Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

#16401 Re: Re: Re:

28.06.2013 12:10

#16399: - Re: Re:

Rikoslaki

47 luku

Työrikoksista

3 § Työsyrjintä

Työnantaja tai tämän edustaja, joka työpaikasta ilmoittaessaan, työntekijää valitessaan tai palvelussuhteen aikana ilman painavaa, hyväksyttävää syytä asettaa työnhakijan tai työntekijän epäedulliseen asemaan

1) rodun, kansallisen tai etnisen alkuperän, kansalaisuuden, ihonvärin, kielen, sukupuolen, iän, perhesuhteiden, sukupuolisen suuntautumisen tai terveydentilan taikka,

2) uskonnon, yhteiskunnallisen mielipiteen, poliittisen tai ammatillisen toiminnan tai muun näihin rinnastettavan seikan perusteella,

on tuomittava työsyrjinnästä sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Jos siis naapurin Muurari-Mohamed tai sukupuolensa korjannut Asentaja-Anni ovat ilmaisseet halukkuutensa hommiin, syyllistyt työsyrjintään.

Vieras

#16402 Re: Re: Re: Re:

28.06.2013 12:22

#16401: - Re: Re: Re:

Minä kun ajattelin tuon Keijon palkata. Eihän minun tarvitse siitä kellekkään ilmoittaa, jos jonkun palkkaan. Maksan palkan ja eläkemaksut ja hän verot. Sopiikos tämä sinulle. Minähän kerroin, että ilman hakuprosessia hänet otan, tai sitten en ketään jos olet oikeuteen viemässä. Minähän tässä työtä ajattelin järjestää veli Keijolle.

Kesäperhonen

#16403 Keskustelun tavoista...

28.06.2013 13:29

#16400: - Re: Re: Re:  

Teille ei itse asiassa kuulu tästä laista päättäminen ollenkaan kunhan vain yritätte lyödä kapuloita rattaisiin ja jaksatte vaan jankuttaa uudelleen ja uudelleen esittää hyökkääviä ja mitätöiviä mielipiteitänne ja kaikin puolin typeriä ´vaihtoehtonimikkeen ehdotuksianne. Esitätte samoja ja taas samoja kysymyksiänne ,joihin ne ihmiset joita asia oikeasti   koskee ,ovat täällä vastanneet asiallisesti jo  varmaan kymmeniä kertoja. Aina kun saatte jonkun hyvän ja asiallisen vastauksen, käännättekin seuraavassa repliikissä keskustelun suuntaa(?) johonkin suviseuroihin, tai vaikka junamatkan eväisiin (kuten täällä eräs niistäkin kirjoitteli),esitätte jotain rukouksia jne. Sen jälkeen joku taas sanoo vaikka ,että "Jumala rankaisee syntisiä ja kannatan tätä hyvää adressia ja viekää sanaa eteenpäin rukousilloissa..."jne.Tämä keskustelu ei  siis noudata minkäänlaista normaalia mielipiteen vaihdon kaavaa tai logiikkaa. Alzheimer tai muut dementiaoireita sisältävät  ovat vakavia sairauksia ,joten en tahtoisi verrata niihin ,mutta hyvin paljon melko  samoja piirteitä tässä  ketjussa kuitenkin on ilmennyt.Teidän kannanottojanne täällä lukemalla ei tosiaankaan ole mahdollista tulla hullua hurskaammaksi. Ajatelkaapa miten monella  eri tavalla  täsmälleen saman asian voisi ilmaista  tuomatta silti keskusteluun mitään uutta . Otetaan esimerkki:" Pekka kantoi  joesta ämpärillä vettä " Pekka kantoi sangollisen vettä joesta . Ämpärillä P. toi joesta vettä. P. otti ämpärillä jokivettä, P. otti ämpärin ja kipaisi joella hakemassa vettä , Joesta Pekka kantoi vettä...Samalla lailla uusia ovat samat ja samat kommenttinne!Kaikki ne ovat kertautuneet, kaikki ne tiedetään jo tarkkaan ja kaikkiin on jo vastattu täällä moneen kertaan JA kaikkia niitä te  vain esitätte ja otatte taas esille yhä uudelleen ja uudelleen.Missä tällä tavalla teidän mielestänne keskustellaan? 

Vieras

#16404 Re: Re: Re:

28.06.2013 14:25

#16398: vieras - Re: Re:

Avioliittolaki on tosiaan tarkoitettu naiselle ja miehelle, mutta tällä hetkellä osa naisista ja miehistä jätetään sen ulkopuolelle. Siksi valtaosa Suomen äänioikeutetuista kansalaisista kannattaa tasa-arvoisen avioliittolain säätämistä muiden Pohjoismaiden esimerkin mukaisesti.

Vieras

#16405 Re: Re: Re:

28.06.2013 14:30

#16399: - Re: Re:

Jos hoidat palkka-, vero- ja muut maksut asiallisesti, niin et syyllisty rikokseen. Sen sijaan jos teetät Keijolla töitä pimeästi, syyllistyt useisiin rikoksiin. Käypä Verohallinnon Internet-sivuilla lukemassa ohjeet.

Vieras

#16406 Re: Re: Re: Re:

28.06.2013 14:42

#16405: - Re: Re: Re:

Saattaa olla että yrittäjänä ohjeet olen lukenut  aiemmin!

Vieras

#16407 Re: Re: Re: Re: Re:

28.06.2013 15:11

#16406: - Re: Re: Re: Re:

Koeta varmistaa, että olet varmasti lukenut ja ymmärtänyt. Teille persuille on sekä lukeminen että kirjoittaminen niin perin vaikeaa.

Vieras

#16408 Sinun sanasi on kynttilä, joka valaisee askeleeni

28.06.2013 15:26

Ajat muuttuvat, JUMALAN SANA PYSYY. Edellä mainittu on tosi asia. Esimerkiksi tässä kohdassa joskus 1600-luvulla Raamatussa oli sana: kynttilä. Nykyisessä muodossa lamppu. "Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani." Ps. 119:105 Tietenkin kieliasu ja sanajärjestys tuolloin oli erilainen mutta sisältö (sanoma) on pysynyt samana.

Mitenkäkö tämä liittyy tähän adressiin? Vastaus: Jumalan sana ja Sana valaisevat askeleeni, valo minun matkallani. Tähän matkaani kuuluu tässä kohdassa myös tämä adressi.

Vieras

#16409 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

28.06.2013 15:49

#16407: - Re: Re: Re: Re: Re:

Kiitos mielenkiinnosta, en ole persu, lisäksi mistä et ole saanut selvää kommenteissani? Oma kantasi kyllä tuli jo selväksi. Olen käsittänyt, että olette hyväksyntää täällä hakemassa. Ainakin joissain kommenteissanne näin mainitaan.

Vieras

#16410 Re: Sinun sanasi on kynttilä, joka valaisee askeleeni

28.06.2013 16:01

#16408: - Sinun sanasi on kynttilä, joka valaisee askeleeni

Niitä sanoja tosin tulkitaan tuhansilla eri tavoilla, jopa täysin päinvastaisilla.

Vieras

#16411 Re: Keskustelun tavoista...

28.06.2013 16:02

#16403: Kesäperhonen - Keskustelun tavoista...

Kirjoitit: "Samalla lailla uusia ovat samat ja samat kommenttinne! Kaikki ne ovat kertautuneet, kaikki ne tiedetään jo tarkkaan ja kaikkiin on jo vastattu täällä moneen kertaan JA kaikkia niitä te vain esitätte ja otatte taas esille yhä uudelleen ja uudelleen."

Tuo kaikki on mielestäni aivan totta. Homomyönteiset ihmiset ovat jo moneen kertaan paljastaneet tällä palstalla käyttämänsä taktiikan ja sitä yhä uudelleen ja uudelleen soveltavat. Siis, tuo kirjoittamasi pitänee paikkansa molempiin ryhmiin. Haluatko esittää, että homomyönteiset poistuisivat palstalta kun ei enää tule mitään uutta. Meillä uskis-puolella on vielä paljon hyviä kommentteja jäljellä. Raamatun totuus kirkastuu päivä päivältä. Paras on edessä päin.

Vieras

#16412 Re: Re: Sinun sanasi on kynttilä, joka valaisee askeleeni

28.06.2013 16:18

#16410: - Re: Sinun sanasi on kynttilä, joka valaisee askeleeni

Niin, lukee niinkuin piru Raamattua. Ilman Pyhää Henkeä sanoma kääntyy ja vääntyy. Totta.

Bi-ihminen

#16413 Herätkää

28.06.2013 16:23

Ainoastaan mitä siitä seuraisi homojen pääsy naimisiin, että ne menee naimisiin! Jos yksi pari homoja menee avioliittoon ei se meinää et koko maailma menee saman sukupuolen kanssa naimisiin! Ymmärrän että se on vierasta ja outoa suurimman osalle teille, mutta on joitakin maitakin jotka on jo hyväsyny homojen liitot. Itse seurustelen saman sukupuolen kanssa ja olen erittäin onnellinen, seurustelisin mieluusti myös vastakkaisen sukupuolen kanssa sillä olen bi. En minä välitä sukupuolesta, vaan itse ihmisestä. Jos ymmärtäisitte sen faktan, että loukaatte syvällisesti ihmisiä tällä asialla, ajatella vaihteeksi toisten tunteita. Ja ajatella itsenne siinä jamassa, että olet rakastunut samaa sukupuolta olevaa henkilöä, mitä tekisit? Tai jos maailma olisikin sellainen, missä kiellettäisiin kaikki heteroitten naimisiin menon. Jos ette halua nähdä tai kuulla asiasta, sulkekaa silmänne ja korvanne asialta ja antakaa ihmisten olla onnellisia.
res.matr.

#16414 Upotuspeliä...

28.06.2013 17:04

#16409: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: 

Olemme täällä kertomassa teille  miten asiat ovat ja vääntelemässä niitä usein ihan rautalangasta ,kun eivät  ne sinänsä aivan helposti ymmärrettävät jutut aina tunnu menevän teille jakeluun. Teidän "hyväksynnällänne" (...olipa kinkkinen sana,huh!)emme tee yhtään mitään .Näin uskallan sanoa, jopa kaikkien niiden muidenkin puolesta ,joita vastaan adressillanne hyökkäätte. Meitä ette adressillanne torpedoi sillä tiedämme jo koordinaattinne ja liikkeenne...

Kesäperhonen

#16415 Re: Re: Keskustelun tavoista...

28.06.2013 17:12

#16411: - Re: Keskustelun tavoista... 

Hyvä idea! Perustakaa uusi sivusto ja keskustelkaa keskenänne uskontoonne liittyvistä asioista ja kysymyksistänne mielin määrin, mutta tietäkää ,että tämä ei nyt kuulu niihin...

Vieras

#16416 Re: Herätkää

28.06.2013 17:32

#16413: Bi-ihminen - Herätkää

Sinä kysyit, että mitä tekisin? Vastaan: Seurustelisin vain ja pelkästään vastakkaisen sukupuolen kanssa. Avioliittoinstituutiota yritetään murentaa ja romuttaa. Romuttajat eivät itse ymmärrä mitä perustavan laatuista vääryyttä he puuhaavat. Siitä syystä täällä kommentoidaan. Olisi todella hyvä herätä ihan oikeasti. Ihan kaikkea ei kannata jossitella ja vääristellä (viittaus tekstisi loppupuolella olevaan "Tai jos maailma olisikin sellainen, missä kiellettäisiin kaikki heteroitten naimisiin meno").

Vieras

#16417 Re: Re: Herätkää

28.06.2013 17:37

#16416: - Re: Herätkää Avioliittoinstituutiota yritetään murentaa ja romuttaa.

Avioerotilastoja katsellessa näyttää siltä, että avioliittoinstituutio on ollut  raunioina jo vuosikymmenet.

Vieras

#16418 Re: Re: Re: Re:

28.06.2013 17:41

#16401: - Re: Re: Re:  

JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ,
SUOMEN EVANKELIS-LUTERILAISEN KIRKON KATEKISMUKSESTA

ENSIMMÄINEN KÄSKY
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä  muita jumalia.
Mitä se on?
Meidän tulee yli kaiken peljätä ja rakastaa Jumalaa ja turvautua yksin häneen.

Suomen evankelis-luterilainen kirkko tunnustaa sitä kristillistä uskoa, joka perustuu Jumalan pyhään sanaan, Vanhan ja Uuden testamentin profeetallisiin ja apostolisiin kirjoihin, ja joka on ilmaistu kolmessa vanhan kirkon uskontunnustuksessa sekä muuttamattomassa Augsburgin tunnustuksessa ja muissa luterilaisen kirkon Yksimielisyyden kirjaan otetuissa tunnustuskirjoissa. ”Kirkko pitää korkeimpana ohjeenaan sitä tunnustuskirjojen periaatetta, että kaikkea oppia kirkossa on tutkittava ja arvioitava Jumalan pyhän sanan mukaan.” (Kirkkojärjestys 1. luku 1 §).

”Raamattu on kokonaan Jumalan pyhää sanaa eli ilmoitusta, mutta kokonaan myös ihmisten kirjoittama. Raamatun jumalallista alkuperää ja inhimillistä muotoa ei voi eikä tarvitse erottaa toisistaan.” (http://www.seppohakkinen.fi/)

Homoseksuaalinen elämäntapa tuomitaan useammassa Uuden testamentin kohdassa (esim. Room. 1:24,26–28, 1. Kor. 6:9–11, ja 1. Tim. 1:8–11).

Raamatussa (Apt. 5: 21-29) kerrotaan kuinka Pietari ja muut apostolit noudettiin neuvoston ja ylimmäisen papin eteen kuulusteltaviksi – kuinka maallinen laki ja Jumalan tahto törmäsivät – ja mitä Pietari ja muut apostolit tuossa tilanteessa silloin vastasivat ja sanoivat: "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä.”

Vieras

28.06.2013 17:45

3 Moos 20:1 JA HERRA puhui Mosen cansa/ ia sanoi.
3 Moos 20:2 Sanos nijlle Israelin Lapsille. Joca Israelin Lastein seas/ eli iocu Mwcalainen quin Israelis asupi/ henen * Siemenestens. Molechin Epeiumalalle andapi/ sen pite colemalla surmattaman/ sen Canssan Maasza pite hende Kiuittemen.
3 Moos 20:3 Ja mine tadhon panna minun Casuoni sencaltaisen Inhimisen wastan/ ia tadhon sen Canssastans vlosiuritta ette hen Molechil henen Siemenestens andanut on/ ia minun Pyhydheni saastuttanut/ ia minun pyhen Nimeni riuannut.
3 Moos 20:4 Ja ios Maan Canssa site Inhimiste sääste/ ioca Siemenestens sille Molechille andanut on/ nin ettei he site surmaisi/
3 Moos 20:5 Nin mine quitengin tadhon sen Inhimisen vastan/ minun Casuoni panna/ ia henen Sucuans vastan/ Ja tadhon sen ia caiki ne/ quin Molechin cansa Hooritehnyet ouat/ heiden Canssastans vlosiuritta.
3 Moos 20:6 Jos iocu Sielu henens Noitain ia Welhoin tyge kiende/ ia hooruttekis heiden cansans/ Nin mine tadhon Casuoni panna site sama Sielua vastan/ ia tadhon sen Canssastans vlosiuritta.
3 Moos 20:7 Senteden pyhitteket teiten/ ia olcatta pyhet. Sille mine olen se HERRA teiden Jumalan.
3 Moos 20:8 Ja piteket minun Säätyni/ ia techket nijte/ Sille minepe se HERRA olen/ ioca teite pyhitte.
3 Moos 20:9 Joca Isens eli Eitens kiropi/ sen pite colemalla coleman/ Henen Werens olcoon Henen ylitzens/ ette hen Isens eli Eitens kironut on.
3 Moos 20:10 Joca Hoorinteke iongun Emenen cansa/ sen pite colemalla coleman/ seke se Hoorintekie ette se Hoora. Senteden ette hen Lehimeisens Emennen cansa Hooria tehnyt on.
3 Moos 20:11 Jos iocu Isens Emenen tyken maca/ nin ette hen Isens häpien alastanut on/ he molemat pite colemalla coleman. Henen werens olcoon heiden ylitzens.
3 Moos 20:12 Jos iocu henen Poians Emennen tyken maca/ Nin he molemat pite colemalla coleman. Sille he ouat häpien tehnyet/ Heiden Werens olcoon heiden ylitzens.
3 Moos 20:13 Jos iocu Piltein tykene macapi/ ninquin Jongun Waimon tykene/ He ouat ydhen Cauhistoxen tehneet. Heiden pite molemat colemalla coleman. Heiden werens olcoon heiden ylitzens.
3 Moos 20:14 Jos iocu waimon ottapi/ ia sihen henen Eitens/ hen on Laitoxen tehnyt/ sen pite tulella poltettaman/ ia ne ynne molemat/ ettei ycten Laitost olis teiden seassan.
3 Moos 20:15 Jos iocu Eleimen eli Juhdan cansa makapi/ sen pite colemalla coleman/ ia sen Eleimen pite tapettaman
3 Moos 20:16 Jos iocu Waimo henens iongun Eleimeen rychty/ Ne ynne molemat pite tapettaman/ Heiden werens olcoon heiden ylitzens.
3 Moos 20:17 Jos iocu henen Sisarens otta/ henen Isens tytteren eli Eitens tytteren/ ia henen häpiens näkepi/ ia se taas henen häpiens Se on yxi werenhäpie/ Ne pite mestattaman heiden Sughuns Canssan edes/ Sille hen on Sisarens häpien alastanut/ henen pite henen pahatteghons candaman.
3 Moos 20:18 Jos iocu Mies iongun waimon tyken maca/ henen Cwtaudhissans/ ia alastapi henen häpiens/ ia auapi henen werens lechten/ ia se alastapi henen werens Lechten/ Ne molemat pite mestattaman heiden Cansastans.
3 Moos 20:19 Sinun Eites Sisaren häpien/ ia sinun Ises Sisaren häpien/ ei sinun pidhe alastaman/ Sille sencaltainen on henen Lehimeisen Langons alastanut/ ia ne pite heiden pahatteghons candaman.
3 Moos 20:20 Jos iocu henen Setens eli Enoins Emennen cansa maca/ hen on Langoins häpien alastanut. Ne pite heiden pahatteghons candaman. Lapsitoin heiden pite coleman.
3 Moos 20:21 Jos iocu henen weliens Emennen otta/ se on yxi häpielinen töö/ Heiden pite Lapsitoin oleman senteden ette hen on weliens häpien alastanut.
3 Moos 20:22 Nin piteket nyt caiki minun Säätyni/ ia minun Oikiuteni/ ia techket ne/ ettei Maa teite vlosoxennais/ ionga siselle mine teite wien/ ette te henes asuisitta.
3 Moos 20:23 Ja elket waeltako Pacanain Sädhysse/ iotca mine teiden edhellen vlosaiaua olen/ Sille caiki sencaltaisita he ouat tehnyet/ ia mine olen ydhen Ilkiudhen heiste pitenyt.
3 Moos 20:27 Jos iocu mies eli waimo/ Noidhaxi eli Welhoxi tulepi/ Ne pite colemalla coleman/ heiden pite kiuitettemen/ Heiden werens olcoon heiden ylitzens.

Vieras

28.06.2013 17:51

Tv7:n päivän sana
Älä kadehdi niitä, jotka elävät synnissä, elä Herran pelossa päivästä päivään. Jos sen teet, sinulle tulevaisuus eikä toivosi raukea tyhjiin. San. 23: 17- 18

Vieras

#16421 Re: Keskustelun tavoista...

28.06.2013 17:54

#16403: Kesäperhonen - Keskustelun tavoista...

Hei Ritari/Nokkos - tai muu perhonen.  Kirjoituksesi oli kyllä kirjallisena tuotoksena hyvä!   Erityisesti tuo "Pekan veden kanto" oli huippu!
Ainakin osaan näistä kertaantuvista tarinoista on varmaan sellainen selitys,  että "satunnaiset kävijät ilmaisevat kantansa lyhykäisesti allekirjoituksensa yhteydessä.  Erityisesti kun siellä lukee,  kannatan tätä hy......  . Samaten tuo vaihtoehtonimikkeen tarjoaminen.  Tuskinpa pitkään täällä viihtyneistä sitä jaksaa enää ehdottaa kukaan,  vaikka pitäisikin asiallisena.

Tulikivenkatkuisten repliikkien  suora tuomionjulistus voi toimia kahteen suuntaan. Jokainen tutkikoon tykönänsä ettei myöskään edesauta paatumuksen syntyä.  Olis viisasta pitää pieni tauko muissa hommissa ennenkuin vastaa ärsyttävään ja provosoivaan tekstiin.  Ja olen itse sataprosenttisesti saman kritiikin tarpeessa.

Eräs viisas uskovainen kerran kirjoitti täällä omalla nimellään,  ja kehotti pidättäytymään väittelystä.  Sitä ohjetta Herra auttakoon meitä noudattamaan,  silloin kun se ei palvele kuitenkaan Jumalan tarkoitusperiä  Totuuden julkituominen on toinen asia,  sitä ei pidä kätkettämän. Ja toiset osaavat täälläkin väitellä  "rauhassa" - Minäkään en osaa,  jos vanhaihmiseni pääsee valloilleen.    Mutta se mistä juuri Leif Nummela sanoi,  että tässä sodassa joutuu nyt yksi ryhmä tällä tavalla keskipisteeksi ja erittäin kovien Raamatun kohtien tuomion kohteeksi,  kun kuitenkin kaikki olemme poispoikenneita. Vastapuolella ei voi ilman Jumalan työtä ja vaikutusta olla kykyä vastaanottaa totuutta vaikka kuinka paukuttaisimme.

Esineellistävältä tuntuu ilmaisu,  kun ne  homot, siis toisten läsnäollessa siinä mielessä,  että lukiessaan ovat läsnäolevia.   Se on ihan sama kun meistä sanotaan  - ne hullut uskovaiset,-  ne hihulit!  ne - änkyräkristityt (  tosin tässä sanassa änkyrä-  on hiven myös lämmintä huumoria,  -  voisimmekohan oppia nauramaan sille makeat naurut kun tulee kohdalle? 
Olemmekin tässä merkillisessä koulussa. Ja olen itse aivan yhtäpaljon opin tarpeessa näissä asioissa kuin sinäkin. Ja voit huomenna muistuttaa minua näistä perusasioista!!

Häiritsevätkö ohjelmavinkit pahasti?  Ei ollut tarkoitus häiritä  keskustelua.   Tässäkin juuri läsnäolevassa hetkessä on seiskalla menossa asiaan nimenomaan liittyvä Ahvion puhe,  katottaisko?   
http://www.tv7.fi/

Ja myöhemmin areenalta:

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=28104

Vieras

#16422 Re: Re: Herätkää

28.06.2013 17:58

#16416: - Re: Herätkää

Rakkaudessa ei ole mitään vääryyttä, kunhan tunteet ovat oikeita! En halua vääristellä asioita, koska en ole sitä tekemässäkään! Haluan vain saada oman mielipiteen esille, että miksei ihmiset voi mennä naimisiin rakastamansa henkilön kanssa? Ja ottaa huomioon sen miltä teistä tuntuisi?

Vieras

#16423 Re: Re: Re: Keskustelun tavoista...

28.06.2013 18:03

#16415: Kesäperhonen - Re: Re: Keskustelun tavoista...

Uskonto ja usko ovat aivan eri asioita. Kaikkihan me olemme uskovaisia, kohde vain on eri. Ateisti uskoo, että "mitään ei ole". Itse uskon kolmiyhteiseen Jumalaan. Jos et satu tietämään: Tuo edellä mainittu asia vaikuttaa mielipiteisiini ja sitä kautta puolestaan tähän adressiin. Yhtä hyvin voisi perustaa uuden sivuston homomyönteisille asioille. Tämä adressi on avioliittoa nykyisellään puoltava adressi. Ei voi rajata niitä, ketkä täällä saa kirjoittaa.

Vieras

#16424 Re: Re: Re: Re:

28.06.2013 18:12

#16404: - Re: Re: Re:  

"Avioliittolaki on tosiaan tarkoitettu naiselle ja miehelle, mutta tällä hetkellä osa naisista ja miehistä jätetään sen ulkopuolelle."

- Höpö höpö, kyllä nykyisen voimassaolevan tasa-arvoisen avioliittolain piiriin kuuluvat kaikki suomalaiset naiset ja miehet.

"Siksi valtaosa Suomen äänioikeutetuista kansalaisista kannattaa tasa-arvoisen avioliittolain säätämistä muiden Pohjoismaiden esimerkin mukaisesti."

- Valtaosa?? Mikä ihmeen valtaosa? Suomalaisia on vähän yli viisi miljoonaa, joista äänioikeutettuja on karkeasti arvioiden noin 4,5 miljoonaa. Ne sataviisikymmentätuhatta, jotka ovat allekirjoittaneet tuon kansalaisaloitteen homoliittojen puolesta, muodostavat vasta vaivaiset 3 %:a Suomen äänioikeutetuista kansalaisista!

Signal

#16425 Re: Re: Re: Re: Re: Alankomaat onkin huippuhieno maa...

28.06.2013 18:21

#16382: - Re: Re: Re: Re: Alankomaat onkin huippuhieno maa...

Mat.10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.