Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

#9276 Re: Re: synnin palkka

12.04.2013 18:57

#9274: - Re: synnin palkka 

Tarkoitatko tallaista: 1. Puhu homoudesta äänekkäästi ja niin usein kuin mahdollista 2. Esitä homot uhreina, ei aggressiivisina hyökkääjinä 3. Anna myötämielisille perusteita 4. Esitä homot hyvinä 5. Esitä vastustajat pahoina 6. Rahoita kampanjaa

Vieras

12.04.2013 18:58

Siis te uskovaiset siis tajuatte minut kuolleena! Siis mikä tämä rakastava ja hyväksyvä kristillinen uskonto on??? EI yhtään kummallisempi kuin Islam joka kieltää homot..tai siis fundamentalisti islamilaiset ..ei tavallinen Islam. Joo..ruvetkaa nyt siellä huutamaan mutta kuka teistä on keskustellut Islamilais uskovaisen kanssa??? Eipä kukaan. Ja samoin vain sanoa saman myös kristinuskon kanssa..olen keskustellut monen papin kanssa jotka hyväksyvät minut! Vain Suomi ja mikä tämä Seol vai mikä nyt onkin joka tämän adressin on kyhännyt. Olkaa tuomitkaa. Tuomiopäivä tulee teillekkin!
veryxyl

#9278 Jos haluat pelastua tänään...

12.04.2013 18:59

Katso tämä video loppuun saakka. Musiikkikin on hyvää.

http://www.youtube.com/watch?v=b7hdJXaA6Gw

Vieras

#9279 Re: Re: Re: synnin palkka

12.04.2013 19:00

#9276: - Re: Re: synnin palkka 

Ei kun se oli tämä GUIDE lehden homoaktivistien ohje: "Syyllistä Raamattua uskovia"

Vieras

#9280 Re: Re: Re: synnin palkka

12.04.2013 19:03

#9276: - Re: Re: synnin palkka

Ai niin tämä vai? Äläkä rupea nipottamaan Jehovista ..samaa sakkia kuin tekin!

Näin kristityt peittävät veritekonsa jälkiä ja tuputtavat uskontoaan muille. Otettu Vartiotorni-lehdestä No: 1984/5.

1. Jaetaan hyväntekeväisyyttä ja toistetaan ihmisten syntisyyttä. Perinteinen aivopesun keino.

2. Jaetaan/luvataan pääsyä taivaaseen kuoleman jälkeen. Asiassa jätetään tarkoituksella pois tieteellinen fakta että kuoleman jälkeen ei ole elämää.

3. Kristillisissä historiankirjoituksissa jätetään erittäin vähälle huomiolle/huomiotta se fakta, että ristiretkien aikana tapettiin enemmän ihmisiä kuin toisessa maailmansodassa suhteessa sen ajan väkilukuun."

4. Julistetaan kaikki eri mielipiteen omaavat syntisiksi ja sairaiksi.

5. Istutetaan ihmisten mieleen ajatus mielikuvitusolennosta joka ohjaa koko planeettaa. Tämän avulla heikkomielisimpiä voidaan manipuloida vihamielisiksi pappien ja katusaarnaajien luomilla mielikuvilla toisinajattelijoita vastaan.

6. Kaiken tieteellisen faktan voi kumota vain sanomalla "Jumala vain testaa uskoasi."

7. Hoetaan kaikkia toisinajattelijoita sairaiksi ja mielenvikaisiksi, jotta näiden henkinen voima murentuisi.

8. Ei puhuta noitavainoista julkisesti. Se on huonoa PR:ää kirkolle.

9. Jos kirkon vastustajissa ilmenee mielenvikaisia, leimataan koko joukko sellaisiksi. Jos kirkon riveissä ilmenee mielenvikaisuutta, haudataan asia eikä puhuta siitä enää koskaan.

10. Poimitaan Raamatusta vain ne osat, jotka sopivat tarkoituksiimme kyseisessä tilanteessa, jätetään muu kirja ja sen käskyt huomiotta."

Ja kappas, aika virallisen näköinen kristillisdemareiden puoluelinjaus vuodelta 1984.

Vieras

#9281 Re:

12.04.2013 19:03

#9277: -  

"Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut. "

Vieras

#9282 Re: Re: Re: Re: synnin palkka

12.04.2013 19:05

#9280: - Re: Re: Re: synnin palkka 

Jehovan todistajat eivät ole kristittyjä. Heidän Raamattunsa on muutettu, kuten homojenkin raamattu.

Vieras

#9283 Re:

12.04.2013 19:07

>>>Siis te uskovaiset siis tajuatte minut kuolleena!<<< Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

Vieras

12.04.2013 19:07

Okei..lähdenpä tästä kuolemaan..olkaa onnellisia! Yksi vähemmän!

Vieras

#9285 Re:

12.04.2013 19:10

>>> Ja samoin vain sanoa saman myös kristinuskon kanssa..olen keskustellut monen papin kanssa jotka hyväksyvät minut! <<< Minäkin hyväksyn sinut, mutta en voi hyväksyä tekoja jota puolustat. Jeesus rakastaa sinua, mutta ei halua sinun tuhoavan itseäsi!

Vieras

#9286 Re:

12.04.2013 19:11

#9284: -  

Valitse elämä - valitse Jeesus!
Pekkos Bill

#9287 Haistakaa nyt jo v*ttu!

12.04.2013 19:11

Raamatun sana ei ole absoluuttinen totuus. Ken tietää Jumalan ja yksisarvisten olemassaolosta, mutta niiden sanoihin ei tule perustaa koko suomalaista modernia yhteiskuntaa, Lucifer sentään. Uskonnon negatiivinen vaikutus on tuttua monille, ja elämme sentään vuodessa 2013. Vähän voisi availla niitä silmiä ja jättää ne valtavirran opettamat oikeistokeskustakapitalistiset junttimielipiteet. Suurin osa homoista ja lesboista ei edes juuri erottaudu massasta, vaan he koittavat elää tavallista elämää. Teidän mielipiteenne tai heidän suuntautumisensa ei vähennä heidän ihmisarvoaan. Homofobeillahan on tunnetusti sitäpaitsi eniten luurankoja kaapissa.

Sitäpaitsi homot saavat muutenkin täyden tukeni, pienentävät kilpailua perjantai-iltaisin baarin parhaista kimuleista ja rajoittavat ylikansoitetun maapallon tuhoamista olemalla tekemättä lisää huutavia kakaroita, joista kasvaisi todennäköisesti kunnon kurittomia jonneja kasvattajista huolimatta.

Usein tosin on niin, että homot ja lesbot käyttäytyvät paljon paremmin kuin suomalainen, tapakristillinen valkoroska; joka perjantai juomaan viinaa ja kaljaa, lauantaisin katselemaan Putousta.

Vieras

#9288 Re: Haistakaa nyt jo v*ttu!

12.04.2013 19:15

#9287: Pekkos Bill - Haistakaa nyt jo v*ttu! 

Uskovatkaan ei kilpaile baarin parhaista gimuleista :-)

Vieras

#9289 Re: Re: Haistakaa nyt jo v*ttu!

12.04.2013 19:16

#9288: - Re: Haistakaa nyt jo v*ttu! 

Siinäpä syy miksi Bill tukee uskoviakin? eiks je? :-)

Vieras

12.04.2013 19:19

" ...joka USKOO minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."
veryxyl

#9291 Synnistä...

12.04.2013 19:20

Minä, uskova ihminen teen myös syntiä.
Eroni ei uskovaan on se, että Pyhä Henki minussa muistuttaa siitä, että nyt ei mennyt ihan oikein.
Nöyrästi pyydän Jeesukselta anteeksi ja uskon saaneeni anteeksi.
Toki pyrin siihen, että välttäisin synninteon, mutta ei me uskovatkaan siihen aina pystytä, siksi tarvitsemme uudelleen ja uudelleen Jeesuksen anteeksiantoa ja lyhyitä tilivälejä.

Ehtoollisen merkityksestä voisi joku osaavampi kertoa.
Pekkos Bill

#9292 Re: Re: Re: Haistakaa nyt jo v*ttu!

12.04.2013 19:24

#9289: - Re: Re: Haistakaa nyt jo v*ttu!

":D"

En tiedä mikä pointtisi on, mutta itsehän en estäisi homoseksuaalien avioliittoa vain sen perusteella että jossain kirjassa lukee niin.

Vanhusten hakkaus ja raiskaus voitaisiin sen sijaan sallia, nauttiihan Kellopeliappelsiini-kirjan/elokuvan Alex niistä paljon. Alex on profeetta, joka aivopestiin menettäen viisaat opetuksensa. Alex on tie, totuus ja elämä. Hänen sanojaan on kaikkien seurattava, koska minä sanon niin.

Tulenkin loppuelämäni levittämään profeetan sanaa, vaikka ympärilläni onkin seksiä, nautintoa, ystävällisiä ja lämpimiä ihmisiä sekä muuta kaikkea kivaa joka kutsuu nauttimaan elämästä täysillä ilman painolasteja.

näin

#9293 Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoinen avioliitto.

12.04.2013 19:28

Sitä kannatetaan. Sukupuolineutraalia avioliittoa ei ole olemassakaan.

Vieras

#9294 Ehtoolisesta

12.04.2013 19:32

#9291: veryxyl - Synnistä... 

Maailmassa kulkiessaan uskovan jalat likaantuvat vaikka hän kuinka yrittäsi pysyä puhtaana. Sitä varten ehtoollisen viettoon liittyy myös jakojen pesu, jossa tunnustetaan synnit jalkojen pesijälle joka rukoilee hänen puolestaan syntien anteeksisaamiseksi. " joka syntinsä tunnustaa ja ne hylkää" Jostakin syystä kaikki eivät tulleet kuitenkaan puhtaiksi. Joukossa oli eräs jonka sydämen asenne oli väärä. Hän suunnitteli Jeesuksen pettämistä. Hän hirttäytyi puuhun. Tämä opetuslapsi teki tahallista syntiä kapinoidessaan mestarinsa tahtoa vastaan. Joh 13:9-17 Simon Pietari sanoi hänelle: "Herra, älä pese ainoastaan minun jalkojani, vaan myös kädet ja pää." Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki." Sillä hän tiesi kavaltajansa; sentähden hän sanoi: "Ette kaikki ole puhtaat." Kun hän siis oli pessyt heidän jalkansa ja ottanut vaippansa ja taas asettunut aterialle, sanoi hän heille: "Ymmärrättekö, mitä minä olen teille tehnyt? Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen. Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin VELVOLLISET pesemään toistenne jalat. Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös TE NIIN TEKISITTE, kuin minä olen teille tehnyt. Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei ole palvelija herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi. Jos te tämän tiedätte, niin olette autuaat, jos te sen teette.

Vieras

12.04.2013 19:33

Jumala ei salli samaa sukupuolta olevien liittoa. Raamatun mukaan Jumala loi miehen ja loi myös naisen puolisoksi miehelle. Raamattu ei tunne homo, eikä lesbo-liittoja. Jumalan sanassa, on kauhistus, jos mies yhtyy mieheen tai nainen naiseen.

Vieras

#9296 Re: Ehtoolisesta

12.04.2013 19:36

#9294: - Ehtoolisesta 

"Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
PUOLISOTKIN MUKAAN ALLEKIRJOITTAMAAN

12.04.2013 19:38

Haastetaan edelleen adressin allekirjoitukseen mukaan myös puolisot. Toki muutakin perhekuntaa kun täyttävät nuo ikäehdot (väh.16v)ja sen etteivät ole vielä allekirjoitusta jättäneet.

Asia on tärkeä ja sen eteen kannattaa kyllä tehdä töitäkin:)
Thelma <3

#9298 Kertokaa eteenpäin adressista

12.04.2013 19:40

Haastetaan ihmisiä, ystäviä, työkavereita ja sukulaisia mukaan. Jos jollakin ei ole sähköpostia tai tietokonetta, saatte hänen luvallaan vahvistaa allekirjoituksen omasta sähköpostistanne! On kysytty lupa! Laitetaan tämä keräys nousuun! Erityisesti haastan aviopareja!

Vieras

#9299 Re: Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoinen avioliitto.

#9293: näin - Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoinen avioliitto.

Sen takia sukupuolineutraali onkin se laki eikä liitto.

Vieras

#9300 Re: Ehtoolisesta

#9294: - Ehtoolisesta 

"Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt." "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."