KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#550 Re: Re: Re: Hatunnosto Pirjo Peltoniemelle

20.01.2011 21:32

#513: Marko K. - Re: Re: Hatunnosto Pirjo Peltoniemelle 

Haluan myös nostaa hattua PIRJO PELTONIEMELLE!! Häntä on täälä adressissakin ahdisteltu ja haukuttu vaikka miksi, mutta silti hän koittaa olla kissojen asialla.

Pirjo Peltoniemi ei ole yhdessäkään kirjoituksessaan täälä tai muuallakaan itseään ylistellyt ja kulta mitalleillaan ylpeillyt. Vaan Pirjo on käyttänyt energiansa totuuden kertomiseen sekä kissojen pelastamiseen.

Pirjolla ei ole tarvetta panetella, haukkua, lehkia eikä salailla asioita, koska hän on mukava, avoin, ymmärtäväinen ja kissarakas.

Jospa pj Terttu Kanervo käyttäisi omaa energiaansa vähemmän valehteluun ja haukkumiseen, niin varmaan jaksaisi ja ehtisi pitää ensikotiakin. Mutta eipä haukkumiseltaan ja valehtelemiseltaan jaksa, eikä saa hoidettua sijoittajankaan hommiaan KKY:ssä, vaikka itse erotti sijoittajat ja itsensä nimesi siihen hommaan.

Pirjo ei työtaakkaansa valita. Viime vuonna Pirjo halusi hetken levähtää hommassaan, kun loukutti, haki kissoja ympäri Pirkanmaata, hoiti sairaat kissat, etsi kissoille kodit ja välillä joutui kohtaamaan sydänsärkyäkin lopetettavien kissojen takia. Puheenjohtaja tietysti haukkui Pirjon pystyyn, kun Pirjo tarvitsi hetken itselleen jaksaakseen taas.

Pirjon kautta kulkee vuosittain noin 150 kissaa ja tietysti suurin osa on jonkun aikaa hänellä enenkö saa uuden kodin. Ja sitten Pirjon pitäisi aloittaa oma yhdistys. Kenelle nuo 150 kissaa vuodessa sitten laitettaisiin? Terttu Kanervo ei niitä ota! Niin hän on erottamilleen ensikodeille todennut. Ei kuulemma tarvitse hänelle kissoja tuoda, vaikka kissanruokaavustus loppuukin. Jollei itse saa KKY:n kissoja vietyä muualle, niin Terttu perii vielä maksutkin kissoista erottamaltaan ensikodilta....

ONNEKSI PIRJO PELTONIEMI ON JAKSANUT AUTTAA KISSOJA!!!!

 

Vastaukset

Vieras Tuula Säteri
Vieras

#559 Re: Re: Re: Re: Hatunnosto Pirjo Peltoniemelle

2011-01-21 11:58:33

#550: Vieras - Re: Re: Re: Hatunnosto Pirjo Peltoniemelle 

 Olen samaa mieltä ed. kirjoittajan kanssa. Itse kun olen tarvinnut käytännön apua ja neuvoja, niin Pirjolta olen niitä saanut. Pirjon puheista ja teoista paistaa todellinen eläinrakkaus ja pyyteettömyys, ne ovat ominaisuuksia, jotka tuntuvat puuttuvan KKY:n nykyhallitukselta.