Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 12:46


Meidät nähdään koko ajan

#38852 Re: Efesolaiskirjeen inspiroimaa innostusta nuorten parissa

16.07.2014 13:04

#38851: - Efesolaiskirjeen inspiroimaa innostusta nuorten parissa

Pyydän itsesi takia, älä enää pilkkaa Jumalaa ja uskovia näillä törkyviesteillä. Me kaikki, sinä mukaanlukien, olemme kerran tuomiolla kaiken näkevän Jumalan edessä.

 

 

 

 

 

 

 


Vieras

#38853 Re: Re: Homoseksuaalisuuden harjoittamisen kauhistus

16.07.2014 13:10

#38839: Pink Butterfly - Re: Homoseksuaalisuuden harjoittamisen kauhistus

"Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!" (Ilmestyskirja 22:11-14)


Vieras

#38854

16.07.2014 13:55

”Jumala ei ainoastaan ole täydellinen, vaan hänen olemuksestaan määräytyy, mikä on täydellistä, oikeaa ja puhdasta Jumala
itse on ihmiskunnan moraalinen absoluutti. Toisin sanoen hänen persoonansa ja hänen tahtonsa ovat ihmiskunnan laki.

Meille hänet ja hänen tahtonsa on ilmoitettu Raamatussa. Niin kuin hän on muuttumaton, niin pysyy myös hänen tahtonsa muuttumattomana sukupolvesta toiseen, ja vielä senkin jälkeen, kun taivas ja maa ovat kadonneet. Se on sama kaikille ihmisille kaikkina aikoina, sillä ihminenkään ei ole muuttunut; vain kulttuurit vaihtuvat.

Jumalan tahdon rikkojat, Jumalaa vastaan kapinoivat ihmiset ? joita me kaikki olemme ? vastaavat hänen edessään hänen sanansa noudattamisesta joko tässä elämässä tai kuoleman jälkeen.

Jeesus sanoo Johanneksen evankeliumin luvussa 12: ’48. Joka halveksii minua eikä ota vastaan sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, minkä olen puhunut, on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä. 49. Enhän minä ole puhunut itsestäni, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse määrännyt, mitä minun on sanottava ja mitä puhuttava.’ ”

http://www.liisijokiranta.fi/avaimiaosio/ohjradiossa_29.htm

Jeesus on tie, totuus ja elämä

#38855

16.07.2014 14:18

Kumpa ihmiset tietäisivät ja ymmärtäisivät tuon, että meitä tarkkaillaan koko ajan. Ajatuksemme (syvimmätkin), sanamme ja tekomme rekisteröidään kaikki muistiin. Koko elämämme on alastonta Jumalan edessä. Kaikki tapahtuu kuin kirkkaassa päivänvalossa.Jumala näkee kaiken. Hänelle ei mikään ole salattua. Kaikesta meidän on tehtävä Hänelle tuomiopäivänä tili.
Pink Butterfly

#38856 Re: Re: Re: Homoseksuaalisuuden harjoittamisen kauhistus

16.07.2014 14:46

#38853: - Re: Re: Homoseksuaalisuuden harjoittamisen kauhistus

Pese tosiaan vaatteesi jos ova päässet jo likaisiksi,se on ihan hyvän ohje tuo.Ja pyhity ihan rauhassa vaan-vaikka sitten ´ylipyhäksi pyhimysylimykseksi" tai pylväspyhimykseksi.

Eiköhän noita luumuja ja omenia muuten kypsy tänä vuonna ihan oman pihan puissakin ja kavereilta on luvassa vielä lisääkin kotiviinin tarpeiksi,joten kiitos vaan tuosta omenansy(ö)ntitarjouksesta mutta ei taida nyt tarvita enää...

Eikä me nyt oteta mitään uusia ilmestyneitä kirjojakaan,tässä on ihan tarpeeksi omaakin lukemista kesän varalle.Kiitos vaan siitäkin,mutta...: ei nyt

.Eikä me oteta myöskään mitään edullisten kaupunkilomien tarjousmatkoja johonkin keskiajan linnoituskaupunkien kaupunginporteille keski-Eurooppaan(.... lähin paikka ja aika jolloin on ollut jotain sellaista ,kuin ´kaupunginportti´)

Ei taida siis  olla ihan äskettäin  ilmestynyt tuo sinun kirjasi,jos se kerran  tuollaisia tietoja urbaanista suunnittelusta antaa.

Kyllä ne kuule taitavat olla ne sen ajan kaupungit portteineen jo hävinneet kokonaan  muualta, kuin jostain erikseen museoiduista kaupunkikeskustoissa ehkä,ja niitä on Euroopassakaan  enää vähän.

Me taidamme nyt kuule tänä kesänä viihtyä ihan täällä  omassa puutarhassamme,oman ´elämänvirtamme´ varrella-joskus ehkä lippaa tai uistinta sillä heittäen...


Vieras

#38857

16.07.2014 15:28

Jumala on tarkoittanut avioliiton miehelle ja naiselle.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 15:37


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 15:39


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 15:42


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 15:57


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 16:11


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 16:21


Logos (Sana) on informaation lähde

#38865 Re: Re: Re: Efesolaiskirjeen inspiroimaa innostusta nuorten parissa

16.07.2014 16:30

#38862: - Re: Re: Efesolaiskirjeen inspiroimaa innostusta nuorten parissa

Katson itselläni olevan edellytyksiä järkipuheisiin, kuulun International High IQ Society-järjestöön kuin myös TOPS-järjestöön. Ilmeisesti sinun mielestäsi ateistinen puhe=järkipuhe, kun taas puhe Jumalasta=satuja.

Mutta kun asia ei ole näin yksioikoinen, monet historian tiedemiehistä olivat kristittyjä, kuten Newton,Pastour, Maxwell,etc. Millä selität tämän ?

 

 

 

Pink Butterfly

#38866 Re: Re: Efesolaiskirjeen inspiroimaa innostusta nuorten parissa

16.07.2014 16:36

#38852: Meidät nähdään koko ajan - Re: Efesolaiskirjeen inspiroimaa innostusta nuorten parissa

Pyytäisitpä sitä "homohiv"-hokijaa lopettamaan viestiensä toistelun tällä palstalla, niin siinä olisi asiaa.

NE jos mitkä,  ovat niitä äärimmäisiä törkyviestejä täällä,mutta eivät  ne kai teitä ja teidän uskovaisia mieliänne häiritse ollenkaan ,kun ne leimaavat vain meitä ja halveksivat vain meidän ihmisarvoamme.

Päinvastoin hyvinhän  ne aina ovat tuntuneet sopivan tänne  teidän raamatunlausekommenttienne ´välipalaksi meille  suunnatusti.´

 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 16:46



Vieras

#38868 Re: Re: Re: Re: Efesolaiskirjeen inspiroimaa innostusta nuorten parissa

16.07.2014 17:03

#38865: Logos (Sana) on informaation lähde - Re: Re: Re: Efesolaiskirjeen inspiroimaa innostusta nuorten parissa

Ihan vain tiedoksi; Monille tiedemiehille kristillinen oppi ja tieteellisen työn tuottamat tulokset aiheuttivat suren ristiriidan, joita he kuitenkin kristillisyyteen kasvatettuina yrittivät pitää toisiinsa nähden tasapainossa. Newtonin ajatukset eivät tämän päivän näkökulmasta uhmanneet kristillistä uskonoppia, mutta esim. teologisen koulutuksen saanut Darwin joutui löytöjensä kanssa selkeään ristiriitaan Raaamatun oppien kanssa eliökunnan synnystä.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 17:12



Vieras

#38870 Re: Jumala tahtoo ja minä uskon

16.07.2014 17:13

#38860: - Jumala tahtoo

Muuttumaton Jumala ei tule koskaan muuttamaan asennettaan syntiin. Tässä kohden täytyy todeta, että kaikki ihmiset olemme Raamatunkin mukaan syntisiä. Tämän vuoksi tarvitsemme Jumalan edessä sovittajan ja Jeesus on tämä sovittaja. Tarvitsen siis Jeesusta, joka on sovittanut syntimme. Hän on jo tehnyt työn puolestamme ja minun osakseni jää ottaa vastaan tuo sovitus ja Jeesus, siis käytännössä tarkoittaa, että tulee esim. luopua ylpeydestä ja nöyrtyä, pyytää anteeksi pahoja tekojamme Jumalalta ja saada näin anteeksi. Jumala armossaan rakastaa meitä jokaista ja olisi hyvä meidänkin rakastaa Häntä.

Jumala ei koskaan hävitä luomaansa ihmistä, Hän on luonut meidät kaikki ja äidin kohdusta olemme sitten syntyneet. Kaikkivaltias on Kaikkivaltias, vaikka Hän on tilapäisesti luopunut siitä ihmisen vapaan tahdon verran. Ihmisen vapaasta tahdosta vielä sen verran, että kun ihminen lankesi (syntiinlankeemus) omasta halustaan ja omasta vapaasta tahdostaan, ihminen menetti, sekä yhteyden Jumalaan, jossa yhteydessä hän oli elänyt, että tämän alkuvanhurskauden ja myös aidon tahtonsa vapauden! Niin että ihmisen olemistodellisuutensa on kaikinpuolin synnin koskettamaa.

On joskus kirjoitettu ja sanottu, että ihminen langetessaan menetti yhteyden Jumalaan, mutta lankeemuksen ikävänä seurauksena on esim. se, että ihmiselle jäi riippuvuus Jumalasta jäljelle. Se sitten näkyy tavalla tai toisella. Tästä riippuvuusasiasta en tiedä oikeastaan enempää kuin että näin on aikoinaan joku kirjoittanut jossakin kirjassa.

 

 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 17:16


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 17:21


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 17:23


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 17:30


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.07.2014 17:41