Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Historiantutkija

#29826 Re: Re: MassResistance

26.02.2014 19:10

#29816: - Re: MassResistance Jotakin tuosta Camencerin kohdistetusta dicriminoinnista on hyvä tietää:

 

Arveluita, oppimatonta luulottelua, natsien valkopesua - ja Persunperän savupirtistä kotoisin oleva käsite "dicriminointi". Mene lukioon sivistymään, mies rukka!

 

 

 


Vieras

#29828

26.02.2014 19:12

Hyvä adressi

Vieras

#29829 Re: Re: Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

26.02.2014 19:13

#29824: - Re: Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

Oikein hyvät sivut! Paljon tietoa ääri-oikeisto kristittyjen puuhista! Kiitos!!


Vieras

#29830 Dokumenttiohjelma kristillispersujen suosikkimaasta

26.02.2014 19:13



YLE TV Ulkolinja: Venäjän vainotut homot
Esitys torstaina 27.2.2014 TV 1 klo 22:00 (50 min)

Ohjelman esittelyteksti:
Venäjän ja venäläisten asenne seksuaalivähemmistöjä kohtaan on jyrkkä. Venäläishomot elävät uhan alla, heitä etsitään ja vainotaan. Poliisi ei puutu homoihin kohdistuvaan väkivaltaan vaan pikemminkin rohkaisee siihen.







Vieras

#29831 Re:

26.02.2014 19:14

#29828: -

Huono adressi


Vieras

#29832 Re: Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

26.02.2014 19:16

#29814: - Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

No kerrohan sitten monessako tasa-arvoisen avioliiton hyväksyneissä maissa esim. moniavioisuus on hyväksytty?


Vieras

#29833 Re: Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

26.02.2014 19:19

#29814: - Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

En usko minäkään, että avioliittokäsityksen muuttaminen päätyisi tähän, vaan se on vasta alkua mitä siitä seuraisi. Seuraamukset muutoksista olisivat tosi vahingollisia. Valtion ei myöskään pitäisi puuttua avioliittokäsityksen muuttamiseen. Väkisin ei meitä voida muuttaa ja tehdä meitä toisenlaisiksi. Lapset ovat joko tyttöjä ja poikia ja aikuiset naisia ja miehiä, joten ei meistä pakolla kukaan saa sukupuolettomia/sukupuolineutraaleja ihmisiä. Miksi ei meidän sallita ja anneta olla naisena ja miehenä sellaisia kuin olemme. Miksi ei avioliitto lakineen saisi olla nykymuotoinen.  Järkeenkäymättömiä, käsittämättömiä muutoksia avioliittokäsitteen muuttaminen toisi ja vahingoittaisi koko yhteiskuntaa.  Kuka vastaa seuraamuksista ja vahingoista?


Vieras

#29834 Re: Re: Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

26.02.2014 19:19

#29815: - Re: Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

Vastahan tämä Pandorran lipas on raotettu.

Parisuhdelakia käsiteltäessä 2001 todettiin, että lailla ei muodosteta avioliiton kanssa kilpailevaa instituutiota ja että parisuhdelaki on laki, jolla luodaan avioliitosta erillinen oikeudellinen instituutio.

Tämä ilmenee niin perustuslakivaliokunnan lausunnosta (PeVL 15/2001 vp) kuin lakivaliokunnan mietinnöstä (LaVM 15/2001 vp). Selkeä linjanveto perustui valiokuntien selkeään näkemykseen avioliitosta miehen ja naisen välisenä liittona.

Nyt -lipasta ollaan raottamassa hieman lisää ja suunta ei varmaankaan muutu, vai oletko erimieltä?

 


Vieras

#29835 Re: Re: Re: Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

26.02.2014 19:22

#29834: - Re: Re: Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi!

Etkö tiedä vai etkö halua vastata kysymykseen?

Ei kun töihin!

#29836 Mitäpä tuota enää kiistelemään,

26.02.2014 19:22


keskitytään nimien keräämiseen ja tiedon levittämiseen tästä adressista.
Autetaan niitä, joilla ei ole nettiä tai sp:a allekirjoittamaan heidän pyynöstään
tätä adressia. On kysytty adressin aloitteentekijältä.
Sinullakin on vanha isä tai äiti, täti tai mummo tai ukki, kysy mielipide ja
allekirjoita, jos hän tahtoo. Pietään kiinni säännöistä.

 

 

 

Epätietoinen

#29837 Re: Mitäpä tuota enää kiistelemään,

26.02.2014 19:24

#29836: Ei kun töihin! - Mitäpä tuota enää kiistelemään,

Äitini on jo aivan seniili mutta voinkohan lisätä hänen nimensä? Tiedän että hän antaisi luvan.

Kiitos vastauksesta jo etukäteen.


Vieras

#29838 Re: Re: Mitäpä tuota enää kiistelemään,

26.02.2014 19:33

Epätietoinen

#29839 Re: Re: Re: Mitäpä tuota enää kiistelemään,

26.02.2014 19:36

Castafiore

#29840 Ah, ma nauran!

26.02.2014 19:38

#29834: - Re: Re: Re: Tämä on parhain ja tärkein adressi! Vastahan tämä Pandorran lipas on raotettu.

 

Persu tarkoittaa varmaankin Andorran lipasta. Tai Monacon. -Valetta kaikki tyynni, sanoi maltalainen.

 

 

http://excellentworlds.com/data_images/countries/andorra/andorra-04.jpg...

 

 

 


Vieras

#29841 Re: Re: Re: Mitäpä tuota enää kiistelemään,

26.02.2014 19:41

#29838: - Re: Re: Mitäpä tuota enää kiistelemään,

 

Laitoin äitivainaan puolesta. Tavoitteena on 7 minjonaa nimeä adressiin.

Ääni autiomaasta... ja se on kiukkuinen
Vieras

#29842 Re: Re:

26.02.2014 19:43

#29804: - Re:

Argumenttini säilyy nyt kun olen lukenut dokumentin. Se oli lukematon linkki joka oli joutunut muiden linkkien sekaan.  Meillä ei edelleenkään ole kokemusta sukupolvia kestävästä sukupuolineutraalista avioliitto laista on tapahtunut paljon tutkimuksen jälkeen. Kyllä tutkin kummankin puolen keissiä mutta olen aloittanut vasta.


Vieras

#29844 Re: Re: Re:

26.02.2014 19:46

#29842: Ääni autiomaasta... ja se on kiukkuinen - Re: Re:

"In conclusion, my research shows that legalizing same-sex marriage did not have negative effects on different-sex family formation in other developed countries. Given that these countries are similar to the UK in terms of their population structure and attitudes toward marriage, these results pertain directly to the current policy debate in the UK regarding the legalization of same-sex marriage."

mircea trandafir

Nilsiän samaani

#29845 Re: Re: Re:

26.02.2014 19:46

#29842: Ääni autiomaasta... ja se on kiukkuinen - Re: Re:

 

Kokeile juoda aamuvirtsaasi, niin saatat viisastua.

 

 

Ei kun töihin

#29846 Re: Re: Mitäpä tuota enää kiistelemään,

26.02.2014 19:47

#29837: Epätietoinen - Re: Mitäpä tuota enää kiistelemään,

 

Kysy silti, vaikka kuinka seniili olini. Parempi puhtaat jauhot pussissa.

Sitä ei tiedä miten terävän vastauksen saat. Rehellisyys kannattaa aina. Ja jos hänen kanssaan

ei onnistu niin saat kymmenen muuta nimeä tilalle. Puhut vain asiasta. Aloita vaikka niin, että

kyllä suututtaa tuo avioliitto-lakialoite, niin paljon, että laitoin nimen adressiin, jossa vastustetaan...

No, toinen kysyy, mikä se semmonen adressi? Sitten kerrot, ja kysyt, että haluasko sinäkin laittaa.

Voin auttaa. JNE, kuinka ollakaan, nimiä tulee kun vain tehdään.

 


Vieras

#29847 Re: Re: Re: Re: Ääni autiomaasta... ja se on kiukkuinen

26.02.2014 19:53

#29844: - Re: Re: Re:

Mitä siitä on kulunut 14 vuotta ei kuulosta sukupolvelta. Puhumattakaan kertoo hirvittävän paljon älykkyydestä että yksi pousti riittää todisteeksi kantaan vaikka tutkijoita on paljon.


Vieras

#29848 Re: Re: Re: Mitäpä tuota enää kiistelemään,

26.02.2014 19:55

Lempeä maaäiti Arizonasta

#29849 Re: Re: Re:

26.02.2014 19:57

#29842: Ääni autiomaasta... ja se on kiukkuinen - Re: Re:

 

Lopeta tuo kiljuminen. Voit lukea antropologisia kuvauksia ja tutkimuksia Pohjois-Amerikan intiaaneista ja sivistyä:

 

  • Cameron, Michelle. (2005). Two-spirited Aboriginal people: Continuing cultural appropriation by non-Aboriginal society. Canadian Women Studies, 24 (2/3), 123–127.
  • Jacobs, Sue-Ellen; Wesley Thomas, and Sabine Lang (Eds.). (1997). Two-spirit people: Native American gender identity, sexuality, and spirituality. Urbana: University of Illinois Press.
  • Lang, Sabine. (1998). Men as women, women as men: Changing gender in Native American cultures. Austin, TX: University of Texas Press.
  • Medicine, Beatrice. (1997). Changing Native American roles in an urban context and changing Native American sex roles in an urban context. In S.-E. Jacobs, W. Thomas, & S. Lang (Eds.) (pp. 145–148).
  • Roscoe, Will. (1991). The Zuni man-woman. Albuquerque: University of New Mexico Press.
  • Roscoe, Will. (1998). Changing ones: Third and fourth genders in native North America. New York: St. Martin's Press.
  • Roscoe, Will; & Gay American Indians. (1988). Living the spirit: A gay American Indian anthology. New York: St. Martin's Press.
  • Schaeffer, Claude E. (1965). The Kutenai female berdache. Ethnohistory, 12 (3), 193–236.
  • Schultz, James W. (1916). Blackfeet tales of Glacier National Park. Boston: Houghton Mifflin Co.
  • Schultz, James W. (1919). Running Eagle, the warrior girl. Boston: Houghton Mifflin.
  • Trexler, Richard C. (1995). Sex and conquest: Gendered violence, political order, and the European conquest of the Americas. Ithaca, NY: Cornell University Press.
  • Williams, Walter L. (1986). The spirit and the flesh: Sexual diversity in American Indian cultures. Boston: Beacon Press.
  • Qwo-Li Driskill, Chris Finley, Brian Joseph Gilley, and Scott Lauria Morgensen, Eds. (2011) Queer Indigenous Studies: Critical Interventions in Theory, Politics, and Literature. Tucson: University of Arizona Press.

 

 


Vieras

#29850 Re: Ah, ma nauran!

26.02.2014 20:01

#29840: Castafiore - Ah, ma nauran!

"Se ei ole ohi ennenkuin lihava nainen laulaa"