Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.
Vieras |
#222625.03.2013 11:04"Homoilla se on kyse valinnasta olla tekemättä vastakkaisen sukupuolen kanssa lapsia ei lääketieteellisestä puutteesta tai viasta. Toki voimme myös sopia että homous on se lääketieteellinen vika tai puute ja sitä tulee hoitaa." Ei, niin emme sovi, koska lääketiede ei tue väitteitäsi. Homoseksuaalisuus ei myöskään ole valinta. |
Vieras |
#2227 Re:25.03.2013 11:04Niin ja se lesbo jolla on toimivat munasarjat ja kohtu voi myös käyttää niitä niin kuin luonto on tarkoittanut, siittää lapsen miehen kanssa. Ja myös kasvattaa sen lapsen niin kuin on lapselle paras, ei niin kuin on aikuiselle paras. Aikuisen halu ei voi mennä lapsen edun ja parhaan edelle. |
Vieras |
#2228 näkökulma25.03.2013 11:06Olen Jumalaan uskova naimisissa oleva nainen ja olen harrastanut seksiä vain oman aviomieheni kanssa ja hänenkin kanssaan vain häidemme jälkeen. Arvatkaa, mitä ajattelen Tahdon2013-kampanjasta ja kansalaisaloitteesta, jolla pyritään saamaan samaa sukupuolta olevien avioliitot laillisiksi? No, ihan mahtava juttu! =) Koska ihmiset ovat erilaisia, ja niin meidän täytyy saada olla erilaisia! Tiedän, että enemmistön mielestä minun tapani suhtautua avioiittoon ja seksiin on poikkeava, epänormaali ja jotain sellaista, mitä itse ei omalle kohdalleen voisi ajatellakaan. Mutta eipä minua ole kukaan estänyt toimimasta niin kuin itselleni koin parhaaksi. Enkä halua olla estämässä ketään muutakaan. Lähdenkin tästä allekirjoittamaan kansalaisaloitteen tasa-arvoisen avioliittolain puolesta. =) (Lisäys: Rakkautta ei ole tässä maailmassa koskaan liikaa ja on ihanaa, että ihmiset rakastuvat ja tahtovat olla yhdessä, osa tahtoo naimisiin ja osa ei, mutta rakkaus on silti aina ihanaa ja oikein, riippumatta sukupuolista, suuntautumisista, tai uskonnoista. Riitelyn voisi lopettaa ja alkaa iloitsemaan omasta ja toisten onnesta. =) ) |
Heikki |
#2229 Re:25.03.2013 11:06>>"On erittäin vaarallista lähteä leikkimään Sodoman ja Gomoran synneillä, Emme halua, että näitten syntien kautta vedetään rangaistyus koko kansakuntamme ylle." On erittäin vaarallista uskoa satuja. Operoivatko ne yliluonnolliset voimat kansakunnittain? Että vallan kollektiivinen rangaistus rapsahtaa kuin kiinalaisessa koululuokassa.<< Kannattaako ottaa se riski että Jumala antaa Suomen esim. venäläisten haltuun? Venäläisethän kunnioittavat vielä Jumalan luomistyötä, eivät alli edes homojen levittävän propagandaansa mediassa kuten täällä Suomessa saa tehdä. |
eheytyshoito |
#2230 Re:25.03.2013 11:07huomaatteko miten moniavioisuus paistaa läpi. Jos laki menee läpi nämä monoavioisuusliitotkin ovat mahdollisia. Suomen laki kieltää moniaviot yksiselitteisesti. |
Helga |
#223125.03.2013 11:09Tää homma ei nyt oikein skulaa! Muumilimu 1,5 litran pulloihin addressilla on paljon enempi kannatusta. |
Vieras |
#2232 Re:25.03.2013 11:09Vaikka homoseksuaalisuus ei ole valinta, lasten teko perheeseen jossa ei ole isää ja äitiä on valinta. Homot eivät tee lapsia vastakkaisen sukupuolen kanssa koska he valitsevat toimia halujensa mukaan, he haluavat elää samaa sukupuolta olevan kanssa. Jos he haluavat lapsia heidän tulee laittaa omat halunsa syrjään ja laittaa lasten halut ja oikeudet edelle. Se on vain ja ainoastaan valinta! Juuri niin teki myös perjantaina telkkarissa haastateltu mies (Enbuske & Linnanahde) valitsi elää naisen kanssa koska se on oikein lapsia kohtaan jotka hän halusi tehdä. Vaikka hän on homo. |
Varma Koskitar |
#223325.03.2013 11:10"Kannattaako ottaa se riski että Jumala antaa Suomen esim. venäläisten haltuun? Venäläisethän kunnioittavat vielä Jumalan luomistyötä, eivät alli edes homojen levittävän propagandaansa mediassa kuten täällä Suomessa saa tehdä." Jouko Piho on tämän jo profetoinut. Jumala antaa Venäjän miehittää Suomen viiden vuoden ajaksi, mutta sen jälkeen Venäjä luhistuu ja suur-Suomi toteutuu. Tämä ei kuitenkaan poista illuminaatin, yleismaailmallisen homoseksuaalis-juutalaisen salaliiton ja wallenbergiläisten uhkaa. |
Vieras |
#223425.03.2013 11:11"Homot haluavat elää samaa sukupuolta olevan kanssa..." Hei, hihhuli! Alat olla oikeilla jäljillä. Lisää tuohon ajatukseen vielä rakkaus, niin olet lähes maalissa. |
Monoavioinen nainen |
#223525.03.2013 11:14"huomaatteko miten moniavioisuus paistaa läpi. Jos laki menee läpi nämä monoavioisuusliitotkin ovat mahdollisia. Suomen laki kieltää moniaviot yksiselitteisesti." Tuo on surkein kaltevan pinnan argumenttiyritys pitkiin aikoihin. Tosin monoavioisuus on nytkin kirjattu nykyiseenkin avioliittolakiin, joten kirjoitat itsestäänselvyyksiä. |
Kuningatar |
#2236 Herätys25.03.2013 11:15Eheytyshoitoon saisi tämän keskuselun osaanottajista kyllä laittaa suurimman osan. Nimittäin sellaiseen hoitoon, jolla heistä kitkettäisiin tuo mielenvikaisuus pois, joka estää heitä näkemästä homoja tavallisina kansalaisina. Yhtä paljon homouden voi yhdistää pedofiliaan kuin jos väittäisin, että kissat ja koirat ovat lähestulkoon sama asia. Kyse homoseksuaalisuudessa on kahden täysjärkisen ihmisen välisestä rakkaudesta. Nämä ihmiset siis yhtä kaikki pitäisivät olla oikeututtja menemään naimisiin saadakseen yhtäläiset oikeudet heteroliittojen kanssa. Ja kuka täällä väittää, että avioliitto on edellytys lasten saamiselle? Nykyään on JO niin paljon yksinhuoltajuutta, avioeroperheitä, sijaisvanhempia, äiti- ja isäpuolia, että väkivaltaisia perheitä, mutta myös näitä kahden samaa sukupuolta olevien vanhempien kanssa eläviä lapsia. Ei heteroavioliitto ole mikään tae lapsen onnistuneelle kasvatukselle ja hyvälle perhemallille. Puolet avioliitoista päätyy joka tapauksessa avioeroon, joten SE SIITÄ Jumalan antamasta naisen ja miehen liitosta lässynlässyn. Tasa-arvolla ei myöskään ole mitään tekemistä näkövammaisen ajokortin saamisen kanssa, katsos kun homous poistettiin tautiluokituksesta vuonna 1981 (säälittävän myöhään kylläkin). |
Vlk |
#223725.03.2013 11:17"Kannattaako ottaa se riski että Jumala antaa Suomen esim. venäläisten haltuun? Venäläisethän kunnioittavat vielä Jumalan luomistyötä, eivät alli edes homojen levittävän propagandaansa mediassa kuten täällä Suomessa saa tehdä." Heikki-hyvä! Eikös tuon ajatustyösi hedelmä ole se, että juuri venäläisten kannattaa sinun maallistuneessa Suomessasi ottaa Suomiheidän haltuunsa. Ei kun Heikki, siitä nyt tekemään uusi kansalaisaloite tai adressi! |
Castafiore |
#223825.03.2013 11:17"Tää homma ei nyt oikein skulaa! Muumilimu 1,5 litran pulloihin addressilla on paljon enempi kannatusta." Tämän adressin taustavoimana on fundamentalistikristittyjen yhdistys, joka perustelee höpinäänsä 34-sivuisen teologisen tutkielman avulla. Kyllä Muumilimonadi suurpullossa on tosiaan paljon tärkeämpi asia kuin hihhuleiden taistelu tuulimyllyjä vastaan. |
Heikki |
#2239 Re:25.03.2013 11:18Hienosti on tullut nimiä päivässä n. 2000 kpl ! Muistakaa kuitata linkki sähköpostistanne, jotta allekirjoitus rekisteröidään! |
Vieras |
#2240 Re:25.03.2013 11:19Kyllä ymmärrän myös sen että rakastavat toisiaan. Minä en voi ihmisenä tuomita ketään muuta ihmistä. Raamattu opettaa että rakasta lähimmäistäsi niin rakastan myös homoja, en voi heitä tuomita eikä minun pitäisikään, itse olen synnillinen avain niin kuin kaikki muutkin. Mielestäni homot voisivat saada tismalleen samat oikeudet kuin heterot lukuun ottamatta ulkoista adoptiota sekä hedelmöityshoitoja. Lapsi ansaitsee isän sekä äidin, minulla ei ollut isää ja olen siitä suunnattomasti kärsinyt. Tilannetta ei todellakaan helpottanut se että minulla oli sukulaisia äitiä auttamassa ja minua hoitamassa. Vaikka äitejä olisi 5 he eivät silti täytä isän paikkaa. Isä ja äiti vaikuttavat lapsen kehitykseen molemmat eri tavalla. Isätön tytär niin kuin minä olen kärsinyt mm. heikosta itsetunnosta sekä todellisista vaikeuksia perustaa parisuhde. Tämän minä opin itsestäni terapiassa, ja sain ongelmani korjattua avun kanssa. Tämä on ihan maailmanlaajuisesti tunnustettu asia ja tutkittu en suinkaan ole ainoa näine ongelmineni. Vaikka minulla on onnellinen lapsuus ja olen saanut rakkautta ja hoivaa niin paljon kun olen tarvinnut silti sekään ei riitä täyttämään isän paikkaa. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto joka suojaa miehen ja naisen välistä suhdetta sekä heidän lapsiaan. Mies ja nainen voivat keskenään jatkaa yhteiskuntaa ja siksi heillä pitää tuo suoja olla.
|
Vieras |
#2241 Re: Herätys25.03.2013 11:20edelleen ihminen on rakastettu, mutta ne homoudessa harjoitetut teot ovat syntiä, haureutta. Niistä täytyy ohjautua hoitoon ja tehdä parannus. |
Spassvogel |
#224225.03.2013 11:27"Hienosti on tullut nimiä päivässä n. 2000 kpl ! Muistakaa kuitata linkki sähköpostistanne, jotta allekirjoitus rekisteröidään!" Onko Adolf Hitler taas ahkeroinut allekirjoittajana? Entä Kim Jong-un? |
Vlk |
#2243 Re: Re: Herätys25.03.2013 11:27Ai, että täällä ollaan jo ajamassa ihmisiä pakkohoitoon. Oikein upeaa kristillistä lähimmäisenrakkautta. Tähän sanoisin, että kirjoittajan kannattaa keskustella vakavasti lääkärinsä kanssa nykyisestä lääkityksestään ja sen muuttamisen tarpeesta kun elää noin harhaisessa maailmassa. |
Vieras |
#224425.03.2013 11:27"edelleen ihminen on rakastettu, mutta ne homoudessa harjoitetut teot ovat syntiä, haureutta. Niistä täytyy ohjautua hoitoon ja tehdä parannus." Puoskarointiin yllyttäminen on rikos. Se lienee myös synti. |
Vieras |
#2245 Re: Re: Re: Re:25.03.2013 11:28 |
Kuningatar |
#2246 Re: Re: Herätys25.03.2013 11:28Eivät ole. Syntiä on pedofilia, toisen pakottaminen, hyväksikäyttö, mutta EI homous, jossa kyse on rakkaudesta kahden ihmisen välillä. Niin, ihmisen. Sellaista ei voi korjata tai parantaa, koska se ei ole sairaus, kuten jo sanoin. |
Varma Koskitar |
#224725.03.2013 11:29"Hienosti on tullut nimiä päivässä n. 2000 kpl ! Muistakaa kuitata linkki sähköpostistanne, jotta allekirjoitus rekisteröidään!" Minulle ei ole selvinnyt, mitä tälle adressille aiotaan tehdä, jos se saadaan joskus puhdistetuksi tekaistuista allekirjoituksista. Viedäänkö se polvirukoilijoiden saarnatilaisuuteen ihailtavaksi vai mitä? |
Heikki |
#224825.03.2013 11:30#2237 25.03.2013 11:17 >>"Kannattaako ottaa se riski että Jumala antaa Suomen esim. venäläisten haltuun? Venäläisethän kunnioittavat vielä Jumalan luomistyötä, eiväkä salli edes homojen levittävän propagandaansa mediassa kuten täällä Suomessa saa tehdä." Heikki-hyvä! Eikös tuon ajatustyösi hedelmä ole se, että juuri venäläisten kannattaa sinun maallistuneessa Suomessasi ottaa Suomiheidän haltuunsa. Ei kun Heikki, siitä nyt tekemään uusi kansalaisaloite tai adressi!<< Länsimaiden talous on jo romahtanut, kun länsimaissa ihmiset ovat hylänneet Jumalan. Toisin on Kiinassa jossa on 100 000 000 kristittyä, siellä hyvinvointi lisääntyy. Myös Etelä- Koreaa on Jumala siunannut ja kas kummaa sielläkin on 20 000 000 kristittyä. Jumalan siunaus on maan yllä kun edes osa kansasta kunnioittaa Jumalaa. Suomi on kääntämässä selkänsä Jumalalle, vaikka Jumala pelasti Suomen talvisodassa. Presidenttikin kehoitti kansaa rukoilemaan Jumalaa että Suomi pelastuisi. Toisin on nykyisin. Luuletko että Jumala siunaa pahuutta? Jumala antoi Israelinkin vihollisten käsiin, koska nämä eivät kunnioittaneet Jumalaa ja hänen säädöksiään. Miten siis kuvittet, että Jumala tekisi poikkeuksen Suomen kohdalla? Venäläiset varusteutuvat koko ajan ja ohjuksia on kiikutettu rajan taakse jatkuvalla syötöllä. |
Signe |
#224925.03.2013 11:33"Mies ja nainen voivat keskenään jatkaa yhteiskuntaa ja siksi heillä pitää tuo suoja olla." Mitä sinulta tai kuvaamiltasi fiktiivisiltä mieheltä ja naiselta - huom. järjestys" - jää pois, kun samansukupuoliset toisiaan rakastavat täysi-ikäiset Suomen kansalaiset saavat mennä keskenään avioliittoon? |
Vieras |
#2250 Re:25.03.2013 11:37Kiitos ajatuksia herättävästä runostasi |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
48725 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
621 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2749 Luotu: 07.10.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3433 Luotu: 02.11.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
868 Luotu: 05.11.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
324 Luotu: 07.11.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
185 Luotu: 05.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
844 Luotu: 15.05.2023
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1037 Luotu: 08.10.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28397 Luotu: 08.10.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18067 Luotu: 01.03.2023
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3086 Luotu: 13.01.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
592 Luotu: 15.10.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14943 Luotu: 15.07.2023
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
57 Luotu: 10.11.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
131 Luotu: 07.11.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
264 Luotu: 01.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
625 Luotu: 01.11.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1588 Luotu: 25.10.2024
Vaadimme Haminan päättäjiä perumaan kaupungin veronmaksajille vahingollisen sähkö- ja lämpöverkon kaupan
655 Luotu: 15.10.2024