Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #2240 Re:

25.03.2013 11:19

#2234: -

Kyllä ymmärrän myös sen että rakastavat toisiaan. Minä en voi ihmisenä tuomita ketään muuta ihmistä. Raamattu opettaa että rakasta lähimmäistäsi niin rakastan myös homoja, en voi heitä tuomita eikä minun pitäisikään, itse olen synnillinen avain niin kuin kaikki muutkin. Mielestäni homot voisivat saada tismalleen samat oikeudet kuin heterot lukuun ottamatta ulkoista adoptiota sekä hedelmöityshoitoja. Lapsi ansaitsee isän sekä äidin, minulla ei ollut isää ja olen siitä suunnattomasti kärsinyt. Tilannetta ei todellakaan helpottanut se että minulla oli sukulaisia äitiä auttamassa ja minua hoitamassa. Vaikka äitejä olisi 5 he eivät silti täytä isän paikkaa. Isä ja äiti vaikuttavat lapsen kehitykseen molemmat eri tavalla. Isätön tytär niin kuin minä olen kärsinyt mm. heikosta itsetunnosta sekä todellisista vaikeuksia perustaa parisuhde. Tämän minä opin itsestäni terapiassa, ja sain ongelmani korjattua avun kanssa. Tämä on ihan maailmanlaajuisesti tunnustettu asia ja tutkittu en suinkaan ole ainoa näine ongelmineni.

Vaikka minulla on onnellinen lapsuus ja olen saanut rakkautta ja hoivaa niin paljon kun olen tarvinnut silti sekään ei riitä täyttämään isän paikkaa. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto joka suojaa miehen ja naisen välistä suhdetta sekä heidän lapsiaan. Mies ja nainen voivat keskenään jatkaa yhteiskuntaa ja siksi heillä pitää tuo suoja olla.