Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #2228 näkökulma

25.03.2013 11:06

Olen Jumalaan uskova naimisissa oleva nainen ja olen harrastanut seksiä vain oman aviomieheni kanssa ja hänenkin kanssaan vain häidemme jälkeen. Arvatkaa, mitä ajattelen Tahdon2013-kampanjasta ja kansalaisaloitteesta, jolla pyritään saamaan samaa sukupuolta olevien avioliitot laillisiksi? No, ihan mahtava juttu! =) Koska ihmiset ovat erilaisia, ja niin meidän täytyy saada olla erilaisia! Tiedän, että enemmistön mielestä minun tapani suhtautua avioiittoon ja seksiin on poikkeava, epänormaali ja jotain sellaista, mitä itse ei omalle kohdalleen voisi ajatellakaan. Mutta eipä minua ole kukaan estänyt toimimasta niin kuin itselleni koin parhaaksi. Enkä halua olla estämässä ketään muutakaan. Lähdenkin tästä allekirjoittamaan kansalaisaloitteen tasa-arvoisen avioliittolain puolesta. =) (Lisäys: Rakkautta ei ole tässä maailmassa koskaan liikaa ja on ihanaa, että ihmiset rakastuvat ja tahtovat olla yhdessä, osa tahtoo naimisiin ja osa ei, mutta rakkaus on silti aina ihanaa ja oikein, riippumatta sukupuolista, suuntautumisista, tai uskonnoista. Riitelyn voisi lopettaa ja alkaa iloitsemaan omasta ja toisten onnesta. =) )