Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

12.04.2013 18:58

Siis te uskovaiset siis tajuatte minut kuolleena! Siis mikä tämä rakastava ja hyväksyvä kristillinen uskonto on??? EI yhtään kummallisempi kuin Islam joka kieltää homot..tai siis fundamentalisti islamilaiset ..ei tavallinen Islam. Joo..ruvetkaa nyt siellä huutamaan mutta kuka teistä on keskustellut Islamilais uskovaisen kanssa??? Eipä kukaan. Ja samoin vain sanoa saman myös kristinuskon kanssa..olen keskustellut monen papin kanssa jotka hyväksyvät minut! Vain Suomi ja mikä tämä Seol vai mikä nyt onkin joka tämän adressin on kyhännyt. Olkaa tuomitkaa. Tuomiopäivä tulee teillekkin!

Vastaukset

Vieras

#9281 Re:

2013-04-12 19:03:56

#9277: -  

"Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut. "

Vieras

#9283 Re:

2013-04-12 19:07:42

>>>Siis te uskovaiset siis tajuatte minut kuolleena!<<< Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

Vieras

#9285 Re:

2013-04-12 19:10:54

>>> Ja samoin vain sanoa saman myös kristinuskon kanssa..olen keskustellut monen papin kanssa jotka hyväksyvät minut! <<< Minäkin hyväksyn sinut, mutta en voi hyväksyä tekoja jota puolustat. Jeesus rakastaa sinua, mutta ei halua sinun tuhoavan itseäsi!