Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Ei

#788 Ei ainakaan ihan OK

11.04.2012 22:30

Firmalle rahaa huutojen myynnistä, tuotteen hinnasta + normaalia reilummat postikulut...
Varaa pitäisi löytyä siis myydyt/luvatut tuotteet toimittaa.
Jos ei löydy, niin mitä sitten edelleen myydään vuosia jälkeenpäin?!
Oikeudenkäyntien vaikutukset voi sivuuttaa. Tiedossa ei ole, että homma ei olisi siitä huolimatta pyörinyt jatkuvasti. (toiminta loppunut konkurssiin)
Ja miksi sivuilla edelleen vuosia toimitusaika on 1-5 viikkoa luvattuna ihan selkeästi, jos näin ei kuitenkaan ole.
Jos puhuttaisiin pelkästä toimitusajasta ja sen lupaamisesta selvästi virheelliseksi, niin varmaan jonkinlainen rike on itsessäänkin. Toimitettiin tuotteet tahi ei.
Lisätään asiakaspalvelun vastaamattomuus/viive vastaamiseen, jossa ei kerrota vastattaessa selkeästi: pahoittelemme, että näin pääsi käymään, hyvitämme xxx ja tuotteet ovat 2-4 päivän kuluessa perillä. Laitamme heti toimitukseen.

Vastaukset

Seija Koivisto

#789 Re: Ei ainakaan ihan OK

2012-04-12 00:03:45

#788: Ei - Ei ainakaan ihan OK 

Ei kai kukaan ole väittänytkään,että fiksuhuuto on toiminut oikein asiakkaitaan kohtaan.Fiksuhuudon toiminnastahan tämä adressi sai alkunssakin.Mielestäni suurin väittelyn aihe nykyään on,että kulkevatko tuotteet vai ei.Minä itse olen osan tuotteista saanut ja olen edelleenkin tyytyväinen nykyiseen toimintaan ja toivotan malttia niille,jotka eivät ole vielä mitään saaneet.