Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Ääni autiomaasta... ja se on kiukkuinen
Vieras

#29842 Re: Re:

26.02.2014 19:43

#29804: - Re:

Argumenttini säilyy nyt kun olen lukenut dokumentin. Se oli lukematon linkki joka oli joutunut muiden linkkien sekaan.  Meillä ei edelleenkään ole kokemusta sukupolvia kestävästä sukupuolineutraalista avioliitto laista on tapahtunut paljon tutkimuksen jälkeen. Kyllä tutkin kummankin puolen keissiä mutta olen aloittanut vasta.

Vastaukset


Vieras

#29844 Re: Re: Re:

2014-02-26 19:46:03

#29842: Ääni autiomaasta... ja se on kiukkuinen - Re: Re:

"In conclusion, my research shows that legalizing same-sex marriage did not have negative effects on different-sex family formation in other developed countries. Given that these countries are similar to the UK in terms of their population structure and attitudes toward marriage, these results pertain directly to the current policy debate in the UK regarding the legalization of same-sex marriage."

mircea trandafir

Nilsiän samaani

#29845 Re: Re: Re:

2014-02-26 19:46:23

#29842: Ääni autiomaasta... ja se on kiukkuinen - Re: Re:

 

Kokeile juoda aamuvirtsaasi, niin saatat viisastua.

 

 

Lempeä maaäiti Arizonasta

#29849 Re: Re: Re:

2014-02-26 19:57:53

#29842: Ääni autiomaasta... ja se on kiukkuinen - Re: Re:

 

Lopeta tuo kiljuminen. Voit lukea antropologisia kuvauksia ja tutkimuksia Pohjois-Amerikan intiaaneista ja sivistyä:

 

  • Cameron, Michelle. (2005). Two-spirited Aboriginal people: Continuing cultural appropriation by non-Aboriginal society. Canadian Women Studies, 24 (2/3), 123–127.
  • Jacobs, Sue-Ellen; Wesley Thomas, and Sabine Lang (Eds.). (1997). Two-spirit people: Native American gender identity, sexuality, and spirituality. Urbana: University of Illinois Press.
  • Lang, Sabine. (1998). Men as women, women as men: Changing gender in Native American cultures. Austin, TX: University of Texas Press.
  • Medicine, Beatrice. (1997). Changing Native American roles in an urban context and changing Native American sex roles in an urban context. In S.-E. Jacobs, W. Thomas, & S. Lang (Eds.) (pp. 145–148).
  • Roscoe, Will. (1991). The Zuni man-woman. Albuquerque: University of New Mexico Press.
  • Roscoe, Will. (1998). Changing ones: Third and fourth genders in native North America. New York: St. Martin's Press.
  • Roscoe, Will; & Gay American Indians. (1988). Living the spirit: A gay American Indian anthology. New York: St. Martin's Press.
  • Schaeffer, Claude E. (1965). The Kutenai female berdache. Ethnohistory, 12 (3), 193–236.
  • Schultz, James W. (1916). Blackfeet tales of Glacier National Park. Boston: Houghton Mifflin Co.
  • Schultz, James W. (1919). Running Eagle, the warrior girl. Boston: Houghton Mifflin.
  • Trexler, Richard C. (1995). Sex and conquest: Gendered violence, political order, and the European conquest of the Americas. Ithaca, NY: Cornell University Press.
  • Williams, Walter L. (1986). The spirit and the flesh: Sexual diversity in American Indian cultures. Boston: Beacon Press.
  • Qwo-Li Driskill, Chris Finley, Brian Joseph Gilley, and Scott Lauria Morgensen, Eds. (2011) Queer Indigenous Studies: Critical Interventions in Theory, Politics, and Literature. Tucson: University of Arizona Press.