Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

koeranleoka

#35501 Re: Re: Re: Suvivirsi?

30.05.2014 04:48

#35500: - Re: Re: Suvivirsi?

Homoloehin piikkiinkö tuas pannaan???? Isä-Ukko pahalla peällä!!!! Jooluna vesjkelit, ee peässy hiihtämmään koko talavena.. piäsiäenen ja vappu mänj värjötellessä..tookokuussa lunta räntee rakkeita ja pakkasta... lakkiaesissa istuttaan turkissa ja pipo peässä......Heretkee voohkoomasta!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kuritusta tulloo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vieras

#35502 Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

30.05.2014 05:09

http://www.eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/cache.png...

Vieras

30.05.2014 05:21

Päivän Sana

Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.

Hepr. 12:14 (KR33/38)
http://raamattu.uskonkirjat.net/daily.html

Vieras

#35505 Re: Parhaatkin "pyrkijät"...

30.05.2014 06:54

#35503: -

..taas yksi todellisuudenvastainen tekopyhäilylause....

Vieras

#35506 Re: Re: Suvivirsi?

30.05.2014 07:13

#35499: Regulator - Re: Suvivirsi?

No siitähän tulis hyvä sade-versio,  laita koko säkeistö saman tien.

Tässä on yksi hyvä versio suvarista sekä kuvan että äänen puolesta.  Oikein perus-suvari:https://www.youtube.com/watch?v=ZPUrdCpec2g

Regulator

#35507 Re: Re: Re: Suvivirsi?

30.05.2014 08:02

#35506: - Re: Re: Suvivirsi?

,,,,on pilvet harmaat yllä , ja luonto vesittyy, ei ulos tee nyt mieli:  kas´siinä on se syy... ( käviskö vaikka näin?)

Vieras

#35508 Re: Re: Parhaatkin "pyrkijät"...

30.05.2014 15:35

#35505: - Re: Parhaatkin "pyrkijät"...

Lyhyen kommentin laitan liittyen "Parhaatkin pyrkijät" -otsikkoon. Niinkus ehkä tiedätkin, ei me niin hyviä olla. Jumala on hyvä ja me ollaan Häneen verrattuna korkeintaan juoksupoikia ja -tyttöjä ja tuossakin tuli jo liian ylös nostetuksi meikäläistäkin. Hengellisissä asioissa ei menekään 'parhaat päältä' -systeemillä.

Mitä tulee tuohon lauseeseen "taas yksi todellisuudenvastainen tekopyhäilylause...." tutkin äsken Saarisalon Raamatun Sanakirjaa aiheesta pyhitys, jossa viitattiin kohtiin Pyhä ja Pyhä Henki, kirjoitusta oli niin paljon, ettei siitä tässä. Rajoitan vain yhteen Saarisalon yleiseen toteamukseen: "Uskova näkee maailman toisenlaisena kuin uskomaton". Sille on kyllä omat perustelunsa, joita on tälläkin palstalla käsitelty.

Sinulle todellisuudenvastainen tekopyhäilylause, minulle todellinen ja pysyvä.

Vieras

#35509 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pyhityksestä

30.05.2014 15:54

Vieras

#35510 Re: Re: Re: Re: KRISTUS ON LOUKKAUSKIVI JA KOMPASTUKSEN KALLIO

30.05.2014 16:04

Vieras

#35511 Re: KRISTUS ON LOUKKAUSKIVI JA KOMPASTUKSEN KALLIO

30.05.2014 19:13

#25398: - KRISTUS ON LOUKKAUSKIVI JA KOMPASTUKSEN KALLIO

Niin tämäkin, tästähän "Kristus on loukkauskivi ja kompastuksen kallio" keskustelu alkoi. Siunausta ja vaimolle myös!
Rakkaudella.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

30.05.2014 19:48

Vieras

#35513 Re: Re: Re: Re: Suvivirsi?

30.05.2014 21:29

Vieras

31.05.2014 05:09

Päivän Sana

Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen. Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.

Ps. 28:6-7 (KR33/38)
http://raamattu.uskonkirjat.net/daily.html

Vieras

#35515 Re: God is dead?

31.05.2014 06:25

#35512: - God is dead?

Jos Jumala olisi kuollut (mitä Hän ei ole, koska hänen nimistään yksi on: Iankaikkinen Isä), olisimme kokonaan nanataas:n armoilla, jota ei armoksi voi kutsua.

Vieras

#35516 Re: Matkalaulu

31.05.2014 06:32

#35514: -

PSALMI 121

Luottamus Israelin suojelijaan.

1 Matkalaulu. Minä nostan silmäni vuoria kohti: mistä tulee minulle apu?
2 Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
3 Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku.
4 Katso, hän, joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku.
5 Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.
6 Ei polta sinua aurinko päivällä, eikä kuu yöllä.
7 Herra varjelee sinut kaikesta pahasta, hän varjelee sinun sielusi.
8 Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti.

Vieras

#35518 Onnittelut valmistuneille!

31.05.2014 09:36

Myöskin heidän perheilleen, sekä Jumalan runsasta SIUNAUSTA.

31.05.2014 18:06

31.05.2014 18:24

Vieras

#35521 Kansalaisaloite

31.05.2014 20:25

Uudessa kansalaisaloitteessa terveydenhuollon henkilökunnalle halutaan oikeutta eettisen tai uskonnollisen vakaumuksen perusteella kieltäytyä raskaudenkeskeytyksestä, ellei naisen henki ole vaarassa. Aloitteen edustaja, gynekologi Sari Tanuksen mukaan aloitteella pyritään poistamaan vakaumukseen perustuvaa syrjintää. Aborttia haluavan naisen oikeudet säilyisivät ennallaan.

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/4610/kansalaisaloite_terveydenhuollon_henkilokunnalle_oikeus_kieltaytya_abortista

Aloitteeseen voi tutustua täällä
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/860

Sixpack

#35522 Re: Re,....jotka tänään ovat solmineet parisiteen

31.05.2014 20:44

#35520: - Re: Onnittelut kaikille pareille, jotka tänään ovat solmineet parisiteen

No meillehän ei onni kuulukaan...Aina muuten , kun joku parisuhdeterapeutti tai kristillismoralistinen lällyttelijä rupeaa liian pitkälle puhumaan vain  jostain "kahden ihmisen" (suhteesta, kohtaamisesta,tapaamisesta,seurustelusta jne. ) Tiedättehän ne puheet,"kun kaksi ihmistä menee yhteen" , " siinähän on kyse kahdesta ihmisestä", "yhdessä toisen ihmisen kanssa" ,tai "loppujen lopuksihan  on kyse kahdesta ihmisestä" ja vielä,että "kun ollaan toisen ihmisen kanssa..." ," on otettava huomioon myös ´toinen´..."jne

.Aina silloin tekisi mieli sanoa läväyttää sille puhujalle,että:

" Sanoisit vain :`kun mies ja nainen menevät yhteen´, tai ´ kysehän on miehestä ja naisesta´ jne. sillä sitähän sinä kuitenkin vain tarkoitat ja  tietäväthän kaikki jo muutenkin sen  ,ettet nyt  mistään ankoista tai kirahveista meille puhu.Sitä että he ovat ihmisiä on siis turha korostaa erityisesti  joka lauseessa niinkuin sinä teet-varsinkin kun saat sen vielä kuulostamaan siltä ,että mitään muita ´ihmisiä´tunteineen ei sitten kai olisi olemassakaan."

.En siis voi olla ´kenellekään´ se ´toinen ihminen´,koska en ole pari(-ttelu)suhteessa naisen kanssa ,enkä ole koskaan sellaista suhdetta halunnutkaan. Minua ei siis kai ole olemassakaan, koska en tuon vaivihkaisen määrittelyn perusteella täytä noita lausumattomia kriteerejä ja etukäteen määrättyä olettamusta ´ihmisestä´ parisuhteessa.

Vieras

#35523 Re: Re: Raamatussa on totuus.

31.05.2014 21:39

#19: Kirin - Re: Raamatussa on totuus.

Miksi uskovaiset poimivat raamatusta mielipiteitä, joita haluavat tunnustaa? He ovat homoutta vastaa, mutta samalla kieltävät esimerkiksi aviorikosken. Rikkovat oman liittonsa, mutta  edelleen.. ovat homoutta vastaan. Jos vetoaa raamattuun, pitää olla valmis allekirjoittamaan kaikki sen mielipiteistä. Jo siihen ei kykene, ei voi vedeota raamattuun missään tilanteessa. Ette voi perustella ahdasmielisyyttä julmalan sanalla.

Vieras

#35524 Re: Miehen ja naisen välinen suhde

31.05.2014 21:41

#2: Pitäisi kaikille terveille olla itsestään selvä asiakin. - Miehen ja naisen välinen suhde

Miksi uskovaiset poimivat raamatusta mielipiteitä, joita haluavat tunnustaa? He ovat homoutta vastaa, mutta samalla kieltävät esimerkiksi aviorikosken. Rikkovat oman liittonsa, mutta  edelleen.. ovat homoutta vastaan. Jos vetoaa raamattuun, pitää olla valmis allekirjoittamaan kaikki sen mielipiteistä. Jo siihen ei kykene, ei voi vedeota raamattuun missään tilanteessa. Ette voi perustella ahdasmielisyyttä julmalan sanalla.

vieras

#35525 Musiikkia suviyössä

31.05.2014 22:39

Juhlien jälkeen....
Enkelimusiikkia...

Real angels singing praises to Almighty God.

you tubessa

(Oikeat enkelit laulavat ylistystä Kaikkivaltiaalle Jumalalle)

(The CommanderMaster 29.1.2012)

Tapahtui Kansas Cityssä 1987.. Lue siinä alla oleva teksti.
Tiedemiehet ovat tutkineet nauhan ja ovat sitä mieltä, että äänet eivät ole ihmisääniä ja instrumentit eivät ole maallisia.

Jokainen voi tietysti tutkiskella mielessään, laulavatko enkelit vai jokin paikallinen kirkkokuoro. Jälkimmäinen ei taida päästä ihan noin korkealle.

Hyvää suloista suven jatkoa kaikille!