Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.
Vieras |
#10876 Re:20.04.2013 18:44Jumala on ihmisen keksintö kuten avioliittokin. Ihmistä ja tasavertaista ihmisyyttä tulee kunnioittaa yli kaiken, sukupuolineutraali avioliitto voimaan. |
vieras |
#10877 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 18:47 |
Vieras |
#1087820.04.2013 18:48Ei mitään uutta auringon alla! Sama epäily ja väittely jatkuu, kun paratiisissa luomakunnan alkuaikoina, "ONKO JUMALA TODELLA SANONUT NIIN". Muistellaanpa mitä siitä tottelemattomuudesta seurasi. Itse uskon Raamatun sanaan täysin. Myös kliinisesti kuolleiden, takaisin elämään elvytettyjen ihmisten kertomukset vahvistavat uskoani. Hyvä kysymys pohdittavaksi: Miksi ihmisellä on alusta asti ollut halu kyseenalaistaa Jumalan antamat elämäämme suojelevat ohjeet? |
Vieras |
#10879 Re:20.04.2013 18:50 |
Vieras |
#10880 Re:20.04.2013 18:52Jahas että kuolleitten elvyttämiseen...eikös joku lahko tosiaaan yrittänyt jotain kuollutta herättää henkiin!! Antakaa nyt edes kuolleiden olla rauhassa!!!! |
Vieras |
#1088120.04.2013 18:56Ei voi olla eksyksissä, jos ei kiinnosta mihin ollaan menossa. |
Kommentti |
#10882 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 18:57#10874: - Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin "Pride-kulkueessa homoilla ja transihmisillä on mahdollisuus näyttää se, että heidän edustamansa identiteetti sisältää iloa! Ei siellä ole yhtään banderollia sellaisella tekstillä, että olemme parempia kuin muut." "Onkohan Sinulla vähän jäänyt levy päälle, kun niin monta kertaa olet kuullut tuon Raamatun kertomuksen vääristellyn version, että et osaa siitä enää eroon päästä, ja pitää sitten väkisin siinä roikkua?" "Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina... heidän kunnianaan on heidän häpeänsä..." (Filippiläiskirje 3:18-19) "älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä. Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät" (Efessolaiskirje 5:11-12) Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha. (Efessolaiskirje 5:15-16.) Näin on Raamatusta luettavissa. (Kyse on siis vuoden 1933 kirkolliskokouksen käyttöön ottamasta VT:n suomennoksesta ja vuoden 1938 kirkolliskokouksen käyttöön ottamasta UT:n suomennoksesta.) Vuoden 2012 Homoraamatusta (The Queen James Bible "ns. Gay Bible") väärennöksestä sen sijaan on poistettu kaikki viittaukset homoseksuaalisuuteen. The Queen James Bible teksti ja tekijöiden perustelut homoutta koskeviin Raamatun kohtiin on osoitus röyhkeydestä sekä törkeästä Raamatun sanan vääristämisestä. Tässä vääristellyssä versiossa roikkuminen voi keinotekoisesti keventää homojen ja homouden puolustelijoiden mieltä, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa miksikään, että Raamattu suhtautuu homoseksuaalisuuden harjoittamiseen kielteisesti. "Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa." (1. Korinttolaiskirje 6:9-10) (Huom. 'miehimykset' -käännössanalla viitataan homoseksuaalisuuden harjoittajiin.) |
Vieras |
#10883 Re:20.04.2013 18:58Tais olla järkevin mielipide koko palstan historiassa! |
Vieras |
#10884 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 19:03#10882: Kommentti - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin Mitään EI ole poistettu! Jos edes voisit tutustua kirjaan ja sen historiaan niin EHKÄ voisit tajuta! Oletko muuten lukenut raamatun alkuperäiskielellä? Voit siis tulkita sen täydellisesti? Vai oletko vain lukenut suomennoksen ja fundamentalisti pappien selityksen siitä? Mihinkähän sinä uskot? |
Vieras |
#1088520.04.2013 19:06 |
Vieras |
#10886 Re: Re:20.04.2013 19:07Voi sinua! Olen ollut sairaalan ensiavussa töissä ja ollut monissa tilanteissa mukana, kun esim. sydän- pysähdyksen saaneita on elvytetty henkiin... Jatka elämän suurien salaisuuksien ja lain- alaisuuksien tutkimista! Siunausta matkallesi! |
Vieras |
#10887 Erityisesti avioparit, ja tietysti muutkin,20.04.2013 19:15kertokaa adressista toisille ja auttakaa allekirjoituksessa niitä, joilla ei ole sähköpostia tai tietokonetta. Saatte vahvistaa heidän nimensä omasta sähköpostistanne. Lupa on kysytty. Mutta vain yksi allekirjoitus/henkilö, koskien sekä paperi- että nettiallekirjoitusta. Kerätään allekirjoituksia seurakunnissa, rukouspiireissä, ystävien kesken, lenkkiporukoissa, ihan missä vain! Jokaisella allekirjoituksella lisätään asian painoarvoa! |
Vieras |
#10888 Re: Re: Re:20.04.2013 19:15Jaha...minä olen se joka on yleensä kuolevan vierellä. En nyt voi enkä halua paikan nimeä sanoa. Voin myös sanoa että sieltä ei palata vaikka kuinka rukoilisit! |
Vieras |
#10889 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 19:21#10882: Kommentti - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin "Vuoden 2012 Homoraamatusta (The Queen James Bible "ns. Gay Bible") väärennöksestä sen sijaan on poistettu kaikki viittaukset homoseksuaalisuuteen. " En puolusta tuota teosta, mutta muistutan, että Suomen lahkolaiset taas käyttävät laajasti käännöstä, jossa täysin tietoisesti valehdellen on käännetty kiistanalaiset määritelmät homoiksi. Ei taidan sillä tulla Jumalan valtakinta piiruakaan lähemmäksi.... |
Kommentti |
#10890 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 19:24#10884: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin "Mitään EI ole poistettu! Jos edes voisit tutustua kirjaan ja sen historiaan niin EHKÄ voisit tajuta!" Jos kerran ns. homoraamatusta "mitään ei ole poistettu", niin silloin tuosta kirjasta pitää löytyä nämäkin kohdat, joissa viitataan homoseksuaalisuuteen ja puhutaan homoseksualisuuden harjoittajista ja heidän osastaan: "Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, "Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä." (I. Korinttolaiskirje 6:9-11) "Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille... haureellisille, miehimyksille... ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan. autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumin mukaisesti, joka on minulle uskottu." (1. Timoteuksen kirje 1:8-11) |
Vieras |
#10891 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 19:37#10882: Kommentti - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin Juuri tuossa kohdassa Paavali käyttää sanaa, joka ei ole tunnettu muissa samalta ajalta olevissa teksteissä ja on ollut kiistanalainen vuosisatoja. On hyvin todennäköistä (Paavalin muita tekstejä tuntien), että on kyse synnistä, jota kilpaileva kreikkalainen uskontokulttuuri harrastaa. Teillä on kai sitten Jumalallista viisautta, kun niin tarkkaan sen merkityksen tiedätte. On aivan omituista, että menette ajassa taaksepäin sellaiseen aikakauteen, jolloin sanojen todellista merkitystä ei osattu tulkita senkään vertaa kuin tänä päivänä. Johdonmukaista se on vain siinä mielessä, jos haluatte tahallaan valehdella ja hakea valheellenne todisteita hataralla pohjalla olevasta käännöksestä. Oletteko muuten jo laatineet adressin, jossa vaaditaan kieltoa avioliiton solmimiseen esim. muslimeilta, hinduilta ja näpistelijöiltä? Nämä ryhmät on mainittu tuossa Paavalin tekstissä selkeästi ilman mitään tulkinnan mahdollisuutta. |
Vieras |
#10892 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 19:38#10890: Kommentti - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin Kannattaa varmaan tutustua aiheeseen ennen nettikirjoittelua? Editor’s NotesWhy We Chose the King James VersionWe chose the 1769 form of the King James Bible for our revision for the following reasons: 2. No Bible is perfect, but everyone knows the King James Bible; It is arguably the most popular Bible in history and the basis of many other translations. 3. Most English Bible translations that actively condemn homosexuality have based themselves on the King James Version and have erroneously adapted its words to support their own agenda. We wanted to return to the clean source and start there. 4. Some claim the language of the KJV is antiquated, but we believe it is poetic, traditional, and ceremonial. Christianity is an ancient tradition, and the King James and resultant Queen James versions remind us and keep us connected to that tradition. What We ChangedThe Bible says nothing about homosexuality. However, there might be no other argument in contemporary faith as heated as what the Bible is interpreted to say about homosexuality. The Bible is the word of God translated by man. This (saying nothing countless translations and the evolution of language itself) means the Bible can be interpreted in different ways, leading to what we call “interpretive ambiguity.” In editing The Queen James Bible we were faced with the decision to modify existing interpretively ambiguous language, or simply to delete it. There are problems with removal of verses: We also refused to just say “that’s outdated” and omit something. Yes, things like Leviticus are horribly outdated, but that doesn’t stop people from citing them. We wanted our Bible bulletproof from the ones shooting the bullets. There are also problems with editing verses: Many versions of the Bible translated and published since the King James Bible have changed the language, so the precedent had been set for editing. Furthermore, both problems with editing are easily addressed by deciding to make the edits as simple as possible. We edited the Bible to prevent homophobic interpretations. We made changes to eight verses. Our edits are as follows: GENESIS 19:5Genesis 19:5
We side with most Bible scholars who understand the story of Sodom and Gomorra to be about bullying strangers. Strangers were not well-treated or well-regarded at the time of Bible (hence so much of the Word urging the love and acceptance of others). We know Lot asks that the men do not “know” the angel visitors “wickedly,” (Genesis 19:7), in other words “brutally,” which we understand to mean “rape.” We know from Leviticus that one is not allowed to have sex with a beast, and angels are not human. Plus, the passage mentions the men of the city; Obviously women and children aren’t going to be invited to a dominating and public rape, but we know there were women and children in Sodom because Lot had daughters. Rapes such as this one are common between men in prison; they aren’t sexual acts, they are power-dominating acts. Therefore, we changed the verse to the following: Genesis 19:5
LEVITICUS 18:22 AND 20:13LEVITICUS 18:22
Leviticus 20:13
Leviticus is outdated as a moral code, but we still picked it as our most important book to address in our edits, as most anti-LGBT religious activists cite Leviticus 18:22 and 20:13 as proof-positive that homosexuality is a sin, even worse, a sin punishable by death. Translation of the Word Abomination To address Leviticus 18:22 and 20:13, we need to look at the path of translation. The Hebrew word “to’evah” from which abomination is translated simply means something that is “ritually unclean,” or a “taboo.” Given the definition of the Hebrew word “to’evah” and the other “to’evah”s in Leviticus, we suggest that by today’s standards, a biblical abomination would be understood to be “scandalous.” (Keep in mind, a biblical “abomination,” by Levitical standards, would be scandalous, for a Jewish priest. Leviticus a holiness code for Jewish priests; In Hebrew it is known as Torat Kohanim – “Instructions for the priests”.) Next on the path of translation, we see that the pre-KJV Greek versions of Leviticus could have used the Hebrew word “zimah” or Greek “anomia” – words that mean “actual violation of law or a sin,” but notably did not use those words. Anomia was used in pre-KJV Greek translations in the case of child sacrifice, a popular pagan ritual. To simply replace “abomination” with “taboo” would only address 18:22, and not the death penalty proposed in 20:13. Furthermore, we don’t believe homosexual relations to be taboo, so that solution would have been unsatisfactory. Since abominable offenses aren’t all punishable by death like this one leads us to believe there was translative error at some point: If having sex with a man is punishable by death, it wouldn’t be called an abomination. Therefore, we left the word abomination as is, and found a much more elegant and logically clear solution to this interpretive ambiguity… Context Within Leviticus Leviticus is a very strict holy code designed to prevent acts associated with pre-Jewish idol worship. Many of the rules concern sexual acts, as most pagan rituals were sexual in nature. One notable and highly condemnable act was having sex with male pagan temple prostitutes. Both Leviticus 18:22 and 20:13 are often referenced by themselves, but to understand the meaning behind the most famous anti-LGBT Bible verses, we looked at their context within Leviticus. Leviticus 18 includes a long list of forbidden sexual offenses in the form of incest, from verse 6 (“near of kin” relatives) to verse 18 (your wife’s sister). At verse 19, the sexual offenses are no longer incestuous, simply forbidding sex with a menstruating woman (verse 19) and your neighbor’s wife (verse 20). Leviticus 18:20 switches to the important topic of pagan idolatry: “And thou shalt not let any of thy seed pass through the fire to Molech, neither shalt thou profane the name of thy God: I am the LORD.” Again we must leverage the historical context in which Leviticus was written: Molech is an ancient pagan god, often referred to as “the [the] false god.” Leviticus mentions Molech in several places. Archetypal pagan rituals for worship of Molech included child sacrifice (literally referenced here in verse 20, and which we know was a “zimah,” punishable by death), as well as sex with male temple prostitutes. In fact, having sex with these male prostitutes in a pagan temple was the most popular form of Molech worship and therefore of “abominable” pagan idolatry. We assert that Leviticus 18:21 refers to “lying” with these pagan male prostitutes as a form of pagan idolatry. This fits in with the story order of Leviticus, and with the other offenses punishments punishable by death within Leviticus. We therefore change Levticus 18:21 and 20:13 to read as follows: Leviticus 18:22
Leviticus 20:13
ROMANS 1:26-27Romans 1:26
Romans 1:27
abcdef
After Leviticus 18:22 and 20:13, these New Testament verses are frequently interpreted as evidence that the Bible takes a stance against homosexuality. Romans is written in some of the most obtuse language in the entire Bible making it very difficult to interpret and translate. As such, its translations are usually some of the most incredibly stretched to support homophobic agendas. Again we looked at the verse’s context in the rest of the chapter and book. Romans 1 describes how a group of Christians left the church to practice idolatry and were abandoned by God to continue on a downward spiral of sins including pride, envy, murder, and more. Anti-LGBT Bible interpretations cite “women did change their natural use into that which is against nature:” to mean that women engaged in lesbian sex and that lesbianism is “unnatural.” In historical context and with knowledge of ancient pre-Bible idolatry, we know that women were treated as less than men, and even less so in pagan ritual of the time. It is much more likely that Paul meant to express that women were ritually defiling themselves (sexually or otherwise). After all, these women weren’t “lying” with women, language one would expect from Paul, a devout follower of Leviticus. We can’t be exactly sure what Paul meant by the natural use of a woman, but we can be pretty sure he wasn’t talking about lesbian sex. Romans 1:28 calls the acts “inconvenient,” further bolstering our understanding of women’s use and/or abuse in ceremony. This would actually support 1:28: While the women were occupied with unnatural uses of their bodies (which could even have meant pagan dancing; we really have no idea), the men carried on in typical pagan sexual fashion like they always had done in pagan worship. And, being pagan, it was obviously “unseemly.” Another instance of interpretive ambiguity occurs, we believe, because the description of the pagan gay sex is written after the fact that God has abandoned the idolators. It is easy to therefore say “God gave them up because they were having gay sex.” Had the verses read as follows, there would be no confusion: Romans 1:26 Romans 1:27 This is with no words changed, just rearranged. We know Paul was a Jew and steeped in the purity tradition of Leviticus. Leviticus, as we know, is intended to condemn ritual impurities associated with pagan idol worship. It would not be unreasonable to assume a connection, especially since Romans 1:24 mentions “uncleanness.” We know sex, both heterosexual and homosexual sex (not distinguished from each other at the time), was an extremely major component of pagan ritual. Most scholars (us included), agree that the sin in Romans 1 isn’t being gay or lesbian or having gay sex. The sin was worshiping pagan idols instead of God, as it was in Leviticus, as it is everywhere in the Bible. To reflect our more examined understanding of what is “natural” and to clarify the subject matter of Romans 1, we have changed the verses to the following: Romans 1:26
Romans 1:27
Romans is our most major editing, but also one of our most powerfully free of interpretive ambiguity; it has been made very clear, yet retains all of the content of the original. 1 CORINTHIANS 6:91 Corinthians 6:9
1 Corinthians 6:10
Anti-gay interpreters of the Bible believe “nor effeminate, nor abusers of themselves with mankind” in First Corinthians 6:9 to mean homosexuals, and therefore that homosexuals are on a level with all the other bad people named in the verse who won’t inherit the kingdom of God. Some Bible translations explicitly name homosexuals in this list (NAS, New Living), others choose different words (NIV uses “perverts,” others “boy prostitutes,” “self-indulgent,” and even “sissies”). In creating the QJV, we chose look at both of those terms with historical and translative contexts. Specifically we went to the Greek translations, where the subject of interpretation is most famous with Corinthians. First, we know the English “effeminate” can be translated from the Greek “malakoi,” which can mean “soft,” but in several very important ways. It can mean soft, like the fine fabric of a rich man’s clothes (Luke 7:25 and Matthew 11:8) and it can mean morally soft, such as “undisciplined”, “decadent”, “lazy”, or “easily influenced.” To Greeks and first century Romans, these traits were associated with women, who were seen as morally weaker than men, obsessed with beauty and self-indulgences. Women were far from equal with men at the time of the Bible, enslaved in a manner of misogyny we would find difficult to comprehend today. Anyone morally weak, passive, easily influenced, vain (anything “weak-like-a-woman” so to speak), fits better with the covetous, drunkards, adulterers, and the like described in these verses. Whether or not they are effeminate by today’s standards has no bearing on it, and so we changed “effeminate” to “morally weak” to clarify this verse’s meaning. One of the most famous homosexual Bible ambiguous interpretations is the line “Abusers of themselves with mankind,” which can be linked to the Greek word “Arsenokoitais.” The meaning of arsenokoitais has been famously debated, but in fact, “arsenokoitais” translates to “the male who has many beds,” and wherever else “kotais” is used in the Greek translations, it implies what we would use “promiscuity” for in modern English. (“Arsenokoitais” is likely referring to men who “abuse themselves” with the child-aged male prostitutes common in pagan temples at the time). Furthermore, Greek as a language had developed words for homosexuality, but none of those words were used in arsenokoitais’s place. We changed the phrase “Abusers of themselves with mankind” to “promiscuous” as one who is promiscuous risks their own health and that of others, sexually and otherwise, as they disrespect their God-given body. We changed Corinthians 6:9 to reflect this clarified understanding (Corinthians 6:10 included for context): 1 Corinthians 6:9
1 Corinthians 6:10
1 TIMOTHY 1:101 Timothy 1:10
Given the context and theme of all our edits, we have changed “defile themselves with mankind” to simply “defile themselves.” 1 Timothy 1:10
JUDE 1:7Jude 1:7
Given our clarification of the story of Sodom, we chose to highlight the fact that the male mob in Sodom raped angels, which is “strange” in that it is nonhuman. We changed the verse to the following: Jude 1:7
What We Didn’t ChangeWe didn’t change anything else to create this edition of the Queen James Bible. The Queen James Bible resolves any homophobic interpretations of the Bible, but the Bible is still filled with inequality and even contradiction that we have not addressed. No Bible is perfect, including this one. We wanted to make a book filled with the word of God that nobody could use to incorrectly condemn God’s LGBT children, and we succeeded. The discussion of homosexuality in the Bible is great and far-reaching and we encourage all to study it more. Our website http://queenjamesBible.com/ has resources for further study. Yours in Christ, The Editors
|
Vieras |
#10893 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 19:38#10884: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin Kehottaisin olemaan varovaisempi sanan ja Sanan suhteen. Vaikka sinulle Jumalaa ei ole. Luuletko ,että hän katsoo sinua armollisesti, jos osaat kreikkaa/hebreaa. Uskon, että hän on tarkka sanansa suhteen, etenkin mitä sanot siitä julkisesti. Muistatko mitä ilmestyskirjan viimeisillä riveillä sanotaan ? |
taku |
#10894 kysymys20.04.2013 19:45muistanko väärin vai sanotaanko jossain Raamatussa suoraan että Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole miehen kanssa makaavat miehet.Jos sanotaan olisi mukavaa jos joku kaivaisi sen esiin niin voitaisiin keskustella sen tulkinnasta. |
Vieras |
#10895 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 19:51#10891: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin Älkää pettäkö itseänne ! Minä olen kulkenut teidän polkujanne, ja olen täysin varma, että Paavali tietää mistä puhuu. Se on silkkaa pässinlihaa. Ei ole jonkun muun uskonnon menoja, vaan se on juuri sitä missä vaellatte, mistä hän sanoo, että eivät peri Jumalan valtakuntaa. te olette saaneet varoituksen ja varottajat ovat vapaat, teidän on valinta! aamen |
Vieras |
#10896 Re: kysymys20.04.2013 19:55Juuri tuossa edellä on todettu näistä käännösasioista.... "The meaning of arsenokoitais has been famously debated, but in fact, “arsenokoitais” translates to “the male who has many beds...” " Siis Paavalin käyttävä sana ei ole tuona aikana homoseksuaalista käytöstä kuvavaamaan tarkoitettuja normaaleja merkityksiä, vaan kirjaimellsisesti miestä, jolla on monta vuodetta. Se voisi viitata esimerkiksi tuohon aikaan kreikkalaisilla yleiseen suhteeseen alaikäiseen poikaan tai miespuolista prostituutiota. Homoseksuaalisuus sellaisenaan on vain yksi tulkinta muiden joukossa. Ns. homoraamattu yrittää välttää sanan suoraa tulkintaa suuntaan tai toiseen, Suomen hihhuliraamattu taas tekee suorasukaisen johtopäätöksen tietoisen valheen perusteella. |
Vieras |
#10897 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 19:57#10895: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin se, että tulkinta olisi selvää pässinlihaa, on selvää hevon.... |
Vieras |
#10898 Re: kysymys20.04.2013 20:01Jos sellainen yksinkertainen kysymys: Mitä sinä nim. taku siis nyt haluat meille kertoa? Otsikko on? Sinulla ja kavereillasi on päivä jälkeen päivän samaa hoentaa: "jumala ei hyväksy..." Mutta edelleenkään ei ole tullut ainoatakaan selvää vastausta siihen, etteikö maallinen lainsäädäntö olisi päivityksen arvoinen. Siis maallinen. |
Vieras |
#10899 Re: Re: kysymys20.04.2013 20:06Ei edellinenkään päivitys riittänyt ja EI riitä tämäkään. Seuraava päivitys on se että saa mennä koiran kanssa vihille tai sekaantua lapsiin. Homoille EI riitä turvalliset rajat. |
Vieras |
#10900 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin20.04.2013 20:08#10895: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yhteenvetoa väliin Paavali ehkä tiesi, mutta mistä sinä luulet sen tietäväsi, mitä hän tarkoitti? Koko tiedemaailma on asian kanssa epävarma, sinulla täytyy olla jumalallisia kykyjä. Tai sitten olet valehtelija tai pakkoneuroottisesti oppimaasi mantraan tarrautuja, jolle ei mikään perustelu vaikuta, jos olet asenteesi ohjaaman uskomuksesi lukinnut. |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
48236 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
586 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2732 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
866 Luotu: 05.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3431 Luotu: 02.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
832 Luotu: 15.05.2023
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18065 Luotu: 01.03.2023
Eteläisen Kouvolan koulujen säilyttämisen puolesta!
417 Luotu: 30.09.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28394 Luotu: 08.10.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14942 Luotu: 15.07.2023
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
11 Luotu: 14.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1033 Luotu: 08.10.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
323 Luotu: 07.11.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
591 Luotu: 15.10.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
131 Luotu: 07.11.2024
Suomen kielilainsäädäntö muutettava kansanvaltaiseksi
44 Luotu: 11.10.2023
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
185 Luotu: 05.11.2024
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6779 Luotu: 27.09.2024
Jättipäiväkotien perustaminen on lopetettava
2181 Luotu: 10.02.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
625 Luotu: 01.11.2024