urheilujajille. Silti en välttämättä ole sitä mieltä, että se on kovin viisasta. Itseasiassa siinä ei ole mitään järkeä, mutta miksi pitäisikään. Uskon jopa että tämä harrastus on haitallisempaa kuin satunnainen pilven pössyttely. But that's the way I like it.
Rebellion in dreamland

#3318 Elämää, ilman selityksiä

31.12.2011 18:36

Hienoa että on tälläinen adressi saatu aikaan, mahtaakohan sieltä ministeriöstä olla tullut jo vastausta tähän...

ihan ensimmäisenä,

Miksi on kannabis apteekkeja, jos kerran se on vaarallista ja myrkyllistä...?
apteekeilla on satoja tuhansia asiakkaita...

Miksi alankomaissa ei ole kaikki kuolleita jos kerran se aiheuttaa skitsofreniaa???

Miksi suomessa ei KOSKAAN ole hakattu/tapettu/kuollut ketään, PELKÄSTÄÄN kannabiksen vaikutuksen alaisena???

Miksi alkoholi, joka tutkitusti tappaa satoja tuhansia vuodessa, kuluttaa miljoonia rahaa sen hoitoon, tarvitsee olla laillista?

Miksi tupakka, johon valtio käyttää 25-30% enemmän rahaa terveydenhuoltoon, kuin se saa tupakasta tuloa...

miksi ei suomessa voisi laillistaa edes 5 kannabis kuppilaa joista tulisi n.60-150miljoonaa tuloa vuodessa valtion kassaan... ilman alkoholin ja tupakan tuomia miljardien miinuksia, veron nousuja, pahoinpitelyjä, kuolemia, sairauksia, työkyvyttömyyttä, alhaista eläkeikää,

tunnen 3 tapausta lähi piiristä, jotka ovat joutuneet alkoholin vuoksi ahdinkoon...

Yksi hakkasi vaimon ja lapset... syö mielialalääkkeitä, rauhoittavia ja niiden sivuvaikutuksia caastaan vielä joitain pillereitä... en tiedä mitä...

toinen joi talonsa, autonsa ja perheensä... ei se mitään... Valtio elättää... tai siis ei valtio vaan sinä ja minä!!!

3 hyppäsi parvekkeeltä... eikös ole hienoa! eikun ALKOON!

ja kun taas otan nuo 3 muuta kaveria tuosta jotka käyttää kannabista, hoitavat työnsä, kasvattavat lapsensa, kellään ei ole ongelmia, ainoa ongelma on teidän muiden tyhmyys, tässä muutenkin politiikan pilaamassa maassa...

ja minä itse joka on
14v sitten kokeillut, ja nyt silloin tällöin sauhuttelija, työssä käyvä, urheilua harrastava yksilö, nautin luonnosta, lenkkeilen koiran kanssa n.6-24km lenkkejä, 3 kertaa viikossa eikä elämää haittaa stressi, murhe ja kurjuus...

nähnyt kaiken alkoholin tuoman kurjuuden pettämisestä, kuolemaan, joten turhaan murjotatte kannabiksen haitoista... sillä on tutkitusti hyviä puolia, parantaa syöpä PYSYVÄSTI, auttaa kipulääke potilaitten vieroitusta pois siitä lääke helvetistä...

ihmisen elimistö sisältää kannabinoideja... ihmisen aivot tuottaa kannabinoideja, onko ihminen siis itselleen vaarallinen, hui kauheeta... Äidin maito sisältää kannabinoideja, se antaa lapsillemme halun syödä, kasvaa isoiksi ja jatkaa meidän keskusteluja tai nauraa niille aikanaan piippu kädessä tai muffinseja syödessä,

jotkut tietysti kuningas alkoholin alaisena, mut heikkoja ne jotka kunkkuja kumartaa,

pitäkää Kannabistit liekki loistossa ja sytyttäkää uusia, loistokkaita valkeita, elämänne eri vaiheissa.

eri mielisyydet voi hoitaa puhumalla, ei haukkumalla, ei ampumalla tai vahingoittamalla,
on vain yksi tärkeä niin sanotusti laki, jota täysin noudatan ja se on
Tee itse mitä haluat, kunhan et vahingoita teoillasi itseäsi ja muita.

Vieras

#3319 Re: kasvatus trolololol free smoke marijuana

01.01.2012 01:17

Vieras

#3320 minä olen muna

01.01.2012 01:21

sain niin jäätävän psykoosin pääälle tosta että keitin itseni luullessani että olen muna . t. munan henki hemuli

Vieras

01.01.2012 01:22

loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllll rooooooofllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Vieras

01.01.2012 01:23

ll
,
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
oo0o
oo
oo

o

o
o

ooo
o

oo

o
o

ooooooooooo

oooooooo
tietämätönherra

#3323 KERTOKAAHAN.

02.01.2012 02:05

Onko tämä asia missä vaiheessa? onko mahdollista oikeasti laillistaa kannabista suomessa? Eli mitä ihmisten pitäisi tehdä että se laillistettaisiin?
Haluaisin todella tietää että olenko jo vanhainkodissa jos/kun sitä saa laillisesti.

PS. ehdottomasti lailliseksi! :)

Vieras

02.01.2012 13:43

Tässsä vika jaakko mäen kommentti:

Jaakko Mäki
Vieras
#2913 Re: Olisiko aika pistää taas nimiä eteen päin.
11.04.2011 19:24

#2904: Tänään jo - Olisiko aika pistää taas nimiä eteen päin.

Printattuna on komeassa kansiossa nimilista viime marraskuuhun asti, tuossa pöydällä se on jo hetken aikaa ollut. En jaksa enää lähetellä sitä pyytämättä kun eka hävis kuin moolokin kitaan ja kirjattu tuli bumerangina takas.

Infotkaa ihmeessä jos joku sen suostuu vastaanottamaan. Olen itse ollut jo pitkään sitä mieltä ettei tämä asia hoidu mihinkään pyytämällä. Radikaalimarssi on taas vappupäivänä, tulkaa sinne barrikadeille.

Jos haluatte saada jotain aikaan niin teidän on lopetettava pelkääminen, niin kauan kuin kaikki ns. vertailunormaalit pilvenpolttajat jumittaa vapisten komeronsa nurkassa tulee kansan silmissä elämään kuva vaarallisesta hassiksen piikittäjästä.

Enemmän nimiä adressiin ni kyllä se siitä... paitsi et nyt on otettu pahaa takapakkia muiden päihteiden kanssa esim. suomi on eka maa joka on säätänyt lain tupakoinnin lopettamiseksi.

Jos kaikki hampun pössyttelijät jaksais tänne nimensä laittaa ni varmasti menis eteenpäin...
Karvasoppa
Vieras

04.01.2012 22:41

Tahtois vaan kokeilla, mutta viitti sen takii vankilaan joutaa... Kannabis lailliseksi ja tupakka kieltoon (olisi vaihtokauppa nääs)!!!